۵ ارز دیجیتال برتر برای خرید قبل از هاوینگ بیت‌کوین

معرفی پروژه

در این مقاله، ما به بررسی ۵ ارز دیجیتال برتر برای خرید قبل از هاوینگ بیت‌کوین در آوریل (اردیبهشت) می‌پردازیم، رویدادی که اغلب منجر به تغییرات بزرگی در بازار رمزارزها می‌شود.



ما ترکیبی از کوین‌هایی را که به دلایل مختلف امیدوارکننده هستند، انتخاب کرده‌ایم.

سولانا (SOL) – گزینه سریع و مقرون‌به‌صرفه

سولانا در دنیای رمزارزها سر و صدای زیادی به پا کرده است، با وجود گذشته دشوار قیمت آن از اکتبر ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ بیش از ۳۰۰٪ جهش کرده و سولانا قوی بازگشته است. با ارزش بازار ۴۹.۸ میلیارد دلار اکنون به عنوان پنجمین رمزارز بزرگ شناخته می‌شود. در حال حاضر، یک سولانا (SOL) حدود ۱۲۹.۲۷ دلار قیمت دارد. مردم نسبت به سولانا هیجان‌زده هستند چون سریع، ارزان برای استفاده است و در محبوبیت رو به رشد است.

نمودار ۱ ساعته قیمت SOL/USDT
نمودار ۱ ساعته قیمت SOL/USDT

دوج‌کوین (DOGE) – فراتر از تنها سرگرمی

دوج‌کوین به عنوان یک شوخی شروع شد اما به یک بازیگر جدی تبدیل شده است. این ارز دیجیتال به لطف نام‌های بزرگی مانند ایلان ماسک، بسیار محبوب شده است. هرچند که فراز و نشیب‌هایی داشته، اما آماده بازگشتی دوباره است. در حال حاضر، هر دوج‌کوین حدود ۰.۱۴۳۲۳ دلار ارزش دارد و ارزش بازار آن ۱۲.۳ میلیارد دلار است. پذیرش فزاینده آن برای پرداخت‌ها کمک می‌کند تا در برابر سایر کوینهای مشابه قوی بماند.

نمودار ۱ ساعته قیمت DOGE/USDT
نمودار ۱ ساعته قیمت DOGE/USDT

پالیگان (MATIC) – بهبود اتریوم

پالیگان کمک می‌کند تا استفاده از اتریوم، شبکه محبوب رمزارز، سریع‌تر و ارزان‌تر شود. اخیراً برای پالیگان دوران دشواری بوده است، اما آنها در حال انجام تغییرات بزرگی هستند که می‌تواند ارزش آن را بهبود بخشد. در حال حاضر، قیمت هر پالیگان (MATIC) ۱.۰۹ دلار است، با ارزش کلی بازار ۸.۶ میلیارد دلار. این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند پالیگان را هنگامی که افراد بیشتری از رمزارزها استفاده می‌کنند، حتی مفیدتر کنند.

نمودار ۱ ساعته قیمت MATIC/USDT
نمودار ۱ ساعته قیمت MATIC/USDT

آوالانچ (AVAX) – سریع و انعطاف‌پذیر

آوالانچ یک سیستم نوظهور است که با اتریوم رقابت می‌کند، اما به سرعت در پردازش تعداد زیادی تراکنش شناخته شده است. ارزش آن در پنج ماه گذشته تقریباً دو برابر شده است. در حال حاضر، یک آوالانچ (AVAX) به قیمت ۴۳.۷۹ دلار ارزش‌گذاری شده و ارزش کل بازار آن ۱۵.۳ میلیارد دلار است. مردم آوالانچ را دوست دارند چون سریع است و برای برنامه‌های مختلف رمزارزی خوب کار می‌کند.

نمودار ۱ ساعته قیمت AVAX/USDT
نمودار ۱ ساعته قیمت AVAX/USDT

XRP (ریپل) – انتخاب بانکداران

XRP در شبکه ریپل استفاده می‌شود و ارسال پول به کشورهای دیگر را آسان‌تر می‌کند. به دلیل مشکلات حقوقی مدتی متوقف شده بود، اما اخیراً شروع به غلبه بر این چالش‌ها کرده است. اکنون، قیمت هر XRP حدود ۰.۶۴۰۵ دلار است، با ارزش بازاری ۳۰.۷ میلیارد دلار. بانک‌ها شروع به استفاده از XRP کرده‌اند، که می‌تواند قیمت آن را حتی بیشتر افزایش دهد.

نمودار ۱ ساعته قیمت XRP/USDT
نمودار ۱ ساعته قیمت XRP/USDT

کلام پایانی

با نزدیک شدن به هاوینگ بیت‌کوین در آوریل، این “۵ ارز دیجیتال برتر” فرصت‌های متنوع و جذابی را برای سرمایه‌گذاران بالقوه ارائه می‌دهند. هر یک از آن‌ها نقاط قوت خاص خود را به میز مذاکره می‌آورد، از بازیابی و نوآوری سولانا گرفته تا پذیرش رو به رشد XRP در بخش بانکداری.

منبع: cryptoticker.io

2 دیدگاه روشن ۵ ارز دیجیتال برتر برای خرید قبل از هاوینگ بیت‌کوین

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.