تحلیل تکنیکال امروز سولانا 8 آذر1400؛ سولانا در حال دستیابی به ATH جدید

s 4
  • قیمت سولانا، آخر هفته را بعد از یک جمعه بدون ریسک، به شکل صعودی تجربه می کند.
  • قیمت ارز دیجیتال سولانا شاهد بهتر شدن وضعیت گاوها در مقابل خرس ها است؛ چرا که بازپس گیری SMA 55 روزه، در حال انجام است.
  • این آلت کوین فقط باید یک مقاومت قدرتمند را بشکند تا ATH جدید برای خود ثبت نماید.

در روز جمعه، قیمت ارز دیجیتال سولانا شاهد یک ریزش 16 درصدی بود، چرا که اکثر بازار های مالی به دلیل نگرانی های موجود در مورد نوع جدید کرونا، به شکل کامل به هم ریختند.

با این حال، سرمایه گذاران از تعطیلات آخر هفته برای تست مجدد وضعیت بازار استفاده کرده و به سرعت اقدام به خرید سولانا در روز دوشنبه کردند. زیرا گاوها قیمت را به بالاتر از محدوده 185 دلاری رسانده بودند.

در این مدت زمان، این افزایش قیمت منجر به بازپس گیری میانگین متحرک ساده 55 روزه که آن را با عنوان (SMA) می شناسیم شد، که به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به سقف قیمتی جدید تاریخ، که در 268 دلار شکل می گیرد، عمل می کند.

قیمت سولانا در آستانه رشد 30 درصدی

قیمت سولانا در روز جمعه همانند سایر بازار های مالی، به دلیل منتشر شدن اخبار جدید کرونا، مورد هجوم و ترس معامله گران قرار گرفت. اما سرمایه گذاران نگرانی های خود را کنار گذاشته و از فرصت ایجاد شده برای خرید استفاده کردند. شاخص قدرت نسبی یا همان RSI به سطوح قبل از جمعه بازگشته است و شاهد افزایش تقاضا و افزایش خرید از سمت خریداران در حجم سالم و قابل توجهی هستیم.

قیمت سولانا توانست که در میانگین متحرک ساده 55 روزه، به قیمت 200 دلاری دست یافته و سطح قبلی خود را پس بگیرد و با تبدیل این نقطه، به نقطه حمایتی، برای دستیابی به 219.75 دلار تلاش کند. این محدوده تاریخی، سیگنال های مناسبی را برای حمایت و مقاومت از خود ارسال کرده است. هنگامی که گاو های سولانا توانستند مقاومت مذکور را از بالا بشکنند، انتظار می رود حجم عظیمی از خریداران به سمت ارز دیجیتال سولانا روانه شوند که به خودی خود، باعث افزایش و ثبت رکورد تاریخی برای سولانا خواهد شد.

تحلیل سولانا
تحلیل تکنیکال امروز سولانا 8 آذر1400

بادهای خوش یمن بازار

با افزایش مقدار ریسک در بین معامله گران، این امر تبدیل به بادهای خوش یمن برای بازار می شود که در آخر هفته می تواند منجر به افزایش قیمت سولانا و سوق معامله گران برای خرید سولانا شود.

در صورتی که خریداران و گاوها نتوانند از 219.75 دلار عبور کند، می توانیم انتظار داشته باشیم که خرس ها قدرت را در دستان خود بگیرند و قیمت را به سمت 185.12 دلار عقب برانند.

این کاهش قیمت منجر به فروش گسترده سایر معامله گران می شود که قیمت سولانا را به سمت محدوده 147 دلار کاهش می دهد؛ جایی که سطح حمایتی ماهانه S1 قرار دارد و خط روند صعودی نارنجی، که احتمالاً به عنوان یک حمایت قوی عمل می کند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.