آموزش خرید و فروش در صرافی تتباز

01 Recovered scaled

آموزش خرید و فروش در صرافی تتباز: ما در مقاله پیشین با نحوه ی ثبت نام و احراز هویت در صرافی تتباز آشنا شدیم. حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم. اگر طلا را دوست دارید، دلایل زیادی وجود دارد که به بیت کوین هم علاقه مند باشید. (کامرون وینکلوس، بنیان گذار صرافی Gemini)

بدون شک دنیای پیش رو، دنیای بلاک چین و رمز ارزها خواهد بود. می توان ظهور بلاک چین را به ظهور کامپیوترهای شخصی و سیستم عامل هایی همچون ویندوز تشبیه کرد؛ همانطور که یادگیری استفاده از کامپیوتر و اینترنت به امری ناگزیر برای هر فردی تبدیل شده، در آینده ای نزدیک درک بلاک چین و آشنایی با رمز ارزها به مهارتی ضروری برای هر فرد تبدیل خواهد شد.

به نظر خیلی از کارشناسان، یکی از مدخل های اصلی ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تتر (USDT) می باشد. تتر ارز واسط امن جهت مبادله رمز ارزها می باشد.

به دلیل مشکلاتی که کاربران ایرانی در نقد کردن سرمایه خود دارند، نیاز به صرافی های ایرانی با قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز رایج ایران، ضروری است. صرافی تتباز تلاش کرده تا با انجام احراز هویت و تسویه به صورت آنی شرایط ویژه ای را برای کاربران خود ایجاد کند. امید است صرافی تتباز بتواند گامی در جهت آرامش و امنیت خاطر کاربران ایرانی رمز ارزها بردارد.

جهت ثبت نام در صرافی تتباز کلیک کنید.

آموزش خرید تتر از تتباز

برای خرید و فروش تتر ابتدا بایستی فرآیند ثبت نام و احراز هویت به صورت کامل انجام شده باشد. پس از آن به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کرده و بر روی دکمه میخواهم تتر بخرم کلیک کنید.

سپس مقدار تتری را که لازم دارید وارد کنید. در مرحله بعد آدرس کیف پول خود را وارد کنید. توجه داشته باشید آدرس کیف پول رمز ارز خود را با دقت وارد کنید، چرا که خطا و اشتباه در این مرحله تماماً متوجه شخص کاربر خواهد بود. در نهایت مبلغ قابل پرداخت شما توسط سیستم محاسبه خواهد شد.

1

با فشردن دکمه خرید تتر به صفحه پیش فاکتور منتقل خواهید شد. پس از مشاهده و تایید فاکتور، کلید پرداخت فشار دهید. سپس طی دو مرحله که در شکل های زیر نمایش داده شده است به صفحه پرداخت انتقال داده می شوید.

2
3

پس از پرداخت نهایی، کارشناسان تتباز با بررسی پرداخت شما، میزان تتر درخواستی در کمترین زمان ممکن به کیف پول شما واریز می کنند.

آموزش فروش تتر به تتباز

برای فروش تتر به تتباز کافیست در صفحه اصلی روی کلید میخواهم تتر بفروشم کلیک کنید. سپس در مرحله اول میزان تتر مورد نظر خود را وارد کنید. در مرحله بعدی شماره شبا خود را جهت واریز ریالی تتباز وارد نمایید. در سطر آخر معادل ریالی تتر مورد نظر شما نمایش داده می شود که توسط تتباز به حساب شما واریز خواهد شد. در انتها بر روی کلید فروش تتر کلیک کنید.

4

در این مرحله فاکتور شما نمایش داده می شود، در صورتیکه میزان تتر مورد نظر را انتقال داده اید، بر روی کلید سبز انتقال دادم کلیک کنید.

5
6

بعد از این مرحله در پنجره باز شده کد پیگیری txid تراکنش خود را وارد کرده و کلید ثبت را فشار دهید.

7
آموزش خرید و فروش در صرافی تتباز

کارشناسان تتباز پس از بررسی رسید ارسالی توسط شما مبلغ مورد نظر را به حساب شما واریز می کنند.

جهت ثبت نام در صرافی تتباز کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.