معرفی بازی Ultimate Champions؛ درآمدزایی آسان از فوتبال فانتزی

معرفی بازی Ultimate Champions؛ کسب درآمد آسان از فوتبال فانتزی

کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی، عبارتی که احتمالا هر روز می‌شنوید، می‌بینید یا می‌خوانید اما کدام بازی؟ درآمد داشتن از بازی‌های ویدیویی رویایی است که بلاکچین به آن رنگ واقعیت زده و حالا هرکسی می‌تواند از بازی کردن درآمد داشته باشد. یکی از این بازی‌ها اولتیمیت چمپیونز نام داشته که کسب درآمد در آن بسیار آسان است. امروز در بلاگ توکن باز قصد داریم تا به معرفی بازی Ultimate Champions بپردازیم، با ما همراه باشید.

تبلیغات: اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال امن که با امکانات گسترده هستید پیشنهاد می‌کنیم از صرافی بیت پین دیدن کنید.

معرفی بازی Ultimate Champions؛ قهرمانانِ بی‌نهایت

Ultimate Champions یک بازی ورزشی و فانتزی است که در آن گیمرها یک تیم فانتزی از بازیکنان را ایجاد کرده که هر بازیکن یک کارت دارد. بازیکن باید در هر دور از بازی بیشترین امتیاز را کسب کرده و دیگر گیمرها را شکست دهد. اولتیمیت چمپیونز ابتدا با پشتیبانی از فوتبال راه‌اندازی شد و بعدا بسکتبال (مسابقات NBA) نیز به آن اضافه شدند.

Ultimate Champions
اولتیمیت چمپیونز مخصوص فوتبال نبوده و برای بسکتبال نیز در دسترس است

این بازی شباهت بسیاری به فوتبال فانتزی لیگ برتر انگلستان دارد، گیمرها می‌توانند تیم خود را با بازیکنان واقعی ایجاد کرده و از هر تیم یک بازیکن داشته باشند. حتی در التیمیت چمپیونز نیازی نیست که بازیکنانِ یک تیم از یک لیگ یا یک کشور باشند. عملکرد بازیکنان به‌صورت هفتگی و در قالب امتیاز تعیین می‌شود و در نهایت امتیاز تمام بازیکنانِ یک تیم جمع زده شده که امتیاز نهایی بیان‌گر عملکرد یک تیم است. کاربران در این بازی باید بازیکنان تیم خود را بر اساس عملکرد گذشته‌ بازیکن‌، مسابقات آتی و عملکرد موردانتظاری که روی کارت‌ها نشان داده می‌شود خریداری کنند. به‌عنوان مثال بازیکنانِ مصدوم امتیازی به‌دست نیاورده و بهتر است آنها را از تیم خود خارج کنید.

در این بازی هر بازیکن یک کارت NFT است که می‌توان آنها را خریدوفروش، دریافت و مبادله کرد. همچنین یک رمز ارز بومی در این بازی وجود داشته که CHAMP نام دارد.

بنیان‌گذاران Ultimate Champions چه کسانی هستند؟

پس از معرفی بازی Ultimate Champions به بررسی تیم توسعه‌دهنده‌ی آن می‌پردازیم. این بازی از سوی رمی پلرین (Remi Pellerin)، چارلی گیلمو (Charlie Guillemot) و متیو هوکار (Matthieu Hocquart) و پیر متی  (Pierre Mattei) ساخته شده است. رمی و چارلی شعبه یوبیسافت پاریس (یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی در جهان) را به مدت 7 سال مدیریت کردند.

شناسایی فرصت‌های آربیتراژ فوق‌العاده و کسب سود مطمئن

پیر متی 8 نیز 8 سال تجربه در ساخت بازی‌های ویدیویی تراز اول دارد. متیو نیز دانش گسترده‌ای در زمینه توسعه پلتفرم‌های وب و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز با استفاده زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی دارد. در نهایت این 4 نفر تیمی متشکل از 25 متخصص را ایجاد کردند و اولین بازی آنها یعنی Ultimate Champions در کمتر از 10 ماه ساخته شد.

