سریع‌ترین راه تبدیل تتر به ریالی با کریپتومن 

کریپتومن، سرویس اختصاصی تبدیل رمزارز به ریال ایرانیکارت

آخرین آمارهای غیررسمی حاکی از آن هستند که تعداد ایرانیان فعال در بازار کریپتوکارنسی از مرز 12 میلیون نفر عبور کرده است. جالب است بدانید که همزمان مطالعات جهانی هم نشان‌دهنده افزایش تعداد دارندگان ارز دیجیتال به نیم میلیارد نفر در سال 2023 هستند. پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت در زندگی روزمره هم با شتاب نسبتا قابل توجهی در حال افزایش است. تا چند وقت قبل تنها تریدرها بودند که با واریز و برداشت ارز دیجیتال سروکار داشتند. اما امروز بعضا پرداخت حقوق یا خرید کالاها و خدمات در بعضی از فروشگاه‌ها نیز با رمزارزها صورت می‌گیرند. 

این موضوع باعث شده در اختیار داشتن یک ابزار کاربردی برای تبدیل سریع و آسان رمزارزها به ریال برای بسیاری از افراد ضروری شود. ایرانیکارت به‌تازگی یک سرویس اختصاصی با نام “کریپتومن” رونمایی کرده است. کریپتومن یک مسیر میان‌بر و مقرون‌به‌صرفه برای تبدیل رمزارز به ریال در سریع‌ترین زمان ممکن است. در ادامه این مطلب به معرفی این سرویس جدید ایرانیکارت می‌پردازیم که در نوع خود کاملا منحصربه‌فرد است. 

تبدیل تتر به ریال در یک سوت! 

کریپتو من، نقد کردن تتر در لحظه

آمار و ارقامی که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، یک معنی ساده دارد. این روزها هر کسی مقداری ارز دیجیتال در ولت خود دارد. اگر جمعیت ایران را 85 میلیون نفر در نظر بگیریم، با محاسبه سرانگشتی مشخص می‌شود که از هر 100 نفر، چیزی در حدود 14 نفر ارز دیجیتال دارند. 

بدون تردید، تعداد تراکنش‌های هیچ ارز دیجیتالی در شبانه‌روز به تتر (USDT) نمی‌رسد. بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار رمزارزها که مارکت کپ آن از مرز 96 میلیارد دلار عبور کرده است. ثابت بودن قیمت این ارز دیجیتال باعث شده تا دامنه کاربرد آن محدود به خرید و فروش ارزهای دیجیتال باقی نماند. بلکه در حال حاضر شاهد هستیم در برخی از شرکت‌ها حتی حقوق پرسنل نیز در قالب تتر پرداخت می‌شود. 

ضمن اینکه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال اختصاصی راه‌اندازی کرده‌اند که تتر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پرداخت در آن‌ها به‌شمار می‌رود. 

مجموع این شرایط باعث شده تا شاهد افزایش دائمی تقاضا برای تراکنش تتر باشیم. اوضاع در کشور ما هم تقریبا به‌همین منوال است. به‌همین دلیل نیاز به سرویس اختصاصی که فرآیند تبدیل تتر به ریال را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد، روز‌به‌روز بیشتر احساس می‌شود. 

کریپتومن سرویس اختصاصی صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت برای تبدیل تتر به ریال به‌صورت آنی است. کافیست آدرس تتر اختصاصی خود را به کریپتومن بسازید. پس از آن در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون آنکه نیازی به آنلاین بودن شما باشد، تتر واریزی به این آدرس با بهترین قیمت لحظه‌ای به ریال تبدیل شده و سپس به حساب بانکی‌تان واریز می‌گردد. اگر تا به امروز تتر را در سه سوت به ریال تبدیل می‌کردید، از این به‌بعد می‌توانید این کار را در یک سوت انجام دهید! 

از تریدرها تا فریلنسرها؛ چه کسانی نیاز به کریپتومن دارند؟ 

فروش تتر با بهترین نرخ بازار

کریپتومن یک سرویس ایده‌آل برای هر کسی است که به‌نوعی با ارز دیجیتال سروکار دارد. ارزهای دیجیتال محدودیت‌های انتقال پول از ایران به خارج از کشور و برعکس را تا حدی از میان برداشته‌اند. به‌همین دلیل طیف‌های گسترده‌ای از مردم از این ظرفیت برای انجام مبادلات مالی خود استفاده می‌کنند. در عین حال سامانه کریپتومن برای گروه‌های زیر یک ضرورت است: 

1. تریدرهای بازار ارز دیجیتال و فارکس 

در عرف رایج، تتر را باید به‌عنوان دروازه اصلی ورود و خروج از بازار کریپتوکارنسی دانست. معمولا بسیاری از افراد برای ورود به بازار ابتدا ارزهای فیات خود را به تتر تبدیل و سپس به صرافی‌های ارز دیجیتال انتقال می‌دهند. برای خارج شدن از بازار هم تقریبا اوضاع به‌همین منوال است. یعنی ابتدا ارزهای دیجیتال به تتر تبدیل می‌شوند. سپس در خروج از صرافی‌ها با پرداخت تتر، ارز فیات در اختیار افراد قرار می‌گیرد. 

