آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی تاپ کنز

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در تاپ کنز

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی تاپ کنز، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی تاپ کنز تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در صرافی تاپ کنز ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

در مقاله زیر نحوه ورود، ثبت نام و احراز هویت در صرافی تاپ کنز را آموزش داده‌ایم:

چطور در تاپ کنز خرید و فروش کنم؟

در ادامه نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی تاپ کنز را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد.

گام اول؛ کیف پول خود را شارژ کنید

بعد از ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت در صرافی تاپ کنز، نوبت به خرید و فروش رمزارزها می‌رسد. ابتدا باید کیف پول اختصاصی خود را در صرافی شارژ کنید. واریز به کیف پول در تاپ کنز به دو صورت ریالی و واریز تتر انجام می‌شود. بعد از آنکه از منوی بالا سمت چپ، کیف پول را انتخاب کردید، با این صفحه مواجه خواهید شد  که همان کیف پول شماست.

گام اول؛ کیف پول خود را شارژ کنید

بعد از انتخاب واریز ریالی، با وارد کردن شماره کارت و مبلغ مورد نظر حساب خود را شارژ کنید.

شماره کارت خود را وارد کنید

گام دوم؛ انتخاب بازار

در صرافی تاپ کنز، خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت ریالی یا با تتر انجام می‌شود. مراحل خرید و فروش در هر دو بازار یکسان است. در این مقاله خرید و فروش در بازار ریالی را به شما آموزش خواهیم داد. با انتخاب گزینه قیمت لحظه‌ای، وارد صفحه بازار ارزهای دیجیتال می‌شوید.

انتخاب بازار در تاپ کنز

بعد از انتخاب بازار، ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کنید – USDT یا  -IRT و وارد صفحه معامله شوید.

ورود به صفحه معاملات تاپ کنز

در این صفحه، اطلاعات زیادی درباره وضعیت بازار در دسترس است. خرید و فروش ارز دیجیتال در این قسمت انجام می‌شود که به بررسی آن می‌پردازیم.

انواع سفارش در تاپ کنز

سفارش محدود در تاپ کنز چیست؟

تعیین قیمت در سفارشات محدود به عهده شماست. یعنی معامله در صورت رسیدن به قیمت مدنظر شما انجام می‌شود. هر زمانی که بخواهید می‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

سفارش آنی تاپ کنز

در این نوع از سفارشات، شما با قیمت لحظه‌ای بازار خرید و فروش خواهید کرد و معاملات شما به صورت آنی انجام می‌شوند.

با کشیدن نوار موجودی، می‌توانید درصدی که قصد دارید از کیف پول خود معامله کنید، مشخص کنید. یا میتوانید تعداد ارزی که قصد خرید و فروش آن را دارید مشخص کنید تا قیمت محاسبه و برایتان نمایش داده شود. بعد از تکمیل این مراحل، دکمه خرید یا فروش را انتخاب کنید.

سفارش آنی در تاپ کنز

بعد از آنکه دکمه خرید یا فروش را انتخاب کردید، با این پیام رو به رو خواهید شد که اطلاعات معامله را به شما نمایش می‌دهد و بعد از بررسی و چک کردن آن می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

جزئیات سفارش خرید در تاپ کنز

سفارش شما بعد از ثبت، در لیست سفارشات باز قرار می‌گیرد. از همین قسمت می‌توانید سفارشات محدود خود را لغو کنید و وضعیت سفارشات باز دیگر را پیگیری کنید.

تاریخچه معاملات

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی تاپ کنز با کارمزد بسیار کمی انجام می‌شود. همچنین واریز و برداشت از این صرافی به صورت آنی خواهد بود. پشتیبانی صرافی نیز 24 ساعته پاسخگوی شماست، بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده در این صرافی ایرانی معاملات خود را انجام دهید.

  • برای ورود به صرافی تاپ کنز چه باید کرد؟

برای ورود به صرافی تاپ کنز باید در آن ثبت نام کرده و همچنین احراز هویت خود را تکمیل کنید.

  • آیا صرافی تاپ کنز معتبر است؟

با مراجعه صفحه صرافی تاپ کنز، ویژگی‌ها و سرویس‌های این صرافی را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید. در این صفحه می‌توانید با مطالعه نظر سایر کاربران، اعتبار این صرافی را بررسی کنید.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی تاپ کنز در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.