معرفی سطوح کاربری و تفاوت کارمزد در صرافی تترلند

سطوح کاربری صرافی تترلند

کارمزد یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر تریدری در جهان است و صرافی تترلند در راستای رفع این دغدغه، سطوح کاربری مختلفی را تعیین کرده است. با دستیابی به سطح بالاتر، کارمزد پرداختی کاهش و امکانات بیشتری در دسترس شما قرار می‌گیرند. امروز قصد داریم تا با معرفی سطوح کاربری صرافی تترلند، آنها را بررسی کنیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

سطح برنزی

کاربرانی که طی 30 روز گذشته کمتر از ۲ هزار تتر تراکنش انجام داده باشند در این سطح قرار گرفته و میزان کارمزد پرداختی آنها 0.49 درصد خواهد بود. پاداش معرفیِ دیگر افراد در این 20 درصد است.

صفحه اختصاصی صرافی تترلند در توکن باز
صفحه اختصاصی صرافی تترلند در توکن باز

سطح نقره‌ای

افرادی که حجم معاملات آنها در 30 روز گذشته بین ۲ الی ۲۰ هزار تتر معامله انجام داده باشند در این سطح قرار می‌گیرند. کارمزد پرداختی در سطح نقره‌ای 0.45 درصد است. در سطح نقره‌ای نیز تفاوتی با سطح برنزی وجود نداشته و پاداش معرف در سطح 20 درصد قرار دارد.

سطح طلایی

کاربران با ۲۰ الی ۱۰۰ هزار تتر معامله در 30 روز گذشته در سطح طلایی قرار می‌گیرند. هزینه کارمزد در سطح طلایی 0.4 درصد است. کاربران طلایی، 25 درصد پاداش معرف دریافت می‌کنند.

سطح پلاتینی

کاربران با انجام ۱۰۰ الی ۵۰۰ هزار تتر تراکنش در این سطح قرار گرفته و میزان کارمزد پرداختی آنها به 0.35 درصد کاهش پیدا می‌کند. در سطح پلاتینی نیز همچون طلایی، پاداش معرف 25 درصد است.

سطح الماس

کاربرانی با ۵۰۰ هزار الی ۱ میلیون واحد تتر تراکنش در سطح الماس قرار گرفته و میزان کارمزد آنها تنها 0.3 درصد خواهد بود. برخلاف سطح پلاتینی، پاداش معرف برای کاربران الماسی 30 درصد است.

سطح VIP1

تریدرهای حرفه‌ای با انجام 1 الی 2 میلیون تتر در یک ماه اخیر به سطح VIP دست یافته و کارمزد آنها به 0.2 درصد می‌رسد. در سطح VIP1 نیز پاداش معرف 30 درصد درنظر گرفته شده است.

سطح VIP2

در این سطح، کاربرانی با 2 الی 3 میلیون تتر تراکنش قرار می‌گیرند. کارمزد پرداختی این دست از کاربران تنها 0.1 درصد است. پاداش معرف در سطح VIP2 در محدوده‌ی 40 درصد قرار دارد.

سطح VIP3

در آخرین سطح، کاربرانی با بیش از 3 میلیون تتر تراکنش در ماه قرار گرفته و کارمزد انتقال تتر آنها رایگان حساب می‌شود. در واقع این افراد کارمزدی برای معاملات خود پرداخت نمی‌کنند. همچون سطح VIP2، در این سطح نیز پاداش معرف 40 درصد است. در نهایت توجه داشته باشید که کارمزد معاملات در بخش بازار، به سطح کاربری ربطی نداشته و برای هر فرد 0.28 درصد از هر معامله است.

معرفی سطوح کاربری و تفاوت کارمزد در صرافی تترلند در یک نگاه

سطح کاربریحجم معاملات ۳۰ روز گذشتهکارمزد پرداختیپاداش معرف
برنزیکمتر از ۲,۰۰۰ تتر0.49 درصد20 درصد
نقره‌ایبین ۲,۰۰۰ الی ۲۰,۰۰۰ تتر0.45 درصد20 درصد
طلاییبین ۲۰,۰۰۰ الی ۱۰۰,۰۰۰ تتر0.4 درصد25 درصد
پلاتینبین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتر0.35 درصد25 درصد
الماسبین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتر0.3 درصد30 درصد
VIP1بین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتر0.2 درصد30 درصد
VIP2بین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتر0.1 درصد40 درصد
VIP3بین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتر0 درصد40 درصد
تفاوت سطوح کاربری در تترلند

صرافی تترلند 8 سطح مختلف برای کاربران درنظر گرفته که این سطوح از برنزی آغاز شده و با VIP3 به پایان می‌رسد. در واقع تفاوت سطوح کاربری در صرافی تترلند در حجم معاملات ۳۰ روز گذشته، کارمزد و پاداش معرفی، است. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از صرافی تترلند دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد صرافی تترلند

  • چه سطوحی برای کاربران در تترلند تعریف شده است؟

تترلند 8 سطح کاربری مختلف با نام‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی، الماسی، VIP1، VIP2 و VIP3 در نظر گرفته است.

  • چه تفاوتی بین سطوح مختلف کاربری در تترلند وجود دارد؟

تفاوت سطوح کاربری در صرافی تترلند در حجم معاملات ۳۰ روز گذشته، کارمزد و پاداش معرفی، است.

  • آیا احرازهویت در تترلند اجباری است؟

بله. احرازهویت در تترلند اجباری بوده و باید آن را انجام بدهید.

سوالات متداول

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چه سطوحی برای کاربران در تترلند تعریف شده است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”تترلند 8 سطح کاربری مختلف با نام‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی، الماسی، VIP1، VIP2 و VIP3 در نظر گرفته است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”چه تفاوتی بین سطوح مختلف کاربری در تترلند وجود دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”جتفاوت سطوح کاربری در صرافی تترلند در حجم معاملات ۳۰ روز گذشته، کارمزد و پاداش معرفی، است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا احرازهویت در تترلند اجباری است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بله. احرازهویت در تترلند اجباری بوده و باید آن را انجام بدهید. “}}]}

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.