تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 7 بهمن 1400؛ گاوهای دوج کوین در حال تلاش برای افزایش قیمت

تحلیل دوج کوین
  • قیمت دوج کوین سرمایه گذاران را برای شکست رو به بالا و صعودی آماده می کند.
  • اگر چه بازار های جهانی به سمت ریسک زیاد حرکت می کنند. اما اقدامات موجود در قیمت دوج کوین نشان دهنده یک حرکت قریب الوقوع می باشد.
  • انتظار می رود با شکستن بالاترین سطح موجود در این هفته، دوج کوین برای آزمایش 0.16 دلار آماده شود.

قیمت دوج کوین که آن را با نماد (DOGE) می شناسیم، امروز صبح بعد از تشکیل شدن جلسه اروپا، بعد از تست مجدد محدوده 0.136 دلار، برای بار دیگر افزایش یافت. به نظر می رسد، با این بازگشت قیمت که دلیل آن جلسات تشکیل شده در ایالات متحده بود، گاوها شتاب گرفته و این فرایند می تواند بالاترین سطح هفتگی که دیروز تشکیل شد را شکست داده و اولین سطح مقاومت قابل توجه را در 0.16 دلار را مورد هدف قرار دهد. از آنجایی که پایان هفته نزدیک است، انتظار داشته باشید که این صحنه را برای صعود بیشتر در هفته آینده، کمک کند.

گاو های دوج به افزایش قیمت آن علاقه مند هستند

قیمت دوج کوین زمینه را برای یک انفجار بزرگ فراهم می کند، زیرا تنها به دو منطقه زمانی محدود است تا نظرات جنگ طلبانه فدرال ایالات متحده را از بین ببرد. جلسه ASIA PAC قیمت دوج کوین را به سمت نزول سوق داد. اما گاوهای این ارز دیجیتال با توجه به جلسه اروپا فشار روند نزولی را کمتر کردند و حتی قبل از اینکه قیمت به محدوده تاریخی 0.1360 دلار برسد، روند را معکوس کردند. یکی دیگر از دلایلی که موجب می شود گاوها با قدرت بیشتری ادامه دهند، محدوده شاخص قدرت نسبی است که در مقدار ثابتی قرار گرفته است.

با روند موجود، انتظار داشته باشید که بیشترین مقدار هفتگی که هفته گذشته ثبت شده است، به سمت بالا شکسته شود و قیمت 0.16 دلار مانند یک آهن ربا برای گاو هایی هنوز تصمیم به سیو سود نکرده عمل کرده و بازار مثبت شود. با این حرکت، اسیلاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به وسط محدوده بین خریداران و فروشندگان حرکت می کند و در پی آن، روزها و هفته های آینده، می توانیم شاهد افزایش بیشتر و بیشتر قیمت باشیم. اگر بخواهیم به شکل واضح تری بیان کنیم، بسته شدن کندل هفتگی در محدوده ای بالاتر از 0.16 دلار شاهد ادامه روند صعودی در هفته آینده خواهد بود و به احتمال زیاد تارگت بعدی 0.19 دلار خواهد بود.

تحلیل دوج کوین

اگرچه شرایط بازارها در حال حاضر صعودی به نظر می رسد، اما برخی از اخبار های منفی و بادهای مخالف با جهت بازار، می‌ توانند به سرعت شرایط فعلی بازار را تغیر داده و آنها را به سمت نزول و قیمت های پایین سوق دهند. این فرایند می تواند باعث شود که گاو های بازار در برابر شکست محدوده حمایتی 0.13 ضعیف و ضعیف تر شده و با یک استراحت کوچک این محدوده را از دست دهند و با تقاضای فروش عظیم رو به رو شویم. با وقوع این واقعه، خطر این که قیمت دوج کوین به زیر خط روند نزولی وارد شود، زیاد می شود و به طبع آن قیمت تا 0.09 دلار و زیر ده سنت نزول می کند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.