از پیاده روی خود درآمد کسب کنید؛ لیست شدن توکن WLKN در صرافی بای بیت

صرافی دیجیتال Bybit طی خبری اعلام کرد که پروتکل Walken در 20 ژوئن، طی همکاری با این صرافی راه‌اندازی شده و توکن بومی آن با اختصار WLKN نیز در این صرافی لیست می‌شود. این پروتکل، محصولی چندکاره و کاربردی بر مبنای مفهوم Walk2Play و Win2Earn است. در ادامه به بررسی بیش‌تر خبر همکاری Walken و Bybit می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کاربرانِ صرافی Bybit می‌توانند در نسخه جدید لانچ‌پد این صرافی به این توکن دسترسی پیدا کرده و روی WLKN سرمایه‌گذاری کنند. با استفاده از این قسمت، کاربران پیش از سایر کاربران توکن WLKN را با قیمت بهتر خریداری کرده و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آقای الکسی کولوتس مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار Walken درخصوص همکاری با صرافی Bybit گفت:


بای‌بیت شریکی رویایی برای ماست. آنها اعتقاد زیادی به پروژه‌ی Walken داشته و از ابتدای راه از تیم پروژه و مفهوم این بازی حمایت کردند. ما از این بابت از آنها سپاس‌گزاریم و مفتخر هستیم تا همکاری Walken و Bybit را ادامه دهیم.

آشنایی با بازی Walken

Walken یک بازی مبتنی بر سولاناست و همانطور که اشاره کردیم، عناصر اصلی آن Walk2Play و Win2Earn هستند. در این بازی کاربران با فعالیت‌های ساده‌ای همچون پیاده‌روی و دویدن، پاداش دریافت کرده و هدف از ایجاد این بازی، ترویج سبک‌زندگی سالم است.

در اکوسیستم Walken فعالیت‌های مختلف با استفاده از Apple HealthKit و Android Health ثبت شده و به پول واقعی تبدیل می‌شوند.  

فرآیند بازی Walken

هر کاربر در این بازی دارای کاراکتری به نام CAThlete بوده که قدم‌های آن به ارز درون بازی یعنی GEM تبدیل می‌شوند. هر هزار قدم برابر با یک GEM بوده و جم‌ها برای بهبود سرعت، قدرت و استقامت هر کاراکتر استفاده می‌شوند.

لیست شدن توکن WLKN در لانچ‌پد 2.0 صرافی Bybit این فرصت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد تا با سبک‌زندگی سالم، ارز دیجیتال دریافت کنند.

در این بازی کاربران در مسابقات مختلف شرکت کرده و توکن WLKN کسب می‌کنند. می‌توان از این توکن نیز برای ارتقای سطح کاراکترها، خرید آیتم و … استفاده کرد.

چشم‌انداز بازی Walken

با شروع پاندمی کرونا، افراد بیش‌تری به سمت سبک‌زندگی ناسالم رفته و فعالیت مردم به‌طور میانگین کاهش یافته است. Walken قصد دارد تا سبک‌زندگی مناسب را به اقتصاد دیجیتال متصل کرده و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و مفید را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این بازی قصد دارد تا مردم عادی را به سمت  Web 3.0 هدایت کرده و تاثیر مثبتی در زندگی آنها ایجاد کند.

شما همراهان توکن باز در فرآیند لیست شدن توکن WLKN در لانچ‌پد صرافی بای‌بیت شرکت خواهید کرد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب همکاری Walken و Bybit همراه ما بودید.

منبع: CryptoNinjas

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.