آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی صرافکس

آموزش خرید و فروش در صرافکس

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی صرافکس، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی صرافکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در صرافی صرافکس ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

همچنین در مقاله زیر می‌توانید آموزش ثبت نام در این صرافی را مطالعه کنید:

چطور در صرافکس ارز دیجیتال بخریم؟

در بسیاری از صرافی‌های ایرانی که به صورت همتا به همتا یا P2P کار می‌کنند و دارای بازار تبادلی هستند، مشکل کمبود سفارش خرید و فروش وجود دارد، و این نگرانی را برای کاربران ایجاد می‌کند که شاید برای سفارش خرید و یا فروش آن‌ها مشتری با قیمت مناسب وجود نداشته باشد؛ صرافکس با درک این مشکل اقدام به ایجاد پلتفرمی هوشمند نموده است که سفارشات کاربران را با استفاده از ربات‌های سفارش گذار خود، به صورت توزیع شده در صرافی‌های معتبر دنیا سفارش گذاری می‌نماید و از این طریق سفارشات کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسد، این ویژگی باعث شده است که صرافکس دارای تیک بالای معاملاتی و بازار سفارشات زنده و پویا باشد.

۱- شارژ کیف پول

پس از آنکه احراز هویت شما با موفقیت انجام شد، برای اینکه بتوانید نسبت به انجام معاملات مورد نظر خود اقدام کنید، ابتدا باید حساب خود را شارژ نمایید، شما می‌توانید از بخش واریز، نسبت به واریز به صورت تومانی یا ارز دیجیتال اقدام نمایید.

جهت واریز هر ارز دیجیتال، یک آدرس کیف پول ارز دیجیتال به شما داده می‌شود که می‌توانید واریز خود را به آن انجام دهید.

 همچنین در بخش تومانی با وارد کردن شماره کارت و مبلغ مورد نظر مستقیم وارد درگاه پرداخت می‌شوید.

۲- ورود به صفحه معاملات

تمامی امکانات لازم جهت یک معامله سریع و راحت در این صفحه در اختیار کاربر قرار گرفته است، جهت خرید هر ارز کافیست بر روی آن جفت ارز در بازار صرافکس کلیک نمایید، بلافاصله جدول سفارشات باز می‌شود و شما می‌توانید به ثبت سفارش خرید یا فروش بپردازید.

۳- آموزش سفارش عادی

در این حالت جهت خرید یا فروش ریالی و تتری می‌توانید تعداد و قیمت مورد نظر خود را وارد نمایید تا سفارش شما به قیمت مورد نظر ثبت شود.

۴- آموزش سفارش سریع

در این حالت آخرین قیمت معامله شده در بازار مورد نظر قرار می‌گیرد و جهت خرید کافی است تعداد مورد نظر خود را وارد کنید، سفارش شما بلافاصله بر اساس آخرین قیمت مورد معامله در بازار انجام می‌گیرد.

هم چنین در صفحه کیف  پول موارد زیر را می‌توانید ملاحظه کنید:

موجودی کیف پول: نمایش لحظه‌ای ارزش کل دارایی به تومان
مجموع: تعداد کل ارز موجود در حساب
در دسترس: موجودی که آزاد است و در سفارش خرید یا فروش بلوکه نشده است.
بلوکه شده: موجودی حساب که در سفارش خرید یا فروش فریز شده است.
میانگین قیمت: میانگینی از قیمت خرید‌های ارز مورد نظر است.
معادل سرمایه: معادل دارایی‌ها به تتر است.
سود/زیان: سود یا زیان دارایی شما پس از فروش دارایی در صرافکس

پرسش و پاسخ

  • برای ورود و ثبت نام در صرافکس چه باید کرد؟

برای ثبت نام در صرافکس باید در این صرافی ثبت نام کرده و سپس احراز هویت خود را تکمیل کنید.

  • آیا صرافی صرافکس معتبر است؟

برای مقایسه خدمات و ویژگی‌های صرافی صرافکس با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ایران، به این صفحه مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید نظر سایر کاربران در مورد این صرافی را نیز مطالعه کنید.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی صرافکس در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.