مشارکت اسنوپ داگ، موجب رشد 40 درصدی توکن متاورس سندباکس شد

مشارکت اسنوپ داگ در سند باکس

پس از انتشار خبر همکاری رپر آمریکایی اسنوپ‌ داگ (Snoop Dogg) و کمپانی وارنر موزیک (Warner Music)، یکی از شرکت های فعال در حوزه موسیقی با این پروژه شاهد رشد 40 درصدی توکن متاورس سندباکس (Metaverse Sandbox) شدیم.

طبق گزارش توکن باز به نقل از کوین تلگراف، پس از کاهش 70 درصدی ارزش بازار این ارز دیجیتال، متاورس سندباکس، علیرغم پیش بینی هایی که طی 24 ساعت گذشته از بازار می شد توانست از سقوط خودش جلوگیری کند و همچنین رشد خوبی را تجربه کند. شایان ذکر است که تعداد زیادی از معامله‌ گران همکاری ‌های اخیر سندباکس با غول‌ های صنعت موسیقی را نشانه‌ ای مبنی بر بهبود عوامل فاندامنتال مرتبط با این پروژه در نظر می‌گیرند و همچنین آنها این قضیه را دلیلی برای اینکه این پروژه دارای بنیادهای قوی است ارزیابی کرده اند.

جالب است بدانید که در روز 27 ژانویه یا به عبارتی 7 بهمن ماه، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) در صفحه رسمی توییترش ویدئویی منتشر کرد که بر طبق بررسی های انجام شده به نظر میرسید، این ویدئو با مجموعه توکن های غیر قابل معاوضه (NFT) شخصی او در آینده در ارتباط باشد.

گفتنی است که اسنوپ داگ نام این مجموعه از توکن های غیر قابل معاوضه اش را آواتارهای اسنوپ (Snoop Avatars) گذاشته است وی همچنین در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرده که آواتارهای او در آینده به عنوان بخشی از توکن های متاورس سندباکس، عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که سباستین بورگت (Sebastien Borget)، افسر عملیات و یکی از بنیان ‌گذاران پروژه سندباکس خطاب به کوین تلگراف (Cointelegraph) بیان کرد که: ما در حال آماده سازی پروژه سندباکس به عنوان یک محیط سرگرم‌ کننده هستیم که در آن سازندگان، طرفداران و بازیکنان قادر خواهند بود از اولین تجربه‌ های همه جانبه لذت ببرند و همچنین آنها می توانند از طریق توکن های غیرمثلی (NFT) با هنرمندان موسیقی مورد علاقه خود ارتباط نزدیک تری برقرار کنند.

منبع: کوین تلگراف

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.