تحلیل تکنیکال امروز استلار 6 دی 1400؛ استلار در آستانه یک روند صعودی

kar0 4
  • قیمت استلار بالای محدوده 0.28 دلار باز شده است و این نشان دهنده این است که یک سطح مقاومتی تاریخی، به یک حمایت مهم تبدیل شده است.
  • پرایس اکشن یک رکورد جدید را برای ارز دیجیتال استلار تایید می کند.
  • انتظار تست و شکست محدوده 0.30 دلار را داشته و با شکست آن منتظر رسیدن به محدوده 0.32 دلار به عنوان یک سطح مهم داشته باشید.

قیمت استلار که آن را با نماد (XLM) می شناسیم، امروز بالای محدوده 0.28 دلار باز شد که نشان می دهد، گاوهای بازار در تلاش هستند که این ارز دیجیتال روند صعودی خود را شروع کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه تقاضای بالای خرید (بالاتر از محدوده 50) قرار دارد. اما با این حال روند صعودی همچنان قدرت فراوانی دارد. به نظر می رسد هدف استلار، قیمت 0.32 دلار می باشد! چرا که این محدوده جایی است که میانگین متحرک ساده 55 روزه و 200 روزه جفت قله ای را تشکیل می دهند.

گاو های استلار در حال تلاش برای دریافت سود از استلار

پس از دریافت 20 درصد سود از 21 دسامبر تا به امروز، روند اخیر قیمت استلار باعث شده است که سرمایه گذاران از کریسمس لذت ببرند. اما گاوهای بازار به اندازه کافی از آنچه روی میز خود دارند راضی نبوده و اگر بتوانند از 0.30 دلار عبور کنند، به دنبال بدست آوردن 7 تا 10 درصد سود دیگر خواهند بود. از آنجایی که قیمت XLM قبلا به شکل جدی در محدوده 0.28 دلار مقاومت داشته و در حال حاضر از آن عبور کرده است، این سطح اکنون به پشتیبانی تبدیل شده است. اگر اولین تلاش گاو ها برای شکستن 0.30 دلار با شکست مواجه شود، با یک اصلاح کوتاه مدت رو به رو می شویم که به گاو های جدید اجازه ورود می دهد.

روند صعودی کمی ضعیف بنظر می رسد چرا که هر دو میانگین متحرک 55 روزه و 200 روزه مقاومت 32 دلاری را ارائه می دهند. این دو عنصر با یک دیگر می توانند بر هر روند صعودی تاثیر گذاشته و در ادامه یک سقف ایجاد کنند. یکی دیگر عوامل مهم تعیین کننده روند اندیکاتور RSI است که در حال حاضر فضای زیادی تا رسیدن به منطقه اشباع خرید دارد. اینکه آیا برای شکست مقاومت مذکور این مورد کافی است یا خیر مشخص نیست اما در مجموع 10 درصد سود از این ارز دیجیتال ممکن است.

تحلیل استلار
تحلیل استلار

خطر روند نزولی بازار

خطر روند نزولی زمانی بازار را تهدید می کند که گاوها از حمایت خود در محدوده 0.3 دلار دست برداشته و منطقه حمایتی 0.28 دلار از دست برود. اگر این اتفاق رخ دهد، خطر سقوط کامل قیمت استلار وجود دارد و ممکن است قیمت XLM تا حدود 0.25 دلار در خط بنفش ریزش پیدا کند. اگر وضعیت بازارهای جهانی بدتر شود و به شکل کامل در معرض خطر قرار گیرند، احتمال کاهش بیشتر و بیشتر قیمت وجود دارد! به شکلی که رسیدن به قیمت های 0.24 و 0.21 دلار نیز ممکن شده و قابل تصور می شود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید استلار را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.