تحلیل تکنیکال امروز پولکادات 24 آبان 1400؛ پولکادات در آستانه رشد

p
  • قیمت پولکادات نزدیک به چهار روز است که زیر قیمت 48.33 دلار تثبیت شده است که روند نشان می دهد احتمال شکست رو به بالا وجود دارد.
  • با بسته شدن کندل روزانه پولکادات در محدوده ای بالاتر از 48.33 دلار، دات می تواند پتانسیل رشد تا 71.43 دلار را داشته باشد.
  • بسته شدن کندل روزانه زیر 39.63 دلار، سناریو الگو صعودی را باطل می کند.

قیمت پولکادات از 11 نوامبر در یک محدوده مشخص معامله شده و رنج می زند. با این حال، یک شاخص نشان می دهد که احتمال شکست رو به بالا و شروع روند صعودی وجود دارد. این حرکت بالقوه می تواند رکورد جدیدی را برای پولکادات ایجاد کند.

پولکادات آماده رشد

قیمت پولکادات از 1 نوامبر تا 4 نوامبر سود 33 درصدی را تجربه کرد و بالاترین قیمت خود را در 55.22 دلار ثبت کرد. این روند صعودی با سود گیری گسترده ای دنبال شد که در نتیجه آن دات می تواند حرکت صعودی خود را دوباره دنبال نماید. از آن زمان، پولکادات از منطقه تقاضای 39.63 دلار تا 45.79 دلار عبور کرده است. اما در زیر سد مقاومتی 48.33 دلار گیر کرده است که نشان دهنده نوسان بسیار کم این ارز دیجیتال است.

بنابراین، سرمایه‌ گذاران می‌ توانند انتظار داشته باشند که قیمت پولکادات این روزها یک حرکت نوسانی تجربه کند که به طور بالقوه باعث صعود این رمز ارز خواهد شد. نشانگر معکوس حرکت یا همان اندیکاتور (MRI) یک سیگنال خرید در نمودار روزانه ارائه می دهد. این ساختار تکنیکال الگوی کندل استیک یک به چهار را پیش بینی می کند.

بنابراین، بسته شدن کندل روزانه بالای قیمت 48.33 دلار شروع یک روند صعودی را تایید می کند. علاوه بر این، با رسیدن قیمت به بالاتر از 55.88 دلار، سناریو روند صعودی را محتمل تر می کند.

سناریوی صعود دات

در این سناریو، معامله گران بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت پولکادات تا 71.43 دلار افزایش یابد. همزمان با افزایش سطح فیبوناچی 161.8٪، می توان به بالاترین قیمت جدید برای دات، که یک رکورد جدید محسوب می شود، دست یافت. یا در یک سناریو که صعود دات بسیار پر رنگ تر است، قیمت پولکادات ممکن است سطح بعدی را در 100 دلار تجربه نماید که در محدوده سطح 261.8٪ فیبوناچی است.

تحلیل پولکادات
تحلیل تکنیکال امروز پولکادات 24 آبان 1400

بدون در نظر گرفتن سیگنال خریدی که بیان شده است، اگر قیمت پولکادات بتواند از نقطه 39.63 به منطقه مقاومتی 45.76 دلار وارد شود و نتواند آن را بشکند، همه چیز برای روند رو به پایین آماده می شود. بسته شدن کندل روزانه زیر 39.63 دلار، روند صعودی را به شکل کامل باطل می کند.

در این سناریو نزولی، قیمت پولکادات می‌ تواند تا کف حمایتی 33.42 دلار کاهش پیدا کند؛ جایی که بعد از بر خورد به خط حمایتی، روند صعودی را دوباره ایجاد کند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید پولکادات در بهترین قیمت را دارید، می توانید از آپشن های موجود در وبسایت توکن باز استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.