معرفی روش‌های کسب درآمد از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

ارز دیجیتال

اصلی‌ترین راه کسب درآمد از صرافی‌ها، ترید کردن است. با این حال راه‌های جذاب دیگری وجود داشته تا شما عزیزان به آسانی و طی چند دقیقه، درآمد کسب کنید. امروز اینجا هستیم تا به شما در راه کسب درآمد بدون ترید کمک کرده و به بررسی جوایز صرافی‌ها بپردازیم. با ما در بلاگ توکن باز، همراه باشید.

کسب درآمد از صرافی بیت‌پین

صرافی بیت‌پین یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ایرانی است که سرزمین جوایزی را راه‌اندازی کرده و در بخش‌های مختلف، هدایایی را به کاربران اهدا می‌کند. بدین صورت شما عزیزان با فعال‌سازی تایید دو مرحله‌ای گوگل، 500 واحد ساتوشی معادل 0.000005 واحد بیت‌ کوین دریافت خواهید کرد. پس از این مرحله، با ثبت‌نام و احراز هویت تا سطح 3، مقدار 4500 ساتوشی معادل 0.000045 بیت کوین کسب خواهید کرد.

راه کسب درآمد بدون ترید
جوایز صرافی بیت‌پین

همچنین با دعوت کامل 5 نفر به این صرافی، مقدار 25 هزار واحد ساتوشی معادل 0.00025 بیت کوین دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این افراد نیز باید حتما مراحل اهراز هویت را پشت سر گذاشته باشند. همچنین با دعوت 1 نفر به این صرافی، 4500 واحد ساتوشی معادل 0.000045 بیت کوین در کیف پول خود جایزه خواهید گرفت. همچون جایزه‌ی قبلی، این فرد نیز باید علاوه بر احراز هویت کامل، یک معامله انجام دهد.

علاوه بر این جوایز، با معامله (خرید و فروش) بیش‌ از 10 میلیون تومان در بخش خرید آسان، 2000 واحد ساتوشی معادل 0.00002 بیت کوین کسب خواهید کرد. همچنین با معامله‌ی بیش‌تر از 20 میلیون تومان در بخش پلتفرم حرفه‌ای، 20 هزار تومن تخفیف کارمزد کسب خواهید کرد. توجه داشته باشید که تمامی این موارد تا 10 خرداد فعال هستند.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از سیستم دعوت از دوستان این صرافی، درآمد کسب کنید. برای درآمدزایی از این روش، دوستان خود را به صرافی معرفی کرده تا با انجام هر معامله، 30 درصد از کارمزد آنها به کیف پول شما واریز شود.

جوایز این صرافی تا 48 ساعت در پنل کاربری شما فعال شده و می‌توانید آن‌ها را از بخش جوایز من دریافت کنید.

کسب درآمد از صرافی او ام پی فینکس

یکی دیگر از صرافی‌هایی که هنگام ثبت‌نام به کاربران هدیه می‌دهد، صرافی او ام پی فینکس است. این صرافی در هنگام ثبت‌نام به کاربران 40 هزار واحد شیبا اینو، 40 هزار واحد فلوکی اینو و یک میلیارد واحد توکن FEG هدیه می‌دهد. هم‌اکنون این رمز ارزها به ترتیب در سطح قیمت 0.00001184 دلار،  0.00001040 دلار و 0.000000000750 دلار معامله می‌شوند.

راه کسب درآمد بدون ترید
تورنمنت صرافی او ام پی فینکس

یکی دیگر از انواع راه کسب درآمد بدون ترید، شرکت در مسابقات است. علاوه بر جوایز، این صرافی تورنمنتی را راه‌اندازی کرده و در بیست‌وهشتمین روز از هر ماه، به کاربرانی که بیش‌ترین سود را در ماه کسب کرده باشند جوایزی را اهدا می‌کند. در این تورنمنت به نفر اول آیفون 13، به نفر دوم، اپل واچ و به نفر سوم ایرپاد اهدا می‌شود. شما عزیزان نیز می‌توانید برای شرکت در این تورنمنت، به این صفحه مراجعه کرده و علم ترید خود را به چالش بکشید.

کسب درآمد از صرافی رابین کش

مسابقه‌ی جذاب صرافی رابین کش به‌تازگی شروع شده و مسئولان این صرافی، جوایز فوق‌العاده‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. در این مسابقه، مبلغی به‌عنوان ورودی از شرکت‌کنندگان دریافت نشده و در ابتدای مسابقه حساب کلیه کاربران 8 میلیون تومان شارژ شده و درصورت تکمیل احراز هویت، این مبلغ به 10 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

راه کسب درآمد بدون ترید
مسابقه صرافی رابین کش

در پایان مسابقه، 5 نفر برتری که بیش‎‌ترین سود را کسب کرده باشند، سودِ خود را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. هیچ‌گونه محدودیتی برای کسب سود و انتخاب رمز ارز وجود ندارد. پس از این 5 نفر، 10 نفر بعدی به مدت یک سال از تخفیف 50 درصدی کارمزد بهره‌مند می‌شوند.

در نهایت و پس از این 15 نفر، 30 نفر برتر مسابقه از کد دعوت تا سقف 30 درصد برای مشارکت در سود دوستان خود بهره‌مند می‌گردند.

کسب درآمد از صرافی هلو اکس

آخرین صرافی موردنظرِ ما برای کسب درآمد بدون ترید، صرافی هلو اکس است. این صرافی با اولین خرید، به کاربران خود 100 میلیون واحد بیبی دوج هدیه می‌دهد. در زمان نگارش این مقاله، این رمز ارز در سطح قیمت 0.0000000015 دلار معامله می‌شود.

راه کسب درآمد بدون ترید
جایزه‌ی صرافی هولو اکس در هنگام ثبت نام

علاوه بر این جایزه، این صرافی کارمزد بسیار پایینی برای کاربران در نظر گرفته و تمامی کارمزدها در این صرافی با 50 درصد تخفیف صورت می‌گیرد. همچنین خرید و فروش تتر در این صرافی نیز بدون کارمزد است.

جمع‌بندی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به بررسی راه کسب درآمد بدون ترید پرداختیم. شما عزیزان توکن بازی می‌توانید از این راه‌ها استفاده کرده و درآمد خوبی کسب کنید. لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.