شرکت تتر به دنبال افزایش سلطه استیبل کوین usdt بر بازار است

ارز دیجیتال تتر Tether چیست؟ چرا باید تتر خرید؟

پس از چند ناکامی بزرگ، دو رویداد بزرگ برای تتر در هفته‌ی آتی انجام خواهد شد تا ورق به سمت تتر بازگردد. این رویدادها منجر به گسترش اکوسیستم تتر می‌شود. در ادامه به بررسی این رویدادها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حضور تتر در مکزیک

پس از راه‌اندازی استیبل کوین جدید تتر یعنی MXNT، این رمز ارز در مکزیک راه‌اندازی خواهد شد. این توکن به پزوی مکزیک متصل شده تا اولین نمونه از استیبل کوین‌های مبتنی بر فیات در آمریکای لاتین باشد. تتر، مکزیک را به‌عنوان محل آزمایش استیبل کوین جدید خود که مبتنی بر پزو است در نظر گرفته و امیدوار است که این آزمایش، مسیر را برای استیبل کوین‌ها هموارتر کند.

راه‌اندازی روی شبکه‌ی پالیگان

علاوه بر این اتفاق، استیبل کوین USDT روی شبکه‌ی پالیگان راه‌اندازی خواهد شد. طی اعلامیه‌ای در روز جمعه، تتر اعلام کرد که استیبل کوین آنها روی شبکه‌ی غیرمتمرکز پالیگان راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر این شبکه میزبان 19 هزار برنامه‌ی غیرمتمرکز(dApps) بوده و بیش از 142 میلیون کاربر تراکنش‌های خود را روی این شبکه انجام می‌دهند.

پس از سقوط قیمت استیبل کوین UST، توجه کاربران به سوی استیبل کوین‌ها معطوف شده و تتر نیز بخشی از این قاعده است. طی روزهای اخیر سوال‌هایی نسبت به ذخایر این استیبل کوین مطرح شده و نگرانی کاربران نسبت به برترین استیبل کوین بازار افزایش یافته است.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، اتفاقات هفته‌ی بزرگ تتر چه تاثیری روی این استیبل کوین و جامعه‌ی آن دارد؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.