3 ارز دیجیتال هوش مصنوعی که باید در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید

ارز هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های بنیادین دوران اخیر است و این روزها در یک روند محبوب قرار دارد. همگرایی هوش مصنوعی و رمزارزها قدرت ترکیبی خودکارسازی و غیرمتمرکز سازی را به روی میز می‌آورد. این فقط یک مفهوم نظری نیست، بلکه واقعیتی است که آینده ما را متحول خواهد کرد.




در میان این شیفتگی فناوری، سه ارز دیجیتال برتر با کاربردهای هوش مصنوعی منحصر به فرد توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. هر کدام از آنها ارزش پیشنهادی منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. اگر درباره اینکه چه ارز دیجیتالی را امروز بخرید در تردید هستید، این مقاله ممکن است پاسخ‌هایی را که به دنبال آن هستید، داشته باشد.

1. InQubeta (QUBE)

InQubeta یک پلتفرم تأمین مالی جمعی است که سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های هوش مصنوعی را حتی با بودجه محدود نیز به طور سلسله‌وار فراهم می‌کند. حالا حتی یک سرمایه‌گذار معمولی بدون ارتباطات سیلیکون ولی می‌تواند از پاداش‌های سرمایه‌گذاری زودهنگام در هوش مصنوعی بهره‌مند شود. به لطف توکن ERC20 خود به نام QUBE، اینکیوبتا شکاف بین استارتاپ‌های امیدوارکننده هوش مصنوعی و سرمایه‌گذاران بالقوه را پر می‌کند.

مفهوم مالکیت کسری در اینجا به کار گرفته می‌شود، جایی که می‌بینیم استارتاپ‌ها NFTهای محبوبی ایجاد می‌کنند که سپس تکه تکه شده و در بازار آنلاین پلتفرم عرضه می‌شوند. سرمایه‌گذاران می‌توانند سرمایه‌گذاری مورد نظر خود را انتخاب کنند و از توکن‌های QUBE برای کسب بخشی از جذاب‌ترین NFTها استفاده نمایند. این به اشتراک‌گذاری سود و دسترسی ویژه به برخی محصولات برای دارندگان NFT تبدیل می‌شود.

QUBE، به عنوان یک توکن ضد تورم، با توجه به نرخ سوزاندن ۲ درصدی برای هر تراکنش، پتانسیل رشد بیشتری دارد. این امکان را به دارندگان می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌های مهم شرکت کنند که در راستای منافع جامعه است. QUBE با موفقیت حسابرسی توسط Hacken را پشت سر گذاشته و با عدد پیش‌فروش بالای ۴٫۸ میلیون دلار، در حال حاضر یکی از بهترین رمزارزهای جدید برای سرمایه‌گذاری است.

2. Fetch.AI (FET)

Fetch.AI مفهوم دنیای آینده‌ای است که در آن عامل‌های خودمختار برای انسان‌ها کارهای مفید انجام می‌دهند. این عامل‌ها که با تکنولوژی Fetch.AI قدرت می‌گیرند، می‌توانند با استفاده از تحلیل‌های پیش‌بینانه و یادگیری ماشین، خدماتی را در حوزه‌هایی از جمله زنجیره تأمین، مالی و مسافرت ارائه دهند.

FET توکن مفیدی است که کل اکوسیستم را قدرت می‌بخشد و دسترسی ویژه‌ای به خدمات کلیدی فراهم می‌کند. همچنین می‌توان FET را استیک کرد تا در حاکمیت پلتفرم مشارکت نمود. پتانسیل این پلتفرم در توانایی آن برای تغییر مدل‌های کسب‌وکار از طریق اتوماسیون محرک‌های هوش مصنوعی نهفته است، و داشتن FET مانند داشتن یک قطعه از این سفر شگفت‌انگیز است.

3. PAAL AI (PAAL)

PAAL AI برای کاربران بلاک‌چین یک برکت اتوماسیون است، زیرا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای سفارشی شده بر اساس نیازها را ارائه می‌دهد. توکن بومی آن یعنی PAAL بیش از یک ارز دیجیتال خوب برای خرید است؛ و یک دروازه به تجربه کامل هوش مصنوعی در دنیای بلاک‌چین است. نگهداری PAAL به شما حقوقی مانند استیک کردن و حکمرانی می‌دهد. طراحی توکنومیک آن نیز به گونه‌ای است که در درازمدت درآمد را از منابع متعددی جذب کند، بنابراین آن را سرمایه‌گذاری خوبی برای بلندمدت می‌سازد.

جمع‌بندی

در حال حاضر QUBE، FET و PAAL از پیشتازان ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با کاربردهای استثنایی هستند. چه ساده‌سازی سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با QUBE، توانمندسازی کاربران بلاک‌چین با PAAL یا تقویت اقتصاد هوش مصنوعی با FET، این توکن‌ها قطعاً ارزش بررسی دارند. مانند همیشه، قبل از تکمیل سبد سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.