توکن‌های ترند این هفته مخصوص ترید حرفه‌ای‌ها

توکنهای ترند

در زمینه رمزارزها، شاهد روندهای متنوعی هستیم. ابتدا، بیت کوین ادامه‌ی تلاش خود برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدیدی را دارد. از طرف دیگر، بسیاری از رمزارزهای با ارزش بازار کم خود را به عنوان دارایی‌های قابل توجه معرفی می‌کنند که چندین بار در هفته‌ی گذشته در فهرست برترین رمزارزهای “trend” در DEXTools ظاهر شده‌اند.



با آغاز هفته‌ی جدید، بازار شاهد ترندهای جدیدی است کسی دراگون، موگ کوین، و ساتوشی‌وی‌ام که به عنوان برخی از رمزارزهای ترند قابل توجه هستند.

موگ کوین (MOG)

موگ کوین (MOG) به نظر می‌رسد که یک استثناء است، فضایی بین میمکوین و رمزارزهای کاربردی را اشغال می‌کند. بر اساس اظهارنامه مندرج در وب‌سایت آن، ادعا می‌شود که این پروژه ارزش ذاتی ارائه نمی‌دهد. با این حال، ادعاهایی وجود دارد که اکنون پلی بین بلاکچین‌های اتریوم و بیت کوین از طریق MultiBit فراهم کرده است. این پلتفرم‌ها اجازه استقرار توکن MOG روی شبکه BRC20 را می‌دهند و یک پل دو طرفه را فراهم می‌آورند.

نمودار قیمت موگ

در ۲۴ ساعت گذشته، شاید به دلیل اولین حضور اخیر در شبکه BRC20، MOG شاهد افزایش قیمت بود، که امروز شامل افزایش ۲۷٪ بود. به همین ترتیب، حجم معاملات نیز تقریباً ۲۵۰٪ افزایش یافت، که محبوبیت رو به رشد آن را نشان می‌دهد. روند داده‌های آن نیز در پس زمینه افزایش تعداد دارندگان آن است که اکنون نزدیک به ۶۲۵۰ نفر است. علاوه بر این، این تعداد امروز حدود ۲٪ افزایش یافته است.

همچنین، شاید بهتر باشد ثبت کنیم که ارزش بازار MOG امروز به حدود ۲۷.۴۹ میلیون دلار افزایش یافته است. با توجه به روند فعلی آن، ممکن است پیش از پایان هفته جدید، ارزش بازار آن از ۳۰ میلیون دلار نیز فراتر رود. افزودن این نکته ضروری است که MOG از ماه اوت (مرداد) در روند صعودی قرار داشته و بیش از ۳۲۰٪ افزایش یافته است.

ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

ساتوشی‌وی‌ام امروز روز بسیار خوبی در بازار دارد، با بیش از ۱۰٪ سود در ۲۴ ساعت گذشته و حجم معاملات بیش از ۴ میلیون دلار. تبدیل ناگهانی آن  به ستاره، ممکن است به دلیل تصمیم اخیر برای ارائه پاداش به شرکت‌کنندگان در شبکه آزمایشی باشد، چرا که روند فعلی برای SAVM همیشه منصفانه نبوده است. بسیاری از عملکرد کلی آن ناراضی هستند.

نمودار قیمت SAVM

آیا همانطور که برخی در حال حاضر باور دارند، ساتوشی‌وی‌ام یک پروژه کلاهبرداری است؟ گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که توکن SAVM به اینفلوئنسرهایی توزیع شده است که قصد دارند آن را روی سایر معامله‌گران خالی کنند. با این حال، این ادعاها بدون سند هستند. با این حال، نمودار SAVM از زمان ظاهر شدن در فهرست ترندها، روند نزولی داشته است.

متاسفانه، قضیه باید برعکس می‌بود. با فرض برابر بودن همه چیزها، افزایش قابل مشاهده باید منجر به افزایش متناسب ارزش می‌شد. SAVM بیش از ۵۹٪ از ارزش خود را در ماه گذشته از دست داده است، روندی که نشان‌دهنده ترک احتمالی توسط دارندگان است.

فراتر از همه، نیاز به تحقیق درباره توکن قبل از افزودن آن به لیست نظارت یا پورتفوی سرمایه‌گذاری وجود دارد. احتمالاً سرمایه‌گذاران همچنان شاهد رتبه‌بندی بالای توکن SAVM در فهرست روندها برای بیشتر روزهای آینده خواهند بود به دلیل جایزه آزمایشی جاری.

کاسینو اینو (CASINU)

هرکسی که اخبار و روندها در بازار رمزارزها، به ویژه در DEXTools را دنبال می‌کند، باید با توکن کاسینو اینو برخورد کرده باشد. این توکن در بسیاری از روزهای هفته گذشته در فهرست برترین‌های ترند قرار گرفته و همچنین امروز نیز جزو توکن‌های ترند است.

پروژه نام خود را از نوشته‌های اخیر ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، گرفته است. در نامه‌ای که به تاریخ ۳۰ ژانویه منتشر شده، گفته می‌شود که او به نام یک توکن میم اشاره کرده و یک تیم این سرنخ را گرفته و پروژه CASINU را پیش برده‌اند.

نمودار قیمت CASINU

به طور شگفت‌انگیزی، این توکن به سرعت به یک چیز حساسیت‌برانگیز تبدیل شده است. با این حال، افزایش قابل مشاهده سروصداهای آن به عملکرد قیمتی تبدیل نشده است، زیرا توکن بیش از ۵۹٪ از ارزش خود را از زمان راه‌اندازی از دست داده است. با این حال، با بیش از ۱۳۷٪ افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، در حال بازگشت است. و حجم معاملات آن نیز امروز با افزایش چشمگیر ۱۲۴٪ رشد کرد.

علاوه بر این، ارزش بازار CASINU تقریباً به ۱.۵ میلیون دلار رسیده، نقدینگی آن به حدود ۱۷۴ هزار دلار افزایش یافته و تعداد دارندگان نزدیک به ۱.۹ هزار نفر است. آنچه که اکثر سرمایه‌گذاران در حال حاضر به آن علاقه‌مند هستند، این است که این توکن از این پس چه عملکردی خواهد داشت. در مقابل، با توجه به تاریخچه اخیر آن، دشوار است پاسخ دهیم.

کسی دراگون (CASSIE)

کسی دراگون (CASSIE) نام خود را از شوی محبوب Dragon Cassie به دست آورده است. این پروژه با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران دگن (Degen) روبرو شده است، و به طور مداوم در فهرست ترند در DEXTools برای بسیاری از روزها در هفته گذشته قرار گرفته است.

با سودهایی که به بیش از ۳۴۰٪ در ۲۴ ساعت گذشته می‌رسد این توکن امروز نیز، به عنوان یکی از توکن‌های ترند قرار گرفته است. حجم معاملات آن امروز از ۵۰۰ هزار دلار عبور کرد، و ارزش بازار آن به ۹۵۰ هزار دلار رسید.

نمودار قیمت کسی

علاوه بر این، این پروژه تا زمان نگارش این مطلب، بیش از ۴.۵ هزار دارنده جمع‌آوری کرده است، که نشان‌دهنده چشم‌انداز رشد آتی برای پروژه است. سرمایه‌گذاران ممکن است CASSIE را برای حال حاضر در فهرست سودآوران و ترندها بر اساس اصول اولیه قوی و جامعه رو به رشد ببینند.

منبع: CoinMarketCap

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.