تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 25 مهر 1400؛ دوج کوین در حال آماده شدن برای رشد 1000% دیگر

120

تحلیل دوج کوین :

  • یک میلیونر دوج کوین، 21,000 واحد دوج کوین به سبد دارایی و بر روی دوج کوین های قبلی خود افزود. او پیش بینی می کند که حرکات بزرگی در انتظار دوج کوین می باشد.
  • اگر قیمت معاملات بالای 0.24 دلار باقی بماند، معامله گران یک رشد 500-1000 درصدی را برای دوج کوین پیش بینی می کنند.
  • کاهش هزینه های کارمزد و پل بین Dogecoin-Ethereum دو ارتقاء کلیدی در اکوسیستم DOGE هستند.

دارندگان و هولدرهای میم کوین معروف بازار ارزهای دیجیتال، یعنی دوج کوین منتظر آپدیت جدید این میم کوین هستند که کارمزد این ارز دیجیتال را کاهش می دهد. تحلیلگران بزرگ پیش بینی کرده اند که قیمت دوج کوین با یک شکست رو به بالا، آماده یک رشد عظیم خواهد شد.

دارندگان دوج کوین، آماده رشد 500-1000 درصدی برای این رمز ارز

گلاوبر کانتسوتو، معروف به میلیونر دوج کوین، به تازگی 5000 دلار دوج کوین خریداری کرده و به روی سبد دارایی دوج کوین خود افزوده است. کانتسوتو چنین پیش بینی کرده است:

به زودی اتفاق بزرگی برای دوج کوین رخ می دهد.

وی همچنین در طی یک توییت از معامله گران خواست که این میم کوین رو بخرند.

تحلیل دوج کوین

دوج کوین در بازدهی سالیانه خود از بیت کوین، ریپل، اتریوم و کاردانو فراتر رفته و بیش از 4500 درصد سود از ابتدای سال 2021 ارائه کرده است و همچنین بهترین قیمت دوج کوین که حوالی 80-85 سنت بود، نیز تجربه شد.

بیلی مارکوس (خالق دوج کوین)

بیلی مارکوس، خالق دوج کوین اظهار نظر داشت، زمانی که که گره های (nodes) دوج به 1.14.4 ارتقا می یابند، هزینه تراکنش ها و کارمزدها در شبکه دوج کوین به شکل چشم گیری کاهش می یابد. طرفداران این میم کوین انتظار کاهش کارمزد انتقال در شبکه را دارند که یک آپدیت فوق العاده مفید برای دوج کوین محسوب می شود.

بیلی مارکوس در ادامه صحبت های خود افزوده است:

اگر شما هم می خواهید در کمک به شبکه سهیم باشید، باید یک گره کامل و قابل اعتماد، با استفاده از پهنای باند قابل توجه را راه اندازی کنید و آن را و به روز نگه دارید. اما برای موفقیت باید گره را به نسخه ی 1.14.4 ، آپدیت کنید.

مارکوس در ادامه تأکید کرد که اگر اپراتور های نود موجود به نسخه 1.14.1 به روز شوند، همین مورد، برای شبکه کافی است که هزینه تراکنش خود را کاهش دهد و نیازی به نود های جدید برای پیوستن به شبکه برای نتیجه مشابه نیست.

تیم توسعه دوج کوین در حال کار، بر روی پل ارتباطی دوج کوین – اتریوم می باشد. این توسعه در حال انجام بوده و تاریخ دقیقی برای انتشار آن، اعلام نکرده است.

جاستین بنت

جاستین بنت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و بنیانگذار Crypocademy HQ، چشم انداز صعودی خود را در مورد دوج کوین به اشتراک گذاشت. این تحلیلگر افزایش 500 تا 1000 درصدی قیمت دوج کوین را پیش بینی کرده است. بنت پیش بینی کرده است که هنگامی که قیمت دوج کوین از مقاومت 0.24 دلار عبور کند، 500 تا 1000 درصد افزایش می یابد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین
تحلیل دوج کوین

همچنین تحلیلگران FXStreet روند قیمت DOGE را ارزیابی کرده و پیش بینی می کنند که 70٪ افزایش قیمت پس از عبور از قیمت 0.25 دلار رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. باید بدانید که هر حرکت در زمینه سرمایه گذاری و معاملات همراه با خطر و ریسک است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید در حین تصمیم گیری، بررسی‌ها و تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.