از آن گذشته در سال‌های اخیر بسیاری از بروکرهای فارکس نیز امکان برداشت موجودی حساب در قالب ارز دیجیتال تتر را فراهم کرده‌اند. بنابراین معامله‌گران این بازار هم می‌توانند به‌راحتی از تتر برای نقد کردن دارایی خود در حساب‌های معاملاتی استفاده کنند. 

کریپتومن به‌عنوان یک سرویس آنی تبدیل تتر به ریال، یک دستیار ارزشمند در کنار همه تریدرهایی است که در بازارهای مالی بین‌المللی فعالیت می‌کنند. با استفاده از آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه، تتر را به ریال تبدیل و سپس در حساب بانکی خود دریافت کنید. 

2. فریلنسرهای دارای درآمد ارزی 

چند سالی است که فریلنسرهای ایرانی پا را فراتر از مرزهای کشور گذاشته‌اند. درآمد ارزی با توجه به وضعیت نرخ دلار در کشور برای بسیاری از فریلنسرها گزینه جذابی به‌شمار می‌رود. سایت‌ها و کارفرماهای فریلنسری خارجی معمولا مکانیزم‌های مختلفی برای تسویه حساب استفاده می‌کنند.

یکی از آن‌ها پرداخت دستمزد در قالب ارز دیجیتال است. طبیعتا در بین ارزهای دیجیتال هم تتر به‌دلیل قیمت ثابت اولین گزینه به‌شمار می‌رود. اگر شما هم فریلنسر بین‌المللی هستید و راهی برای دریافت دستمزد در قالب تتر دارید، نگران نقد کردن آن نباشید. به‌کمک کریپتومن می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت لحظه‌ای دستمزد خود را به‌ریال تبدیل کنید. 

3. فروشگاه‌های اینترنتی 

درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی هم ظرف سال‌های اخیر کم‌کم در حال رونق پیدا کردن هستند. اهمیت این درگاه‌های پرداخت به‌ویژه برای فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی که مشتریان خارجی دارند، به‌مراتب بیشتر است. چراکه یک راه میان‌بر و ساده برای دور زدن مشکلات نقل و انتقال پول به‌شمار می‌روند. 

صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند آدرس تتر اختصاصی خود در کریپتومن را به‌عنوان نشانی واریز در درگاه پرداخت رمزارزی انتخاب کنند. پس از آن کلیه واریزهایی که از سوی مشتریان فروشگاه صورت می‌گیرد، در لحظه به اطلاع آن‌ها رسیده و پس از تبدیل به ریال به حساب بانکی آن‌ها منتقل می‌شود. 

به‌راحتی آب خوردن؛ راهنمای سرویس کریپتومن 

استفاده از سرویس کریپتومن به‌راحتی آب خوردن است. شما باید ثبت نام و احراز هویت در سایت ایرانیکارت را به‌صورت کامل پشت سر بگذارید. سپس آدرس ولت اختصاصی برای تتر را در این سامانه ایجاد کنید. به‌همین راحتی کار شما تمام می‌شود. پس از آن هرگونه واریز تتر به آدرس مذکور از طریق پیامک در لحظه به‌همراه جزئیات (مقدار تتر و معادل ریالی آن) به اطلاع شما می‌رسد. 

فرآیند تبدیل تتر به ریال هم به‌صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به ثبت درخواست فروش از سوی شما صورت می‌گیرد. به‌این ترتیب که یک فاکتور فروش متناسب با قیمت لحظه‌ای تتر صادر شده و ضمن کسر کارمزد حداقلی، معادل ریالی وجه مد نظر به حساب بانکی شما واریز می‌گردد. واریز وجه به‌حساب بانک‌های سامان، صادرات و ملی به‌صورت آنی انجام می‌شود. در عین حال برای سایر بانک‌ها نیز حداکثر 24 ساعت زمان نیاز است. 

ایرانیکارت، پلی برای ورود ارزهای دیجیتال به زندگی روزمره 

بسیاری از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال را به‌عنوان آینده پول در سراسر دنیا معرفی می‌کنند. بنابراین باید خود را از همین امروز برای فردا آماده کنید. فردایی که خیلی هم دور نیست. صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت پلی برای ورود ارزهای دیجیتال به‌زندگی روزمره شماست. با استفاده از سرویس اختصاصی کریپتومن، دیگر دغدغه تبدیل رمزارز به ریال را برای همیشه به‌دست فراموشی بسپارید. 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.