آیا اولتیمیت چمپیونز رایگان است؟

بله. بازی اولتیمیت چمپیونز به‌طور کلی رایگان است و می‌توان ارزهای درون بازی را به‌طور رایگان جمع‌آوری کرد. می‌توان از این ارزها برای خرید پک یا مجموعه کارت‌ها استفاده کنید. همچنین با در اختیار داشتن ارزهای کافی می‌توان کارت‌ NFT بازیکنان را نیز خریداری کرد.

بسیاری از کارت‌های درون بازی NFT هستند و قیمت آنها با ارزهای فیات تعیین می‌شود اما می‌توان آنها را با کارت‌های اعتباری یا ارز دیجیتال نیز خریداری کرد.

ارزش کارت‌ها بنا به قدرت و عملکرد بازیکنان رده‌بندی شده و بازیکنی با عملکرد فوق‌العاده قیمت بیشتری نسبت به بازیکنی معمولی دارد. علاوه‌بر این یک سری کارت کمیاب در بازی وجود داشته که قیمت بسیار بالایی دارند.

بهترین ویژگی‌های اولتیمیت چمپیونز چه مواردی هستند؟

فرقی نمی‌کند که طرفدار NBA یا پریمیر لیگ انگلستان باشید، درهای اولتیمیت چمپیونز به رویِ همه باز است و هیچ نیازی به پرداخت هزینه برای شرکت در بازی وجود ندارد. اولتیمیت چمپیونز حتی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در کنار یکدیگر لیگ خود را ایجاد کنند.

اگرچه کسب NFT و کارت‌ها از طریق حالت رایگان آسان نیست اما غیرممکن هم نبوده و می‌توان این کارت‌ها را در بازار (MarketPlace) درون بازی خریدوفروش کرد، این کارت‌ها روی شبکه پالیگان ایجاد شده و فعالیت می‌کنند.

نحوه بازی در Ultimate Champions به چه صورت است؟

برای ساخت تیم و شروع بازی مراحل زیر را به‌ترتیب و به‌صورت پیاپی دنبال کنید:

  • به وب‌سایت www.ultimate-champions.com وارد شده و بین فوتبال یا بسکتبال یکی را انتخاب کرده و روی گزینه Play کلیک کنید.
  • سپس اکانت خود را ایجاد کرده یا با استفاده از اکانت‌های گوگل، فیسبوک یا اپل وارد شوید.
  • برمبنای بودجه‌ای که بازی در اختیارتان گذاشته تیم خود را بسازید و بهترین بازیکنان را انتخاب کنید. توجه کنید که تنها قادر به انتخاب 4 بازیکن از یک تیم هستید. این کارت از بازیکنان قابل تجارت نیستند.
  • وارد لیگ‌ها شده و با دیگر بازیکنان برای کسب کارت‌های کمیاب و گران‌قیمت رقابت کنید.
  • وارد تورنمنت‌های مختلف شوید و جایزه ببرید.
اولتیمیت چمپیونز
برای شروع بازی Ultimate Champions نیازی به پرداخت هزینه ندارید

آیا برای اجرای Ultimate Champions کیف پول ارز دیجیتال موردنیاز است؟

خیر. اولتیمیت چمپیونز یک کیف پول بومی داشته و برای هر اکانت کیف پول اختصاصی آن را می‌سازد. با این حال این کیف پول non-custodial است و شما به کلید خصوصی کیف پول اولتیمیت چمپیونز خود دسترسی ندارید. با این حال بازی کارمزد‌ تراکنش‌های درون بازی را برعهده گرفته که خود یک مزیت بزرگ است.

چگونه ولت خود را در اولتیمیت چمپیونز پیدا کنیم؟

با کلیک روی Account Options، گزینه Account را انتخاب کرده و سپس روی Wallet کلیک کنید. در پایین صفحه آدرس کیف پول خود را پیدا خواهید کرد.

