تحلیل تکنیکال ریپل امروز 9 آبان 1400؛ ریپل در حال آماده شدن برای شکست مقاومت

rip
  • گاو های ریپل در حال شروع یک روند صعودی 3 روزه در بالای سطح یک دلاری می باشند.
  • قیمت ریپل در حال آماده شدن برای خارج شدن از قسمت پایین گُوِه می باشد.
  • همچنین RSI در میان فاندامنتال های دلگرم کننده و همسو با بازار، در محدوده بالاتر از 50 باقی می ماند.

قیمت ریپل در حال معامله شدن بوده و با پای راست خود وارد هفته جدید می شود. همچنین بعد از سه روز که به رقم 0.95 دلار رسیده بود، در حال بازیابی خود می باشد.

گاو های موجود در رمز ارز ریپل، علی رغم وجود جو نزولی در بازار کریپتو، انعطاف پذیر می باشند. چرا که اخبار موجود برای این توکن از روند صعودی صحبت می کنند.

در میان اخبار های فاندامنتالی مثبت موجود در بازار، گروه مالی آنلاین ژاپنی که آن را با نام sbi holding می شناسیم فاش کرد که از رمز ارز ریپل به عنوان پلی برای حواله های بین المللی برای فیلیپین با همکاری SBI VC Trade و  SBI Ripple Asia استفاده خواهد شد.

علاوه بر موارد ذکر شده، اکتا موریا، از فعالان FXStreet، خاطر نشان می کند: «تحلیلگران بر اساس آخرین مشارکت ها و اقدامات در پرونده SEC بر علیه ریپل، افزایش 324 درصدی قیمت XRP را پیش بینی می کنند ».

چه سرنوشتی در انتظار قیمت ریپل می باشد؟

ریپل در حال حاضر در حال فرار از چاله های قیمتی بوجود آمده برای او در ماه های اخیر است. رمز ارز ریپل تمامی میانگین های ماهانه را در اختیار خود قرار داده است و در حال تقلا برای شکست آخرین مقاومت خود و شروع روند صعودی خود می باشد.

مقاومت مذکور در رقم 1.14 دلار وجود دارد. با بسته شدن کندل روزانه بالاتر از آن و خارج شدن از گوهی که تقریبا 1 ماه است که از شروع آن می گذرد، شروع روند صعودی ریپل را تایید می شود. شکست هدف مذکور ( 1.14 ) می تواند هدف جدید را با مقدار 1.40 دلار تایید می کند.

پیش از رسیدن به هدف جدید، گاو های ریپل در نقطه 1.2291 دلار که بالاترین سطح اکتبر به شمار می آید، با مقاومت سخت مواجه خواهند شد. مقداری از بالاتر از آن نیز رقم 1.3 دلار در انتظار آنها می باشد. شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) در محدوده مثبت نمودار خود در حال بالا رفتن بوده و این نشان می دهد که زمینه برای افزایش قیمت ریپل وجود دارد.

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل

مقاومت کلیدی

از طرف دیگر، وجود مقاومت کلیدی در قسمت بالایی خط نزولی می تواند قدرت فروشندگان را افزایش دهد که باعث کاهش قیمت ریپل شده و حمایت حال حاضر یعنی 1.1 تبدیل به یک مقاومت اساسی شود. در صورت وقوع چنین روندی یک حمایت قابل توجه در محدوده 50-DMA افقی برای رقم 1.0567 دلار پیش بینی شده است.

ضعف موجود در قیمت ریپل می تواند باعث تحریک خرس ها شده و باعث کاهش قیمت ریپل تا محدوده 1.02 شود. در این صورت فروشندگان با عرضه های خود و هدف خرید در محدوده های پایین تر، باعث ریزش هر چه بیشتر این ارز دیجیتال می شوند.

این روند در صورت تداوم می تواند ریپل را تا پایین ترین محدوده خود در هفته های اخیر پایین کشیده و رقم 0.9472 دلار برای بار دیگر تجربه شود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید ریپل را دارید، قبل از ورود به بازار حتما اخبار فاندامنتال را به خوبی دنبال کرده و سپس وارد شوید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.