تحلیل تکنیکال امروز الگورند 22 آذر1400؛ آمادگی گاوهای اتریوم برای بازپس گیری قدرت

eth
  • اتریوم در برابر فشار نزولی موجود در بازار مقاومت می کند چرا که گاوها از محدوده 3900 دلاری به شدت دفاع می کنند.
  • قیمت اتریوم نشان می دهد که گاو های بازار برای یک بازگشت و صعود 15 درصدی برای آخر هفته آماده می شوند.
  • انتظار می رود که خرس های بازار قبل از کریسمس میدان را خالی کرده و احتمالا اتریوم شانس های زیادی برای دست یابی به یک رکورد و بالاترین مقدار قیمتی جدید وجود داشته باشد.

هفته گذشته قیمت اتریوم (ETH) یک روند خرسی را تجربه کرده و با یک الگوی پرچم، نزولی شد. گاو ها به قیمت های زیر 3900 رضایت داده بودند و با توجه به اینکه امروز بازار های اروپایی کاملا سبز شده اند، انتظار می رود که احساسات مردم به سمت طمع و ریسک پذیری رفته و در روز های اینده شاهد تغییراتی در روند بازار باشیم. از همین رو، گاو های بازار متوجه شده اند که بازار از دست خرس ها خارج شده و احتمالا تلاش خواهند کرد تا قیمت را از 4000 دلار به 4646 دلار برسانند.

احتمال افزایش قیمت اتریوم در صورت تمایل گاوها

شواهد موجود در قیمت اتریوم نشان می دهد که خرس ها در حال آخرین تلاش های خود و وارد کردن فشار قیمتی رو به پایین هستند؛ اما تلاش آنها با شکست رو به رو می شود، چرا که تمامی بادها مخالف رفتار آنهاست و حتی صبح امروز، سهام های اروپایی وضعیت بسیار مناسبی داشتند که خود می تواند سیگنال ده شرایط خوب برای مارکت باشد. این عنصر (منظور بازار های اروپایی) یک باد پشتیبانی است که می تواند برای گاو های اتریوم یک مزیت به شمار آید و باعث شکل گیری و قوت حمایت در محدوده s1 که در قیمت 4000 دلار است شود. با بسته شدن کندل روزانه بالاتر از 4060 دلار، می توانیم انتظار افزایش حجم خرید از سوی معامله گران و سرمایه گذاران را داشته باشیم! البته این روند تا زمانی ادامه می یابد که باد های همسو با بازار تداوم داشته باشند. در این صورت انتظار می رود که گاو های بازار، خرس ها را از موقعیت خود اخراج نموده و بهبودی روند ادامه داشته باشد.

به احتمال بسیار زیاد، قیمت اتریوم در محدوده 4465 دلار آشفتگی هایی را تجربه خواهد کرد، چرا که عبور از آن دشوار می باشد و نشان دهنده یک سطح تاریخی است؛ آن محدوده جایی است که یک شکست ماهانه و یک قله سه گانه از ابتدای دسامبر قرار دارد. تا زمانی که بادهای دنباله دار بازار ادامه دارند، می توانید انتظار داشته باشید که گاو ها نیز انگیزه کافی برای بالا بردن قیمت را داشته و قیمت اتریوم به سطح 4646 دلار برسد.

تحلیل اتریوم
تحلیل اتریوم

جلسات بسیار مهم

با توجه به برنامه ریزی های بسیاری از سوی بانک مرکزی برای این هفته یا جلسات بسیار مهم همچون جلسه فدرال ایالات متحده و بانک مرکزی اروپا، انتظار می رود که بازارها مستعد هرگونه لحن جنگ طلبانه به دلیل سیاست های پولی در سال 2022 باشند. این فرآیند می تواند منجر به افزایش ترس در بین معامله گران و سرمایه گذاران بازار شده و شاهد فروش دارایی های پر ریسک همانند سهام و ارزهای دیجیتال باشیم. این روند منجر به اصلاح شدید قیمت اتریوم و شکستن به زیر 3900 دلار و ادامه روند نزولی آن به سمت 3687 دلار و 3391 دلار خواهد شد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.