به ‌زودی شاهد پیشی گرفتن دومین استیبل کوین بزرگ جهان (USDC) از تتر خواهیم بود

پیشی گرفتن دومین استیبل کوین بزرگ جهان (USDC) از تتر

رشد چشمگیر ارزش بازار استیبل کوین های برتر در 12 ماه گذشته، منجر به پیشی گرفتن دومین استیبل کوین بزرگ جهان (USDC) از تتر خواهد شد.

به گزارش توکن باز به نقل از کوین تلگراف، استیبل کوین ها در حال حاضر با ارزش بازاری 177 میلیارد دلاری، سهمی 9.77 درصدی از اقتصاد 1.8 تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده اند و هم‌ زمان با افزایش عرضه این توکن ‌ها، ارزش بازار آنها نیز رشد چشمگیری پیدا کرده است.

بر طبق بررسی اطلاعات به دست آمده از بازار، تتر از روز 2 ژانویه سال 2021 میلادی تا 2 ژانویه 2022 افزایش عرضه چشمگیری داشته و ارزش بازار آن 269.81 درصد رشد کرده است. همچنین شایان ذکر است که تتر در حال حاضر با ارزش بازار 78.3 میلیارد دلاری حدود 45 درصد از کل بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد و همچنین جایگاه بزرگ ‌ترین استیبل کوین بازار را کسب کرده است.

همچنین گفتنی است که یو اس ‌دی کوین (USDC) که دومین استیبل کوین (stable coin) بزرگ بازار است، در مدت زمان مشابه رشدی 936.58 درصدی را تجربه کرد و ارزش بازار آن از 4.1 میلیارد دلار به 42.5 میلیارد دلار رسیده است. هر چند گفتنی است که بیش ‌ترین رشد در میان استیبل کوین ‌ها به UST شبکه ترا تعلق میگیرد که جهشی 5431 درصدی داشته و پس از دلار بایننس در رتبه چهارم قرار دارد.

در روز گذشته، جرمی آلر (Jeremy Allaire)، بنیان‌ گذار و مدیرعامل شرکت توسعه ‌دهنده “USDC” در توییتی از رسیدن عرضه در گردش این استیبل کوین به 50 میلیارد دلار خبر داد و بیان کرد که هرچند این عدد بسیار بزرگی است، اما این رشد عظیم و اکوسیستم اطراف “USDC” داستان گسترده ‌تری را رقم خواهد زد.

چندی پس از انتشار این اخبار عرضه در گردش دومین استیبل کوین (stable coin) بزرگ جهان از نظر ارزش بازار “USDC” تقریباً به 50 میلیارد دلار رسید و همچنین سهم آن از بازار ارزهای دیجیتال با ثبات به حدود 30 درصد افزایش پیدا کرد. همچنین جالب است بدانید که این استیبل کوین معروف همچنان در حال رشد است و به نظر می‌رسد به ‌زودی تسلط رهبر فعلی استیبل کوین ‌ها، یعنی تتر را از چنگ او بیرون بکشد و به خودش اختصاص دهد.

شما نیز برای خرید این استیبل کوین (stable coin) بزرگ، یو اس ‌دی کوین “USDC”، می توانید به صرافی های لیست شده در صفحه توکن باز (tokenbaz) مراجعه کنید.

منبع: کوین تلگراف

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.