واچ لیست توکن باز: ارزهای دیجیتال پر پتانسیل هفته

واچ لیست هفتگی 29 خرداد 1402؛ این 5 ارز را زیرنظر داشته باشید

بازار ارز دیجیتال این روزها چنگی به دل نمی زند و اکثر غریب به اتفاق کوین ها بازدهی منفی نشان می دهند. در این شرایط برخی از کوین ها به نظر می رسد فرصت خرید خوبی به دست داده اند و بهتر است آنها را زیر نظر داشته باشیم. در این واچ لیست از توکن باز به معرفی برخی از این کوین ها می پردازیم.

سلب مسئولیت: همراهان عزیز توکن باز لطفا توجه داشته باشید که نظرات بیان‌شده در این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا بیان دیدگاه نویسنده است. سرمایه‌گذاری ذاتا با ریسک همراه است؛ بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

بیت کوین (BTC)

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

در سه روز گذشته بیت کوین سطح حمایت 26,800 دلار را حفظ کرده است. همانطور که در اخبار بیت کوین توکن باز گفتیم، سقوط قیمت بیت کوین به کانال 28 هزار دلار فشار فروش آنچنانی بر بازار وارد نکرد و واکنش معامله گران در بازار فیوچرز نیز حاکی از این است که چشم اندازشان از بازار همچنان صعودی است.

شاخص RSI و مکدی نیز در تایم فریم روزانه سیگنال صعودی صادر می کنند. اگر گاوها بتوانند قیمت بیت کوین را تا 27,100 دلار افزایش دهند احتمال بازگشت به کانال 28 هزار دلار میسرتر می شود.

درصورت کاهش قیمت بیت کوین به زیر قیمت بیست و پنج هزار دلار و ششصد احتمال، حمایت بعدی در 24 هزار دلار و 800 خواهد بود.

با معرفی دوستان خود به صرافی رمز پلاس، 30 درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را دریافت کرده و درآمد بدون ترید را تجربه کنید.
ورود به صرافی رمزپلاس

آی دکس (IDEX)

ارز دیجیتال آی دکس متعلق به صرافی غیرمتمرکز آی دکس است که انتظار می رود از این به بعد از آن بیشتر بشنویم.

آی دکس در تایم فریم روزانه.jpg
نمودار آی دکس (idex) در تایم فریم روزانه

در صورت بسته شدن کندل روزانه امروز زیر قیمت 0.08413 دلار احتمال کاهش قیمت تا 0.081 و سپس 0.076 دلار وجود دارد. در صورت افزایش قیمت آی دکس و غلبه گاوها بر خرس ها احتمال افزایش قیمت تا 0.093 و سپس 0.101 وجود دارد.

مقایسه قیمت آی دکس (IDEX) در صرافی های ایران

رادیکال (RAD)

ارز دیجیتال رادیکال متعلق به پلتفرمی منبع باز با همین نام است که هدف خود را توسعه زیرساخت های مقاوم برای شبکه های منبع باز معرفی می کند.

نمودار قیمت رادیکال در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت رادیکال در تایم فریم روزانه

در صورت بسته شدن کندل روزانه فعلی در بالای قیمت 2.40 دلار احتمال افزایش قیمت تا حداقل 2.۵4 دلار و سپس 3.23 دلار وجود دارد. اگر خرس ها زمین بازی را از گاوها بگیرند قیمت تا میانگین متحرک ساده 99 روزه یعنی 2.03 پایین خواهد آمد.

مقایسه قیمت رادیکال (RAD) در صرافی های ایرانی

اوریون پروتکل (ORN)

با اینکه تعداد صرافی‌های صنعت ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است، ولی کم بودن نقدینگی در این صرافی‌ها مشکلی است که همواره وجود داشته است. پروتکل اوریون سعی دارد این مشکل را برطرف کند. به این صورت که سفارشات آنها را در یک سیستم واحد جمع‌آوری می کند.

نمودار قیمت اوریون (ORN) در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت اوریون (ORN) در تایم فریم روزانه

در نمودار اوریون در تایم فریم روزانه یک کندل دوجی سبزرنگ در ادامه روند نزولی این کوین دیده می شود که می تواند نشانه شروع روند صعودی این ارز دیجیتال باشد. امکان افزایش قیمت تا 1.12 دلار چندان سخت نیست.

در صورت ادامه ریزش قیمت انتظار می رود سطح 1 دلار به عنوان حمایت روانی عمل کند و جلوی ادامه کاهش قیمت را بگیرد.

مقایسه قیمت اوریون پروتکل در صرافی های ایرانی

کیک (Cake)

نمودار قیمت کیک در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت کیک در تایم فریم روزانه

در نمودار روزانه کیک به نظر یک الگوی کف دوقلو شکل گرفته است. شاخص قدرت نسبی و MACD سیگنال اشباع فروش صادر می کنند. مقاومت اول در 1.92 دلار و مقاوکت دوم در 2.11 دلار برای کیک دیده می شود.

در واچ لیست قبلی توکن باز نیز به کیک اشاره کرده بودیم. این ارز دیجیتال در حال حاضر در پایین ترین قیمت تاریخی خود قرار دارد و این می تواند سیگنالی برای خرید باشد.

مقایسه قیمت کیک در صرافی های ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.