تحلیل تکنیکال امروز سولانا 19 مهر 1400؛ سولانا در حال تلاش برای هدف 200 دلاری

so0

تحلیل سولانا :

  • قیمت ارز سولانا در 10 اکتبر از ناحیه پایینی یک روند صعودی شکسته شد.
  • بازگشت قیمت از ناحیه حمایتی 150 دلار این امکان را می دهد که سولانا تا 200 دلار رشد نماید.
  • شکست رو به پایین در این ناحیه می تواند ریزش این ارز دیجیتال را تا 136.5 یا 124.83 دلار ثبت نماید.

قیمت سولانا تا تاریخ 21 سپتامبر که یک روند بازگشتی صورت گرفت، نزولی بود. با این حال، این روند صعود شکل گرفته ثابت نبوده و حقه و حیله خرس ها بود، زیرا یک کانال نزولی موازی با کانال صعودی ایجاد شد.

بعد از 4 روز رنج زدن نمودار و ثبات قیمتی در قله کانال صعودی ایجاد شده، SOL حمایت خود را از دست داد و دوباره روند نزولی خود را در پیش گرفت.

قیمت سولانا در حال صعود

قیمت سولانا از 21 سپتامبر تقریبا در محدوده سه higher lows و دو higher highs تنظیم شده است. زمانی که این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند به یک دیگر متصل می شوند، یک کانال موازی صعودی تشکیل می شود.

این الگوی تکنیکال شانس بیشتری برای تعیین روند به شکل نزولی دارد. تقریباً پس از یک هفته تثبیت قیمت، سولانا کانال موجود را از پایین قطع کرد و تأیید کرد که روند نزولی در حال انجام است.

اما اندکی صبر کنید؛

تحلیل سولانا در اینجا به پایان نمی رسد و گاوها می توانند در صورت تمایلشان، این ارز دیجیتال را برای بار دیگر وارد کانال صعودی کرده و از سد و مقاومت محدوده 151 دلار عبور کرده و آن را تبدیل به یک سطح حمایتی نماید.

انجام این فرآیند بستری را برای خریداران به وجود می آید تا با یکدیگر متحد شده و خرید های پی در پی انجام دهند.

علاوه بر این، شاخص (MRI) یک پیکان زرد رو به بالا را نشان داده و خبر از این می دهد که یک کندل قرمز 6 ساعته دیگر، سیگنال سبز رنگ برای خرید را که در حال تشکیل بوده و سیگنال صعود و سبز بودن 1 تا 4 کندل را پیش بینی می کند.

بنابراین، با وجود سیگنال های نزولی از بازار که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است، SOL این شانس را دارد که بازگردد و سطح روانی 200 دلار را برای بار دیگر آزمایش کند. برای این روند، معامله کنندگان و سرمایه گذاران باید سطح مقاومتی 151 دلار را به شدت زیر نظر داشته باشند.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

اصلاح قیمتی

اگر ارز دیجیتال سولانا نتواند که مقاومت 151 دلاری را بشکند، باید انتظار اصلاح 9.3 درصدی را برای این ارز دیجیتال و ریزش آن تا محدوده 136.5 دلار را داشت.

همچنین باید در نظر داشت که برخی از تحلیلگران معتقدند که این اصلاح قیمتی می تواند تا محدوده 124.83 دلار نیز ادامه یابد. از سوی دیگر، شکست محدوده 124.83 دلار نیز خبر از یک بازار گاوی خفیف می دهد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وب سایت www.fxstreet.com بوده، و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

توجه داشته باشید که قبل از وارد شدن به بازار ارز های دیجیتال تمامی آموزش های لازم را سپری کرده و یک استراتژی معاملاتی برای خود تعیین نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.