اولتیمیت چمپیونز را از کجا دانلود کنیم؟

اولتیمیت چمپیونز برنامه یا اپلیکیشن نداشته و نمی‌توانید آن را دانلود کنید. برای دسترسی به این بازی فانتزی ورزشی می‌توانید وب‌سایت آن را از طریق همه‌ی مرورگرها ازجمله کروم، اج، سافاری و … در تمامی دستگاه‌ها باز کرده و از بازی لذت ببرید.

نحوه ترید کارت‌ها در بازی اولتیمیت چمپیونز به چه صورت است؟

کارت‌های این بازی NFT هستند و می‌توان آنها را درون مارکت‌پلیس بازی خریدوفروش کرد. برای اینکار تنها باید وارد حساب‌کاربری خود شده و روی گزینه Marketplace کلیک کنید. همچنین می‌توان کارت‌ها را در دیگر مارکت‌پلیس‌های NFT ازجمله OpenSea معامله کرد؛ اما تجارت آنها در بازی بهتر و آسان‌تر است چرا که بازی هیچ هزینه‌ای به‌عنوان کارمزد تراکنش دریافت نمی‌کند.

جوایز کاربران با چه ارزهایی پرداخت می‌شوند؟

در بازی اولتیمیت چمپیونز دو ارز وجود داشته که هرکدام از آنها کاربرد خاص خود را دارد. ارز MGC یک ارز دیجیتال نیست و صرفا درون بازی استفاده می‌شود؛ اما CHAMP یک رمز ارز است که روی شبکه پالیگان فعالیت می‌کند.

MGC

MGC یکی از ارزهای اولتیمیت چمپیونز است که می‌‎توان آن را با شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف به‌دست آورد. جمع‌آوری این ارز بسیار ساده است و می‌توان از آن برای خرید کارت‌های دیگر استفاده کرد. با این حال شانس خرید یا به‌دست آوردن توکن NFT از این ارز بسیار کم است و بیشتر پاداش‌های آن کارت‌های معمولی هستند.

لیست قیمت به‌روز ارزهای دیجیتال

CHAMP

چمپ رمز ارز بومی این اکوسیستم و توکن حاکمیتی این بازی است که می‌توان از آن برای خرید مجموعه کارت‌های ممتاز که معمولا شامل توکن NFT هستند استفاده کرد. 25 درصد از کل خریدهای درون بازی به اکوسیستم چمپ بازمی‌گردند و می‌توان آن را از طریق بازی کردن و پیروزی در مسابقات نیز به‌دست آورد. با این حال برای اینکار باید توکن‌های NFT سطح بالاتری داشته باشید.

ارز دیجیتال CHAMP
رمز ارز CHAMP حداکثر عرضه‌ی یک میلیارد واحدی دارد

حداکثر عرضه‌ی CHAMP یک میلیارد واحد است و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.0456 دلار معامله می‌شود. این رمز ارز اوج قیمت خود را هفت ماه قبل و در سطح 0.26 دلار ثبت کرده است.

سخن پایانی

بازی اولتیمیت چمپیونز یکی از بهترین بازی‌های بلاکچینی است که ایده‌ی ساده‌ای داشته و کسب درآمد از آن سخت و دشوار نیست. با این حال بهتر است پیش از شروع بازی دانش مناسبی از نحوه کار بازی‌های فانتزی داشته باشید تا شانس شما برای کسب درآمد از بازی افزایش یابد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این بازی چیست؟ آیا از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنید؟ از اینکه تا پایان مقاله‌ی «معرفی بازی Ultimate Champions» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: DappRadar

سوالات متداول

  • آیا بازی Ultimate Champions رایگان است؟

بله. برای بازی کردن التیمیت چمپیونز نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما برای خرید کارت بازیکنان ممتاز و کمیاب باید ارز دیجیتال پرداخت کنید.

  • نحوه کسب درآمد از بازی اولتیمیت چمپیونز به چه صورت است؟

با خریدوفروش توکن‌های NFT بازی، قهرمانی در تورنمنت و لیگ‌ها و شکست رقبا می‌توان از این بازی درآمد داشت و ارز دیجیتال CHAMP را به‌دست آورد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.