اطلاعیه صرافی‌ها: اپلیکیشن والکس را نصب کنید؛ آیفون 13 هدیه بگیرید

اطلاعیه صرافی والکس

یک امر رایج و جذاب بین صرافی‌ها، جایزه دادن به کاربران و سرمایه‌گذاران است. حالا صرافی والکس قصد دارد تا در آخرین کمپین خود به کاربران آیفون 13 و شیبا اینو اهدا کند. در ادامه به بررسی کمپین «هدیه صرافی والکس» می‌پردازیم.

کمپین صرافی والکس

صرافی باسابقه‌ی والکس جایزه‌ی 70 هزار واحد رمز ارز شیبا اینو را برای تمامی کسانی که برنامه‌ موبایلی این صرافی را نصب کنند در نظر گرفته است. همچنین آنها قصد دارند تا 7 دستگاه آیفون 13 را بین کاربران قرعه‌کشی کنند. در ادامه به بررسی مفاد این قرعه‌کشی می‌پردازیم.

این کمپین از 18 خرداد تا 17 تیر 1401 فعال بوده و کاربران درصورت نصب اپلیکیشن والکس 70 هزار واحد شیبا اینو دریافت کرده و در قرعه‌کشی آیفون 13 نیز شرکت خواهند کرد. توجه داشته باشید که جایزه‌ی شیبا اینو فقط به کاربرانی اهدا می‌شود که این برنامه را برای اولین بار نصب کرده باشند.

قرعه‌کشی آیفون بین تمامی کاربران اعم از کاربران قدیمی و جدید برگزار می‌شود. همچنین کاربران iOS برای شرکت در این قرعه‌کشی باید برنامه‌ موبایلی والکس را از سیب اپ دانلود کنند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به صرافی والکس و خدمات آن چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «هدیه صرافی والکس» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.