تحلیل تکنیکال امروز ماتیک 29 دی 1400؛ ماتیک در حال تلاش برای دستیابی به 2.9 دلار

تحلیل ماتیک
  • با بررسی پرایس اکشن قیمت ماتیک متوجه می شویم که این ارز دیجیتال همچنان در یک کانال صعودی قرار دارد.
  • سطح فعلی MATIC در نزدیکی انتهای کانال صعودی قرار دارد اما وضعیت کلی آن خوب به نظر می رسد.
  • بعد از سبز شدن بازار های جهانی، انتظار بازگشت قیمت ماتیک نیز به وسط کانال یا حتی به مناطق بالاتر مورد انتظار سرمایه گذاران و معامله گران است.

ارز دیجیتال Polygon که آن را با نماد (MATIC) نیز می شناسیم، همچنان به کانال صعودی خود که در آن قرار دارد احترام گذاشته و با کندل های قرمز 4 روزه باز هم مایل به از دست دادن آن نیست. از آنجایی که قیمت MATIC به محدوده پایین تری در کانال صعودی نزدیک می شود، یک خرید مجدد و ورود به این ارز دیجیتال، قبل از اینکه دوباره به سمت 2.50 دلار حرکت کند، می تواند حرکت مثبتی تلقی شود. با این حرکت، همان طور که در 26 دسامبر مشاهده شد، شکست این کانال از سقف می تواند منجر به عبور قیمت از محدوده 2.9 دلار شود که یک تارگت قیمتی به شمار می آید.

گاو های ماتیک آماده دستیابی به 2.9 دلار

قیمت ماتیک با تمام احترامی که به کانال روند صعودی قائل است، با برخی شکست های کاذب در حال ادامه قیمت خود در همین کانال است. با کاهش بیشتر و بیشتر قیمت، قیمت ماتیک در این کانال صعودی همچنان باقی مانده است؛ گاوها قصد دارند تا شروع به خرید کوین های ماتیک نمایند چرا که این بهترین حالت برای نوسان گیری آنها می باشد. یک شکست بالاتر از محور ماهانه در محدوده قیمتی 2.40 دلار می تواند باعث رشد قیمت و تست مجدد 2.48 دلار شود.

در آن نقطه، قیمت MATIC را می توان برای یک اصلاح قیمتی آماده دانست و یا می توانیم شاهد یک شکست از بالا و رشد بیشتر باشیم که همه چیز را می تواند جالب تر نماید. بسته شدن کندل روزانه بالای 2.48 دلار، در را برای حمله به 2.90 دلار و سطح مقاومت ماهانه R1 در 3.20 دلار باز می کند؛ همچنین به این معنی است که سطح 3.00 دلار در نهایت به طور قاطعانه به سمت بالا شکسته می شود. احتمالا از آن منطقه، برای باری دیگر شاهد تکرار همان الگویی که در سقف های قبلی رخ داده است، خواهیم بود و در عین حال به مرز پایینی کانال روند باز خواهد گشت.

تحلیل ماتیک

احتمال دارد خطر شروع روند نزولی برای ماتیک با رد کردن 2.48 دلار، همانطور که در 12 ژانویه مشاهده شد، ایجاد شود. در این منطقه سرمایه گذاران شروع به از دست دادن اعتماد خود می کنند که همین مورد منجر به اصلاح سریع به سمت انتهای کانال شده و به مناطقی پایین تر از آن در قیمت 1.75 دلار می رسیم و اولین خط به عنوان حمایت قوی، شکسته می‌ شود. زیر منطقه 1.75 دلار، حمایت ماهانه S1، میانگین متحرک 200 روزه و 1.57 دلار به عنوان یک سطح حمایتی مهم وجود دارد که ممکن است از کاهش بیشتر قیمت جلو گیری نماید.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید ماتیک را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.