«پاداش هفته‌شمار»؛20 درصد سود با موجودی تومانی در صرافی تترلند!

اطلاعیه صرافی تترلند

صرافی تترلند از طرح جدید صرافی خود با عنوان «پاداش هفته‌شمار»، با امکان کسب ۲۰ درصد سود از مانده‌حساب تومانی برای کاربران رونمایی‌کرد.

مشاهده‌ی آخرین اخبار صرافی معتبر تترلند در سایت توکن‌باز!

صرافی ارز دیجیتال تترلند از طرح جدید صرافی خود با عنوان «پاداش هفته‌شمار» برا کاربران رونمایی‌کرد. این طرح به کاربران این امکان را می‌دهد تا از باقی‌مانده‌ی حساب تومانی خود به‌صورت هفتگی سود کنند.

صرافی تترلند، موجودی تومانی کاربران را در حساب بانکی قرض‌الحسنه نگه‌داری می‌کند و کاربران می‌توانند با فعالسازی طرح دریافت پاداش تومانی، به‌صورت خودکار دارایی خود را به حساب کوتاه‌مدت روزشمار انتقال داده و سود عینی بانکی را در این صرافی دریافت کنند.

برای فعالسازی طرح «پاداش هفته‌شمار» صرافی تترلند، کافیست مراحل زیر را در حساب کاربری خود در این صرافی انجام‌دهید:

  • ورود به صفحه‌ی کیف‌پول و فعال‌سازی کارت‌های تومان و تتر در پایین صفحه
  • پذیرش شرایط و قوانین طرح
  • فعال‌شدن طرح «پاداش هفته‌شمار» بر روی حساب کاربری شما

طرح «پاداش هفته‌شمار» صرافی تترلند دارای شرایط خاصی می‌باشد که در لیست زیر ذکر شده‌اند:

  • طرح فقط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز شنبه تا ۲۳:۵۹ روز جمعه محاسبه می‌شود. این یعنی اگر شما در هر روزی طرح را فعال کنید، اولین شنبه بعد آن روز تا جمعه همان هفته، پاداش برایتان محاسبه خواهد شد. بنابراین، اگر روز پنجشنبه طرح خود را فعال کنید، پاداش هفتگی از شنبه بعدی محاسبه می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، روزهای پنجشنبه و جمعه سودی به شما تعلق نمی‌گیرد.
  • اگر بین شنبه تا جمعه همان هفته موجودی کیف‌پول تومانی شما به کمتر از ۱میلیون تومان برسد، سودی برای آن هفته به شما تعلق نخواهد گرفت.
  • سود هر هفته در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه پرداخت خواهد شد.
  • در طول هفته به کمترین میزان تومانی که در کیف پول تومانی شما وجود دارد سود تعلق می‌گیرد. یعنی اگر در طول هفته شما شش روز ۲ میلیون تومان در کیف پول تومانی داشته باشید اما یک روز ۱ میلیون تومان. محاسبه پاداش بر روی ۱ میلیون خواهد بود.

کاربران با فعالسازی این طرح می‌توانند سالانه تا ۲۰ درصد پاداش دریافت کنند!

برای کسب اطلاعات بیشتر و حساب سود هفتگی این طرح در مبالغ مورد نظر خود، اینجا کلیک‌کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.