آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تتباز

02 Recovered scaled

از ابتدای تاریخ تا کنون بشر از روش های متعددی جهت مبادله ارزش استفاده کرده است. پول به عنوان یکی از مهم ترین اختراعات بشر، جهت انعطاف پذیری بالاتر در مبادلات، سرعت و امنیت بیشتر، جایگزین روش اولیه مبادله کالا به کالا شد.

با ظهور پول، سیستم های اقتصادی مختلف تبدیل به بازی گردان های اصلی در مبادلات ارزش بین افراد و سازمان ها شدند. یکی از این بازی گردانان بانک ها بودند که امروزه تقریبا در هر کشوری، تمام سیستم های پولی و مالی را کنترل و مدیریت می کنند.

ارزهای دیجیتال به عنوان روشی جدید برای مبادله ارزش با اولین تراکنش بیت کوین در سال 2009 به دنیا معرفی شدند. در مقایسه با ارزهای فیات که توسط بانک ها مدیریت می شوند، ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین توسط نهاد خاصی کنترل و ارزش گذاری نمی شوند.

این سطح آزادی و امنیت موجود در بلاک چین منجر به اقبال بالای رمز ارزها در بین کاربران مختلف در سطح جهان شده است. در میان رمز ارزها، برخی رمز ارزهای پایدار به عنوان ارز واسط به کار گرفته میشوند. همانند نقش پول در مبادله کالا به کالا. کاربران ارزهای دیجیتال، جهت حفظ سرمایه خود از نوسانات بازار و سرعت بالای نقل و انتقال ناگزیر به استفاده از رمز ارزهای پایدار هستند.

همانطور که می دانید، تتر به عنوان اولین و مهم ترین رمز ارز پایدار شناخته می شود. صرافی تتباز تلاش کرده تا با حفظ امنیت و سرعت بالا در فرآیندها رمز ارز تتر، با بهینه ترین نرخ ممکن جهت خرید و فروش در اختیار کاربران قرار دهد.

جهت ثبت نام در صرافی تتباز کلیک کنید.

پیش ثبت نام در تتباز

لازمه شروع فرآیند خرید و فروش در هر صرافی، ثبت نام و احراز هویت در صرافی مورد نظر است. که در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی تتباز را شرح دهیم.

پیش ثبت نام یا ثبت نام اولیه در تتباز به سادگی و با ورود شماره همراه و اطلاعات شخصی در کمتر از یک دقیقه انجام می شود.

مرحله 1

مرحله 2

مرحله 3

احراز هویت

پس از مرحله پیش ثبت نام با پنجره ارسال مدارک، جهت احراز هویت مواجه می شوید. در صورتی که تمایل به احراز در هویت در این مرحله نداشته باشید، می توانید این پنجره را ببندید. ولی باید در نظر داشته باشید که جهت خرید یا فروش یا تتر بایستی ثبت نام خود و مرحله احراز هویت را کامل کنید.

برای احراز هویت می باید یک عکس سلفی به همراه کارت ملی و یک متن دست نوشته برای صرافی ارسال کنید. متن مورد نظر در پنجره ارسال مدارک قابل مشاهده است. همچنین با فشردن کلید راهنما نمونه عکس ارسالی را می توانید مشاهده کنید.

مراحل احراز هویت در شکل زیر به طور خلاصه بیان شده است.

نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی تتباز

پس از بررسی کارشناسان تتباز، نتیجه احراز هویت در کمتر از بیست دقیقه از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که در ارسال مدارک شما مشکلی وجود نداشته باشد احراز شما تکمیل خواهد شد.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی تتباز آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در صرافی تتباز کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.