قوی ترین بلاک چین ها

قوی ترین بلاک چین ها

قوی ترین بلاک چین ها کدام اند؟ آیا می خواهید با قوی ترین بلاک چین ها در دنیا آشنا شوید؟

همان طور که می دانید بلاک چین سیستمی برای ثبت گزارش و اطلاعات است که در بازار ارز دیجیتال و رمز ارز مورد استفاده قرار می گیرد. بلاک چین دارای بلوک هایی است که در هر کدام از آنها اطلاعاتی ثبت می شوند و این بلوک ها به صورت زنجیره ای به هم متصل می شوند.

استفاده از سیستم بلاک چین در بازار ارز های دیجیتالی باعث می شود که امنیت این بازار افزایش پیدا کند و کسی نتواند به هک کردن سیستم و بازار بپردازد.

بر اساس آمار های صورت گرفته در این زمینه در سراسر جهان، خوشبختانه تا امروز هیچ هکری موفق به هک کردن این سیستم نشده است.

قوی ترین بلاک چین ها کدام اند؟

از جمله قوی ترین و مهم ترین انواع بلاک چین ها که در سراسر جهان مورد استقاده قرار می گیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آی بی ام:

آی بی ام یکی از انواع بلاک چین ها است که بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا ترجیح می دهند از آن استفاده کنند زیرا این بلاک چین محیطی شفاف دارد و در پلتفرم آن نوآوری های زیادی گنجانده شده است. به عبارت دیگر باید گفت که آی بی ام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اتریوم:

بسیاری از مردم می پندارند که اتریوم یک ارز دیجیتال است، غافل از اینکه اتریوم یک بلاک چین است و به توسعه دهندگان یک پلتفرم محاسباتی توزیع شده را ارائه می دهد تا در آن از تمامی مزیت های بلاک چین بهره مند شوند. از جمله مهم ترین برتری های اتریوم نسبت به سایر بلاک چین ها، قرار داد های هوشمند و غیر متمرکز هستند.

ریپل:

یکی دیگر از قوی ترین بلاک چین ها، ریپل است که بیشتر به جنبه های مالی تمرکز دارد. ریپل مبادله دارایی های دیجیتالی، سیستم های پرداختی و بانک ها را در یک بلاک چین به هم متصل کرد. با استفاده از این پلتفرم می توان راه حل های مالی سفارشی سازی شده را ایجاد کرد و صورت های مالی را پردازش نمود. امروزه بیش از 300 شرکت در سراسر جهان از بلاک چین ریپل استفاده می کنند زیرا به کمک آن می توان پرداخت ها را سریعا انجام داد.

کوردا:

کوردا به عنوان یک منبع باز بلاک چین r3 معروف است و برای کمک کردن به مشاغل ایجاد شده است تا معامله آنها با یکدیگر آسان تر صورت بگیرد. در اوایل کوردا از توکن های مخصوص به خود استفاده می کرد اما امروزه این توکن ها را جمع آوری کرده است.

اپن لجر:

اپن لجر باعث ایجاد یک تحول جدید در دنیای ارز های دیجیتالی شد و خدمات جدیدی را به فعالان در این حوزه ارائه داد. اپن لجر در تلاش است تا سایر بلاک چین ها را نیز ارتقا دهد.

با کمک محیط منحصر به فرد اپن لجر شرکت ها می توانند ابزار های تازه ای را ایجاد کنند و به شکل ساده تری به مدیریت دارایی های دیجیتالی خود بپردازند.

ای او اس:

ای او اس نیز از جمله قوی ترین بلاک چین ها است که تازه وارد بازار شده است و در سال 2018 معرفی شده است. با اینکه این پلتفرم بسیار نوپا است، اما به خوبی توانسته تا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد.

ای او اس در زمان ورود به بازار بیشتر از یک میلیارد توکن را ارائه کرد تا مردم بتوانند بر روی آن سرمایه گذاری انجام دهند. دسترسی به این پلتفرم رایگان است و همه مردم می توانند از آی او اس استفاده کنند.

اپن چین:

اپن چین به عنوان یک بلاک چین عمومی شناخته می شود که شرکتی به نام کوین پریسم آن را ارائه داده است. این بلاک چین به شرکت ها کمک می کند تا یک سیستم خارق العاده برای آزمایش ایجاد کنند.

همه ی افراد می توانند نمونه جدید از بلاک چین را در این پلتفرم ایجاد کنند و مقادیر موجود را در دفتر بر اساس قوانین تعیین شده توسط مدیر، مبادله نمایند.

کلام پایانی:

قوی ترین بلاک چین ها را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. اما در انتهای این بخش لازم به ذکر است که قوی ترین بلاک چین ها فقط موارد ذکر شده در بخش های فوق نیستند بلکه علاوه بر آنها بلاک چین های دیگری نیز وجود دارند که به عنوان قوی ترین بلاک چین شناخته می شوند. به عنوان مثال: کواروم، آیوتا و هایچر لجر ساوتوث نیز از جمله قوی ترین بلاک چین ها در جهان به شمار می آیند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.