خالق اتریوم به شایعات پایان داد

ویتالیک

یک کیف پول رمزارزی متعلق به بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین، اخیراً شاهد فعالیت‌های معاملاتی سریالی بوده است که توجه اعضای جامعه ارز دیجیتال را در زمانی که فشارهای فروش اتریوم در حال افزایش است، برانگیخته است.

هم‌بنیان‌گذار اتریوم حقیقت پشت انتقال‌های چندگانه را افشا کرد

در یک پست اخیر در Warp Cast، یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز، ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس کامپیوتر روسی-کانادایی و بنیان‌گذار اتریوم، دلیل واقعی انتقال‌های اخیر ETH از طریق آدرس کیف پول خود را منتشر کرد.

بوترین به مردم توضیح داد که معاملات ETH که با استفاده از کیف پول او انجام شده‌اند، توسط خود او فروخته نشده‌اند. او اظهار داشت که طی سالیان اخیر، عمدتاً بر اهدای مقادیر زیادی از ارزهای اتریوم به سازمان‌های خیریه و سایر پروژه‌ها تمرکز کرده است. او اینطور ادعا می‌کند که از سال 2018 به منظور سود شخصی ETH نفروخته است.

بوترین گفت:

اگر مقاله‌ای مبنی بر ‘ویتالیک مقدار XXX اتریوم را به صرافی [XY] ارسال کرد’ ببینید، در واقع من نیستم که در حال فروش هستم، تقریباً همیشه من در حال اهدا به برخی سازمان‌های خیریه یا غیرانتفاعی یا سایر پروژه‌ها هستم، و گیرنده به دلیل پوشش هزینه‌ها می‌فروشد.

بوترین به خاطر اعمال خیرخواهانه‌اش به سازمان‌های خیریه و مداخلات پزشکی شناخته شده است. هم‌بنیان‌گذار اتریوم در سال 2021 با اهدای توکن‌های SHIB به ارزش 1 میلیارد دلار به یک صندوق کمک‌های COVID-19 در هند، خبرساز شد.



علاوه بر این، در فوریه 2023، بوترین مبلغ 150،000 دلار به Anka Relief اهدا کرد تا یک پروژه کمک‌رسانی رمزارزی را برای حمایت از ترکیه پس از زلزله‌های اخیر آن تأمین مالی کند.

اگرچه شواهد بسیاری از گرایش بوترین به اهدا به خیریه‌های مختلف وجود دارد، اما جامعه ارز دیجیتال همچنان بدبین و مراقب بوده و بی‌وقفه فعالیت‌های رمزارزی بنیان‌گذار اتریوم و همچنین این معاملات اخیر ETH با ارزش بالا را رصد می‌کند.

قیمت ETH بالاتر از 1570 دلار ثابت ماند
قیمت ETH بالاتر از 1570 دلار ثابت ماند

سخنگوی بنیاد اتریوم جزئیات پشت این معامله بلندپروازانه را روشن کرد

با توجه به داده‌های PeckShield Alert، یک شرکت امنیتی و حسابرسی بلاک‌چین، ویتالیک بوترین اخیراً یک معامله بزرگ معادل 15 میلیون دلار USDC در صرافی Gemini انجام داده است.

این معامله مورد بحث جزو فهرست انتقالات اخیر مرتبط با بنیان‌گذار اتریوم است. این جابجایی‌ها هم کنجکاوی و هم نگرانی را در جامعه ارز دیجیتال برانگیخته است، زیرا ناظران تلاش می‌کنند انگیزه پشت معاملات بوترین را تعیین کنند. 

گزارشی از Cointelegraph می‌گوید یک سخنگوی بنیاد اتریوم جزئیات پشت این معامله بلندپروازانه را روشن کرده است. به گفته سخنگو، انتقال 15 میلیون دلاری USDC تنها تحت سرویس نام اتریومی بوترین و نه از آدرس کیف پول او اجرا شده است. 

همچنین گفته می‌شود که سخنگو تأیید کرده است این وجوه از یک انتقال توسط کیف پول چند امضایی خیریه Kanro بوده که ارتباط نزدیکی با بوترین دارد تا یک کمک‌هزینه را حمایت کند.

منبع: NewsBTC

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.