تحلیل تکنیکال امروز شیبا اینو 27 مهر 1400؛ تشکیل مثلث نزولی در شیبا اینو

Recovered

تحلیل تکنیکال شیبا :

  • با نگاه به چارت “شیبا اینو” متوجه می شویم که یک مثلث نزولی در حال تشکیل شدن است که موجب ترس و فرار گاوها شده است.
  • قیمت شیبا اینو در طی هفته های اخیر سود زیادی به همراه داشته است و حتی اصلاحاتی که در کوتاه مدت وجود داشت، نتوانست RSI را از منطقه بالای فروش ( اشباع خرید ) به پایین بکشد.
  • می توان انتظار داشت که با کاهش پوزیشن های لانگ و خرید گاوها، یک ریزش قیمتی به محدوده $0.00001951 داشته باشیم.

قیمت شیبا اینو در 11 اکتبر گاوها را که در حال تلاش برای دستیابی به نقطه اوج قیمتی بودند، مشاهده کرد. اما با یک شکست کاذب در نقطه $0.00003155 خرس های بیشتری وارد بازار شدند.

شاخص قدرت نسبی که آن را با RSI می شناسیم و یکی از ابزار های بسیار مناسب برای نمایش شرایط بازار است.

در اصلاح هایی که شیبا به خود دید، از منطقه اشباع خرید پایین نیامد و این مقدمه ای بر این بود که خریداران جدید وارد این رمز ارز نشده و بدین ترتیب روند صعودی گاوها انرژی کمتری داشته باشد.

قیمت شیبا اینو حجم کافی برای خرید را ندارد

قیمت شیبا اینو از 11 اکتبر در حال تشکیل یک مثلث نزولی است.

در همان روز گاوها تلاش زیادی کردند تا قیمت به بالای 0.00003155 دلار برسد اما روز بعد این روند معکوس شد و شیبا در قیمت پایین تری معامله شد. RSI مدت زیادی است که در منطقه اشباع خرید معامله می شود که این امر باعث قطع اکسیژن و انرژی در گاو ها می شود.

قیمت شیبا در حالی شروع به کمرنگ شدن می کند که دیگر پوزیشن خرید جدیدی شکل نمی گیرد. سه نکته قوی در ضلع های مثلت نشان می دهند که مثلث ایجاد شده به نفع خرس ها خواهد بود.

خرس ها به شدت از این خط روند نزولی دفاع کرده و به شکل شدیدی عرضه می نمایند.

تحلیل شیبا
تحلیل تکنیکال شیبا

احساسات بازار

قیمت شیبا اینو در ابتدا از نقطه 0.00002775 دلار رو به پایین و به شکل نزولی شکسته می شود و می تواند تا 0.00002391 دلار نیز اصلاح و ریزش را تجربه نماید.

این نقطه در طی هفته ای که گذشت بارها توسط خرس ها دیده شده بود که گاو ها حمایت کرده بودند. اما در حال حاضر فشار فروشی که گاو ها ایجاد می کنند، باعث ترس خرس ها و فرار آنها می شود.

اگر نقطه مذکور از دست برود می توان نقطه 0.00001951 و حتی نقاط پایین تری مانند 0.00001247 دلار را نیز تجربه کرد.

اگر احساسات بازار به نفع ارزهای دیجیتال بماند و نظر گاوها با انگیزه کافی که بوجود آمده است برای اضافه کردن پوزیشن های لانگ تغییر کند. انتظار شکست خط نزولی در مثلث و حرکت به بالا دور از دسترس نیست.

در این صورت می توانیم بازآزمایی مجدد تا 0.00003155 دلار را داشته باشیم. در صورت به وجود آمدن اخبار مثبت بیشتر همسو با رمز ارزها و شیبا، انتظار بازآزمایی مجدد و شکست 0.00003535 دلار را داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

اگر قصد خرید شیبا اینو را دارید، باید توجه داشته باشید که این ارز دیجیتال، یک میم کوین بوده و جو اخباری بسیار بر روی آن تاثیر گذار می باشد؛ پس قبل از خرید حتما مدیریت سرمایه خودت را رعایت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.