تحلیل تکنیکال امروز سولانا 14 آذر1400؛ گاو های سولانا در حال تلاش برای ATH جدید

s0 1
  • سولانا شاهد افزایش قیمت در امتداد خط روند صعودی موجود در چارت است.
  • گاوهای ارز دیجیتال سولانا قبل از رسیدن به بیشترین سطح قیمتی قبلی خود، با مقاومت چندان قوی ای رو به رو نمی شوند.
  • بادها و اخبار مخالف موجود در بازار می توانند روند صعودی را برای سولانا کاهش دهند و باید توجه داشته باشیم که شکست خط روند صعودی از قسمت پایین، می تواند دلیل محکمی برای ریزش و کاهش قیمت باشد.

قیمت سولانا (SOL) در روند صعودی ثابتی قرار دارد و گاوهای این ارز دیجیتال برای حمایت از خط روند صعودی سبز رنگ، تلاش بسزایی می کنند. چرا که کندل های جدید با رنگ سبز و بالاتر باز می شوند. با این سرعت، قیمت سولانا باید تا هفته آینده به بالاترین مقدار خود، یعنی در حدود 300 دلار رسیده و یک ATH جدید ثبت نماید.

تنها چیزی که قادر است قدرت روند را کاهش داده و تضعیف نماید، باد ها و اخبار منفی کرونا و آشفتگی بازارهای جهانی است. اما حتی همه این موارد نیز به اندازه کافی قدرتمند به نظر نمی رسند که بتوانند این روند صعودی را متوقف کنند.

گاو های سولانا در حال تلاش برای دستیابی قیمت 300 دلار

قیمت ارز دیجیتال سولانا شاهد روند صعودی ثابت و پایدار در روز های اخیر است که منجر به نزدیک شدن به سقف تاریخی خود شده است. اگر چه شاخص قدرت نسبی یا همان اندیکاتور RSI در حال نزدیک شدن به منطقه اشباع خرید است، هنوز مقدار زیادی از مسیر برای دستیابی به هدف باقی مانده است و شیب روند صعودی ملایم است. بنابراین، گاو های بازار قادر هستند بدون از دست دادن روند، به پوزیشن های روزانه خود اضافه کنند و سود خود را ثبت کنند.

انتظار می رود قیمت سولانا در هفته آینده به بالاترین حد خود برسد. به احتمال زیاد یک فشار در محدوده بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در 267.52 دلار وجود دارد که به عنوان یک نقطه حمایتی عمل خواهد کرد. همچنین باید اشاره کرد که خط روند صعودی ضلع کج شده یک مثلث صعودی را نشان می دهد. یک شکست پایه ای و اساسی می تواند باعث افزایش سرعت خرید و رشد سریع قیمت سولانا تا 300 دلار شود.

پس از دستیابی به این محدوده، انتظار کاهش جزئی در رغبت گاو ها به خرید را داشته باشید چرا که RSI تا آن زمان به محدوده اشباع خرید می رسد و احتمالاً سرمایه گذاران را به سمت سیو سود سوق می گیرند.

تحلیل سولانا

اصلاح و ریزش قیمت

با این حال، اگر خط روند صعودی سبز از پایین شکسته شود، انتظار بازگشت قیمت به ناحیه 219.75 دلار را باید داشته باشیم که به احتمال زیاد اولین خط حمایتی را ارائه می دهد که در آن گاو های بازار در تلاش هستند تا روند صعودی را دست نخورده نگه دارند.

اگر باد های مخالف و اخبار منفی شروع به سنگین تر شدن کنند، باید انتظار یک استراحت کوتاه و کاهش قیمت سولانا را با میانگین متحرک ساده 55 روزه (SMA) در ناحیه 206 دلار داشته باشید.

حتی سطح روانی 200 دلار نیز یک منطقه مهم به شمار می آید که می تواند اصلاح و ریزش قیمت را محدود کند و به گاو های سولانا دلیل خوب برای ورود می دهد تا قبل از بهتر شدن وضعیت و رسیدن به یک سطح تاریخی جدید در 300 دلار، خریداری کنند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید، می توانید از وبسایت توکن باز بهترین قیمت سولانا را پیدا کرده و اقدام به خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.