تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 18 آبان 1400؛دوج کوین در حال صعود!

kar0 4
  • قیمت دوج کوین همچنان در روند صعودی باقی مانده است؛ چرا که اخبار منتشر شده در بازار همسو با این ارز دیجیتال است.
  • گاو های دوج کوین حمایت 0.27 دلار را پس گرفته اند.
  • اندیکاتور RSI از افزایش خریداران با شکست رو به بالا و رسیدن به قیمت 0.35 دلار اشاره می کند.

قیمت دوج کوین با سرعت بسیار پایینی و به شکل کامل آرام در چند روز اخیر افزایش پیدا کرده است. اما از زمانی که بیت کوین به ATH یا همان سقف قیمتی خود رسیده است، حجم خریداران در دوج کوین نیز افزایش یافته است که نشان از رشد دوج کوین در آینده نزدیک است. این حجم از خریداران باعث می شوند که قیمت دوج کوین یک شکست رو به بالا را در خود تجربه کرده و به قیمت 0.35 دلار که یک سطح تاریخی است، برای بار دیگر دست پیدا کند. زمانی که گاو ها بلاخره بتوانند این سطح قیمتی را پس بگیرند و قیمت دوج کوین در محدوده ای بالاتر از آن تثبیت شود، باید انتظار موج دوم روند صعودی به سمت 0.45 دلار را داشته باشیم.

گاو های دوج کوین در حال آماده شدن برای قیمت 0.35 دلاری

قیمت دوج کوین در حال افزایش است، چرا که خریداران و گاو های دوج کوین پس از مدت کوتاهی غیبت و استراحت دوباره ظاهر شده اند و شاهد افزایش حجم خریداران دوج کوین می باشیم. این تقاضا از سوی خریداران تازه وارد و افزایش جچم خریداران زمانی رخ داد که شاخص خرید نسبی یا همان اندیکاتور RSI برای مدتی در محدوده اشباع خرید قرار گرفت که نشان دهنده افزایش قدرت خریداران و افزایش پتانسیل رشد دوج کوین بود. با برگشت RSI به محدوده 50، خریداران مشتاق بودند تا برای بار دیگر به خرید دوج کوین بپردازند و گاو ها قیمت 0.27 دلار را پس گرفتند.

میانگین متحرک ساده

می توان با یک نگاه کلی به قیمت دوج کوین، گاو ها با مقاومتی نسبت در میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) در 0.29 دلار درگیر شده اند.

با وجود اخبار مثبت دنباله دار در بازار ارز های دیجیتال و اثر سقف قیمتی جدید بیت کوین، گاو ها باید قادر باشند که از SMA 200 روزه بالاتر رفته و به سمت هدف های بالاتر حرکت کنند. این فرایند، راه را به سوی 0.35 دلار بار می کند تا برای بار سوم این سطح مورد آزمایش مجدد قرار گیرد. دوج کوین در حال پشت سر گذاشتن سطحی است که از ماه ژوئن آن را بسیار اذیت کرده است.

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین

اگر سناریو بالا اتفاق نیفتاد، باید انتظار داشته باشید که گاو ها د قیمت 0.26 دلار که SMA 55 روزه است و در نهایت 0.24 دلار، از قیمت دوج کوین حمایت کنند.

از آنجایی که این اصلاح قیمتی، خریداران بیشتری را به خرید دوج کوین تشویق می کند؛ همین روند منجر می شود که قیمت دوج کوین از مقاومت موجود رد شده و در محدوده بالاتر از 0.35 دلار تثبیت شود. گاو ها باید از برخی سود های کوتاه مدت موجود در این ارز دیجیتال استفاده کنند که از جمله آنها می توان به مقاومت های R1 , R2 اشاره کرد که به ترتیب برابر با 0.35 و 0.44 دلار است.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.