تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 17 مهر 1400؛ آیا دوج کوین در انتظار رشد 400% است؟

kar0 Recovered

آیا دوج کوین، شکست 400 درصدی “شیبا اینو” را دنبال خواهد کرد؟

تحلیل تکنیکال دوج کوین : رالی چهارصد درصدی شیبا همه توجه ها را به توکن های meme با شمایل سگ جلب می کند که این یک نشانه برای این موضوع است که دوج کوین در آستانه یک شکست هم وزن قرار دارد.

کوین های meme، از اولین ستاره های شکست خورده در آغاز رقابت گاوهای بازار بودند و برخی از اینفلوئنسرهای مشهور مانند : ایلان ماسک و مارک کوبان، در رشد قیمت دوج کوین تاثیر بسیاری داشته و کمک های فراوانی به این بازار رساندند.

همین موفقیت ها و رشد دوج کوین سبب شد تا موارد فرعی و دسته بندی های مرتبط بدرد نخوری به تعداد زیاد ایجاد شوند که همگی از کوین های بسته بندی شده در meme استفاده می کردند.

در این هفته جاری، پس از شکست سه رقمی شیبا اینو، دوج کوین آمادگی کامل برای رشد و صعود را داشته و این بسته مجددا به حالت اجرا درخواهد آمد.

این گونه به نظر می رسد که تحرک بیت کوین و تمایل آن به ارقام بالاتر مانند 55000 هزار دلار موجب این رشد و اتفاقات بعدی شده است.

این در حالی است که حتی با ریزش قیمت و نزولی شدن بازار نیز، همچنان کوین های meme سیگنال های صعودی نشان داده و به رشد چشمک می زنند.

همچنین علاوه بر شکستی که اخیرا در بیت کوین ایجاد شده است و البته ارائه برخی از اطلاعیه ها در مورد پروتکل ها، پس از توییت موثری که ایلان ماسک در عکسی از یک توله سگ شیبا انجام داد، فشردگی و تجمع خاصی در معاملات کوین های میم مشاهده خواهیم کرد.

شیبا اینو در حال گسترش اکوسیستم خود

پلتفرم “شیبا اینو” به دنبال توسعه اکوسیستم خود می باشد و این روند را بر اساس CoinGecko انجام می دهد که یکی از پنج کوین میم برتر در هفته گذشته بوده است که بهترین عملکرد را در بین آن ها داشته است.

این موضوع به دلیل پایین تر بودن قیمت آن به میزان چهارصد درصد از کمترین قیمتش به میزان 0.00000700 دلار است و در چهار اکتبر امسال به بیشترین قیمت چند ماه آخر خود به میزان 0.0003529 رسیده است.

تحلیل دوج کوین
تحلیل تکنیکال دوج کوین

این افزایش قیمت برای شیبا اینو در حالی رخ می دهد که توسعه بزرگی در پشت توکن مذکور صورت گرفته است و صرافی انحصاری و اختصاصی تحت عنوان ShibaSwap را ارائه کرده است که کارمزد معاملاتی بسیار کمتری نسبت به نمونه مشابه آن یعنی UniSwap اخذ می کند.

همچنین این صرافی روش های متعددی را به دارندگان این توکن ارائه می دهد تا از طریق سهام و نقدینگی های مشخص، بازدهی مدنظر خود را کسب کنند.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که توکن شیبا، از معدود مواردی است که در صرافی های معتبر و بزرگ دنیا مانند : Coinbase, Binance ثبت شده است و امکانات موردنیاز علاقه مندان به این توکن مانند : نقدینگی و حجم معامله را در اخیتار آنها قرار می دهد تا از طریق آن به سودهای مناسبی دست پیدا کنند.

در همین راستا، تمامی دارندگان شیبا اینو، علاقه مندی بالایی را برای راه اندازی و ایجاد پروتکل Shiboshi NFT در آینده از خود نشان داده اند.

آمادگی دوج کوین برای شکست!  

احتمال رشد بالای شیبا اینو در هر حالت وجود دارد، اما باید در مورد دوج کوین این موضوع را مطرح کنیم فاصله بسیار زیادی با سگ های هم گروه خود دارد و این فاصله را با سرمایه بازاری در حدود 33.26 میلیارد دلار ایجاد کرده است.

داده های “Vortecs” از بازارهای کوین تلگراف، در مورخ اول اکتبر امسال و قبل از این افزایش قیمت اخیر، یک چشم انداز صعودی بزرگ را برای دوج پیش بینی کرده است.

امتیازات ارائه شده در “Vortecs” مرتبط با وب سایت کوین تلگراف، با یک مقایسه مبتنی بر الگوریتم، در مورد اوضاع کنونی بازار سرمایه و یک ترکیب از داده هایی مانند : احساسات، حجم معامله و قیمت در کنار فعالیت های توییتری برخی بزرگان این مارکت بدست آمده است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین
تحلیل تکنیکال دوج کوین

همانگونه که در نمودارهای ارائه شده مشخص است، امتیاز “Vortecs” برای دوج کوین به یک محدوده سبز و صعودی وارد شده است و در اول اکتبر و حدود 61 ساعت قبل از رشد قیمت 26.1 درصدی، این امتیاز عدد 74 را به خود دیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد.

توجه داشته باشید که تمامی بازار های مالی ریسک از دست رفتن سرمایه را دارند و بازار ارزهای دیجیتالی از این قاعده مستثنی نیست؛ همیشه قبل از وارد شدن و خرید و فروش در هر بازار سرمایه ای، به شکل کامل آموزش های لازم را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.