واچ لیست هفتگی 24 مرداد؛ معرفی 5 ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 24 مرداد

روند مثبت شاخص S&P 500 برای چهارمین هفته‌ی متوالی حفظ شد چرا که سرمایه‌گذاران به‌دنبال محافظت از سرمایه‌ی خود در برابر تورم هستند. علاوه بر این شاخص، بیت کوین و آلت کوین‌ها نیز به روند ریکاوری خود ادامه دادند و چنین موضوعی بیان‌گر ریسک بیش‌تر سرمایه‌گذاران در بازار است. شرکت تجاری QCP Capital نسبت به رشد آلت کوین‌ها محتاط بوده و به دنبال مدیریت ریسک است. آنها تاکید کردند که شاخص open interest اتریوم 8 میلیارد دلار افزایش یافته و از سوی دیگر این شاخص برای بیت کوین تنها 5 میلیارد دلار رشد داشته است.حال با چنین مقدمه‌ای به سراغ 5 ارز با پتانسیل رشد می‌پردازیم. با ما در «واچ لیست هفتگی 24 مرداد»همراه باشید.  

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال

BTC/USDT

بیت کوین در روزهای 13 و 14 اوت از مقاومت سنگین 24668 دلار عبور کرد اما خرس‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر ترمز گاوها را کشیدند. چنین موضوعی بیان‌گر فروش سنگین از سوی خرس‌ها است. در واقع خرس‌ها به دنبال تضعیف روند صعودی بیت کوین هستند.

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه در سطح 23414 دلار قرار داشته و شاخص  RSI نیز در محدوده‌ی صعودی قرار دارد. بدین صورت با حفظ قیمت در بالای سطح 25 هزار دلار، روند صعودی شتاب بیش‌تری گرفته و احتمال رسیدن بیت کوین به 28 هزار دلار وجود دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید و فروش بیت کوین با بهترین قیمت در ایران

احتمالا نبرد بزرگی بین خریداران و فروشندگان در سطح قیمت 28 هزار دلار در بر بگیرد و درصورت پیروزی گاوها، راه برای رشد قیمت تا 32 هزار دلار باز خواهد شد.

از سوی دیگر درصورت پیروزی خرس‌ها، اولین هدف آنها سقوط به سمت میانگین متحرک نمایی 20 روزه خواهد بود. درصورت از دست رفتن این حمایت، هدف بعدی خرس‌ها در سطح قیمت میانگین متحرک ساده 50 روزه یعنی 21976 دلار قرار دارد.

ADA/USDT

کاردانو در 13 آگوست از مقاومت 0.55 دلار عبور کرد و کندل این رمز ارز در بالای این سطح بسته شد. حالا گاوها دست بالاتر را در معاملات این آلت کوین دارند.

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

افزایش میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 0.52 دلار) و حضور  RSI در محدوده‌ی مثبت نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها نسبت به خرس‌ها است. اولین هدف گاوها در سطح 0.63 دلار قرار داشته و درصورت شکست این مقاومت، راه برای صعود به مقاومت سنگین 0.7 دلار باز می‌شود. در این سطح قیمت احتمالا خرس‌ها دست به فروش سنگین زده و شاهد نبردی جذاب بین خرس‌ها و گاوها خواهیم بود.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ کاردانو و کسب سود مطمئن در بازار خرسی و گاوی

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، احتمال شکست این رمز ارز در بالای 0.55 دلار وجود داشته و روند صعودی باطل خواهد شد. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی اهداف خرس‌ها دو سطح قیمت 0.49 و 0.45 دلار خواهد بود.

UNI/USDT

یونی سواپ طی چند روز گذشته بین 8.11 و 9.83 دلار تثبیت شده است. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی خرید سنگین از سوی گاوها در این سطوح و از سوی دیگر مقاومت جانانه‌ی خرس‌ها در سطوح بالاتر است.

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمودار یونی سواپ در تایم فریم روزانه

هرچه بیش‌تر قیمت در وضعیت رِنج باقی بماند، شکست آن قوی‌تر خواهد بود. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 8.54 دلار) در حال افزایش است و RSI نیز در محدوده‌ی مثبت قرار دارد که بیان‌گر برتری خریداران است. درصورت عبور گاوها از مقاومت 9.83 دلار، اهداف آنها دو سطح 10.55 و 12 دلار خواهد بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال Uniswap در صرافی‌های ایرانی

از سوی دیگر درصورت موفقیت خرس‌ها در رساندن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، احتمال ریزش بیش‌تر UNI وجود داشته و اولین هدف خرس‌ها در سطح قیمت 8.11 دلار قرار دارد.

سومین ارز از واچ لیست هفتگی 24 مرداد، چین لینک است. Chainlink طی چند هفته‌ی گذشته در محدوده‌ی 5.5 الی 9.5 دلار معامله شده و کشمکش جذابی بین خرس‌ها و گاوها در گرفته است. تلاش گاوها برای صعود متوقف شد و خرس‌ها موضع خود را حفظ کردند.

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمودار ارز دیجیتال چین لینک در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 8 دلار) در حال افزایش است و RSI نیز در محدوده‌ی مثبت قرار دارد. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها نسبت به خرس‌ها است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید و فروش چین لینک با بهترین قیمت

درصورت کاهش میانگین متحرک نمایی 20 روزه، گاوها بار دیگر برای عبور از مقاومت سنگین 9.5 دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، اهداف آنها دو سطح قیمت 12.3 و 13.5 دلار خواهد بود.

از سوی دیگر درصورت شکست خریداران، اولین هدف خرس‌ها رسیدن به میانگین متحرک ساده 50 روزه (سطح قیمت 7 دلار) خواهد بود.

CHZ/USDT

چیلیز در یک روند ریکاوری قوی قرار گرفته و اوج نبرد بین گاوها و خرس‌ها در روز 14 آگوست رخ داد. در آن روز فروشندگان از مقاومت 0.19 دلار دفاع کردند.

واچ لیست هفتگی 24 مرداد
نمودار چیلیز در تایم فریم روزانه

اگرچه افزایش میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 0.14 دلار) نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها است اما به‌نظر شاخص  RSI در یک روند اصلاح یا تثبیت جزئی در کوتاه‌مدت قرار خواهد گرفت. درصورت نزول، اولین هدف خرس‌ها میانگین متحرک نمایی 20 روزه خواهد بود.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارز دیجیتال چیلیز و کسب سود مطمئن

درصورت رخ دادن چنین اتفاقی، فرصت خرید مناسب برای گاوها فراهم شده و شاهد خرید آنها خواهیم بود. چنین سناریوی جذابی منجر به تقویت روند  CHZ شده و اهداف گاوها دو سطح 0.22 و 0.24 دلار خواهد بود.

از سوی دیگر درصورت سقوط به میانگین متحرک نمایی 20 روزه، اولین هدف خرس‌ها میانگین متحرک ساده 50 روزه (سطح قیمت 0.12 دلار) خواهد بود.

سخن پایانی

ما در این مطلب به معرفی 5 ارز با پتانسیل رشد در هفته‌ی جاری پرداختیم. نظر شما همراهان توکن باز چیست؟ آیا روی این ارزها سرمایه‌‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا ارز ششم را شما به ما و سایر کاربران معرفی کنید. ممنون از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 24 مرداد همراه ما بودید.  

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.