تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 11 مهر 1400؛ رشد 27 درصدی در انتظار دوج کوین

dj0

تحلیل قیمت دوج کوین : خریداران (گاوها) دوج کوین، روند صعودی 27 درصدی آن را زیر نظر دارند.

  • قیمت دوج کوین در محدوده حمایتی بسیار حیاتی، قطعی شده و به تثبیت خواهد رسید. که از قیمت 0.21 دلار به 0.23 دلار رشد خواهد کرد.
  • هر بازگشتی از محدوده قیمتی 0.21 دلاری، خواهد توانست دوج کوین را به 27 درصد رشد واقعی برساند.
  • اگر کف تقاضای 0.19 دلاری شکسته شود، تئوری رشد صعودی را به صورت کامل از بین خواهد برد.

قیمت دوج کوین در در تاریخ 29 ام سپتامبر، به سمت دومین خیز خود برای صعود حرکت کرد و این از یک کف قیمتی محلی آغاز می شود. دقیقا از همین نقطه، دوج اقدام به شکستن محدوده حمایتی مهمی کرده است و در حال صعود و پیشروی در همین مسیر است.

قیمت دوج کوین در انتظار یک جهت گیری متعصبانه

قیمت دوج کوین منتظر یک جهت گیری معنادار است. این قیمت از 21 ام سپتامبر تا 22 ام آن، حدودا به اندازه 16 درصد رشد داشت. ولی با رسیدن به یک محدودیت در مورد تقاضا، از حرکت بازماند و مابین 0.21 تا 0.23 دلار در نوسان بود. دوج کوین بعد از یک دوره کوشش بی ثمر، مجددا از محدوده 0.19 دلار کار خود را آغاز کرد و به تلاش دوم خود استارت زد.

علی رغم رشد 15 درصدی ، این رمز ارز با نشانه سگ (دوج کوین)، فروشندگان بسیاری را در قیمت 0.23 دلار به خود دید. افزون بر این، فاکتور MRI در یک نمودار شش ساعته از معاملات، دقیقا در ساعت 12 ظهر، اقدام به نمایش یک سیگنال فروش می کرد که با تحلیل قابل شناسایی است.

این تحلیل تکنیکال، روی اصلاح یک تا چهار کندل پیش بینی می کند. با این فرضیه که ارز دیجیتال بزرگ (بیت کوین) در محدوده 50000 دلار همچنان به نوسان خود ادامه دهد، آلت کوین ها و از جمله دوج کوین، نیز به همراه آن رشد خواهد کرد. در این حالت، در صورتی که دوج کوین به قیمت 0.23 دلار دست پیدا کند، سطح فیبوناچی 50 درصد را در 0.27 دلار مجددا تست خواهد کرد.

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین

سد مقاومت / کف حمایت

از جهت دیگر، در صورتی که قیمت دوج کوین توانایی دسترسی از 0.23 دلار به کف حمایتی را نداشته باشد، این ضعف بزرگی در بین خریداران محسوب می شود. در این صورت قیمت دو قطعا پایین خواهد آمد و احتمال شکستن سد تقاضای 0.21 را نیز دارد.

این جهش در شرایط فروش و رشد منفی عرضه، دوج را تا قیمت 0.19 کاهش داده و آن را تا مرز سقوط پیش می برد. این تغییرات سبب شکست روند صعودی می شود، و حتی پتانسیل نزولی شدن تا 0.18 و یا 0.16 را نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد. توجه داشته باشید که تمامی بازار های مالی ریسک از دست رفتن سرمایه را دارند و بازار ارزهای دیجیتالی از این قاعده مستثنی نیست؛ همیشه قبل از وارد شدن و خرید و فروش در هر بازار سرمایه ای، به شکل کامل آموزش های لازم را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.