تحلیل تکنیکال امروز ریپل 7 مهر 1400؛ ریپل در حال آمادگی برای 1 دلار

rip0 1

تحلیل ریپل : قیمت ریپل در تاریخ 22 سپتامبر نتوانست دستاورد های خود را حفظ نماید و در نتیجه به سطوح حمایتی پایین تر بازگشت. در حالی که شرایط بازار خبر از یک روند صعودی می دهند، ریپل با یک سطح روانی بسیار قوی که رقم 1 دلار می باشد، برخورد کرده است.

  • قیمت ریپل در حال آماده سازی خود برای تبدیل کردن خط مقاومتی 1 دلاری به یک نقطه حمایتی است.
  • خزانه دار سابق ایالات متحده، روزی ریوس می گوید ریپل می تواند برای “پرداخت” استفاده شود، زیرا او به شکل مبهم از تصمیم چین برای ممنوعیت بیت کوین حمایت می کند.
  • درگیری ریپل با SEC همچنان ادامه دارد زیرا مدیر اجرایی برد گارلینگهاوس اعلام کرد که آنها برای حل و فصل مشکلات آماده هستند.

ریپل در برابر بیت کوین و پرداخت ها در برابر گمان ها

همانطور که می دانیم ریپل در یک نبرد سخت و طولانی مدت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بوده است. در حالی که به نظر نمی رسد پایان این مشکلات و دادگاه ها به این زودی باشد، مدیر اجرایی براد گارلینگهاوس در مصاحبه اخیر ،ایده حل و فصل را مطرح کرد. او همچنین در ادامه بیانات خود افزود که SEC باید تعیین کند که پیشرفت های موجود در ریپل به چه صورت است تا به توافق برسند.

در یادداشت مشابه ای، Rosie Rios که عضو هیئت مدیره Ripple است، روز دوشنبه در توییتی تفاوت موارد استفاده را بین ریپل و بیت کوین بیان کرد. او از تصمیمی که چین در مورد رمز ارزها در پیش گرفته است، برای حمایت از استدلال خود استفاده کرد که نشان می دهد این ارز دیجیتال بزرگ ،به غیر از یک ابزار سوداگری هیچ مورد کاربردی ندارد. او در ادامه صحبت های خود این چنین بیان می کند:

هدف اصلی ریپل تسهیل پرداخت های فرامرزی است در حالی که سایر ارز های دیجیتال، ارزش خود را در حدس و گمان می یابند. آخرین حرکت چین گویای تمامی این موارد است.

در حالی که توییت ریوس با انتقادات شدید روبرو شد، اما فردای آن روز هدف خود را از این توییت بیان کرد.

قیمت ریپل برای بار دیگر در حال وارد شدن به کانال 1 دلاری

قیمت ریپل حکایت از این دارد که بعد از رسیدن به سطح 0.88 دلار، در حال آماده سازی برای شروع یک روند صعودی است. این روند صعودی دقیقا بعد از دامپ قیمت ها بدلیل اخبار منتشر شده از سوی چین صورت گرفت. سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که ریپل با اولین مقاومت در سطح فیبوناچی 50 درصدی در عدد 0.966 دلار رو به رو شود. شکستن این مقاومت راه را برای دستیابی و شکست رقم روانی 1 دلار ساده تر خواهد کرد.

در حالی که این سطح از اوایل ماه سپتامبر یک سطح حمایتی بسیار قدرتمندی بود و چیزی در حدود 20 مرتبه حمایت جدی از این نقطه شاهد بودیم، اما با شکست آن رو به پایین با یک سطح مقاومتی بسیار قدرتمند تری رو به رو شده ایم.

با فرض اینکه گاوها توانایی شکست مقاومت 1 دلاری را داشته باشند، در این صورت رالی و جدال برای نقاط 1.13 . 1.23 شروع می شود.

تحلیل ریپل

خریداران باید با قدرت هر چه تمام سد موجود در 1 دلار را شکسته و آن را پشت سر بگذارند و عدم انجام این فرایند، خبر از ضعف بازار و ریزش آن می دهد. هر گونه اخبار منفی که منجر به افزایش فروش شود، می تواند قمیمت ریپل را به محدوده 62% فیبوناچی که رقم 0.856 دلار است بکشاند. اگر این سطح حمایتی نیز شکسته و از دست برود، باید انتظار قیمت های پایین تری را برای ریپل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد. توجه داشته باشید که بازار ارز های دیجیتال، بازاری پر نوسان بوده و لازمه فعالیت و خرید و فروش در این بازار، آموزش به اندازه کافی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.