آیا روزهای تاریک ترون به پایان خواهد رسید؛ تحلیل تکنیکال قیمت ارز TRX

تحلیل تکنیکال ترون

رمز ارز محبوب ترون طی شبانه‌روز اخیر 3.1 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و به‌نظر روز خوبی را سپری می‌کند. این رمز ارز هم‌اکنون در سطح قیمت 0.065 دلار معامله می‌شود. امروز قصد داریم تا به تحلیل TRX بپردازیم. با ما همراه باشید.

تحلیل ترون در کوتاه‌مدت

اندیکاتورهای تکنیکال ترون تصویری نزولی از آن را در کوتاه‌مدت نشان می‌دهند. گاوهای TRX برای باطل کردن این تصویر ابتدا باید مقاومت روانی و حیاتی 0.07 دلار را پس گرفته و نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، قیمت ترون زیر خط میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه معامله می‌شود. خرس‌ها دست بالاتر را در بازار داشته و سطح حمایت 0.06 دلار، سطحی حیاتی برای گاوها است. خریداران برای تقویت روند TRX باید به هر قیمتی این سطح را حفظ کنند.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز: فرصت آربیتراژ ترون در صرافی‌های ایرانی

تحلیل TRX
نمودار ترون در تایم فریم 4 ساعته

تحلیل TRX در بلندمدت

ترون در بلندمدت نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد. شاخص RSI در سطح 40.85 قرار دارد. خط  RSIنیز از خط میانگین 14 روزه واگرایی نشان داده و زیر آن قرار دارد. همین موضوع کار را برای گاوها سخت می‌کند. همچنین اندیکاتور  MACD و خطوط سیگنال نیز همچنان در قلمرو منفی قرار دارند.

تحلیل TRX
نمودار ترون در تایم فریم روانه

اهداف قیمت ترون

علی‌رغم رشد قیمت طی شبانه‌روز اخیر، هنوز هم خرس‌ها دست بالاتر را در بازار ترون دارند. با این حال درصورت رشد بیش‌تر و تلاش گاوها برای افزایش قیمت، اولین تارگت آنها‌ سطح قیمت 0.07 و دومین تارگت نیز سطح 0.08 دلار خواهد بود.

در توکن باز ببینید: رصد لحظه‌ای بهترین قیمت خرید ترون در ایران

از سوی دیگر اگر خرس‌ها قادر به باطل کردن تلاش‌ گاوها باشند، اولین تارگت آنها سطح 0.06 و دومین تارگت سطح قیمت 0.055 دلار خواهد بود.

به‌نظر شما همراهان توکن باز چه اتفاقی برای  TRX رخ خواهد داد؟ چه کسی برنده‌ی نبرد جذاب بین گاوها و خرس‌ها خواهد شد؟ لطفا تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل TRX همراه ما بودید.

منبع: TheMarketPeriodical

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.