واچ لیست هفتگی ۱۹ مرداد؛ این ۵ ارز دیجیتال را مدنظر قرار دهید

واچ ‌لیست هفتگی؛۵ ارز دیجیتال که باید این هفته مدنظر قرار داد

علی‌رغم تلاش فدرال رزرو برای کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ بهره، این شاخص حتی ذره‌ای کاهش نیافته است. احتمالا فدرال رزرو روند افزایش تهاجمی نرخ بهره را متوقف خواهد کرد. تحلیل‌گران در Fundstrat Global Advisors تاکید دارند که با رخ دادن چنین اتفاقی، بازارهایی همچون S&P 500 و ارز دیجیتال دچار رشد خواهند شد. حال با توجه به چنین دیدگاهی، امروز قصد داریم تا به معرفی ارزهایی که پتانسیل مناسبی برای رشد دارند بپردازیم. با ما در واچ لیست هفتگی 19 مرداد همراه باشید.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال

اگر همبستگی تنگاتنگ بین بازار سهام و بازار ارزهای دیجتال حفظ شود، احتمالا باز هم شاهد رشد بازار رمز ارزها خواهیم بود. بنا به گزارش Material Indicators درصورت عبور بیت کوین از مقاومت 25 هزار دلار، راه برای صعود به سطح 28 هزار دلار باز خواهد شد. در ادامه به بررسی تحلیل بیت کوین می‌پردازیم.

BTC/USDT

بیت کوین در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه‌ی خود یعنی سطح قیمت 22719 دلار معامله شده که بیان‌گر نبرد سنگین بین خریداران و فروشندگان است. اگرچه گاوها این سطح را حفظ کرده‌ اما قادر به عبور از آن هم نیستند. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

هر دو میانگین متحرک صاف شده و شاخص RSI نیز درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی تعادل بین میزان فشار خریداران و فروشندگان است. در چنین شرایطی، رشد بیت کوین و رسیدن به سطح 24668 دلار، قدرت را برای گاوها به ارمغان می‌آورد.

استفاده از سرویس توکن باز: فرصت آربیتراژ بیت کوین و کسب سود مطمئن در بازار خرسی

درصورت رخ دادن چنین اتفاقی، اهداف گاوها سطح‌های 28 و 32 هزار دلار خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، احتمال ریزش بیت کوین تا میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه یعنی سطح قیمت 21719 دلار وجود دارد.

FLOW/USDT

در 4 آگوست روند رِنج رمز ارز Flow پایان یافت. چنین موضوع نشان‌دهنده‌ی خرید گسترده در سطوح پایین‌تر و شروع یک روند صعودی جدید است.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمودار رمز ارز FLOW در تایم فریم روزانه

خرس‌ها در تلاش هستند تا حرکت صعودی نزدیک به 3 دلار را متوقف کنند و نبرد بزرگی بین آنها و خریداران شکل گرفته است. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی صبر گاوها و عدم عجله‌ برای ایجاد یک رالی سریع است.

در توکن باز ببینید: بهترین قیمت خرید FLOW

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 2.07 دلار) شروع به افزایش کرده و RSI نیز نزدیک به منطقه خرید بیش‌ازحد قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها نسبت به خرس‌ها است. درصورت عبور از دو مقاومت 3 و 3.3 دلار، اولین هدف گاوها سطح قیمت 4.6 دلار خواهد بود و روند صعودی FLOW شتاب بیش‌تری به خود خواهد گرفت.

THETA/USDT

سومین رمز ارز در این واچ لیست، رمز ارز THETA است. کندل روزانه رمز ارز تتا در 5 آگوست بالای مقاومت 1.55 دلار بسته شد که نشان‌دهنده‌ی پایان روند رِنج و آغاز تحرکات گاوها است. در 6 آگوست خرس‌ها تلاش کردند تا قیمت این رمز ارز را به زیر این سطح برگردانند و در این مسیر شکست خوردند.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمودار رمز ارز THETA در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 1.39 دلار) شروع به افزایش کرده و  RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها در بازار این رمز ارز است. درصورت عبور خریداران از سطح 1.65 دلار، راه برای رشد بیش‌تر این رمز ارز و رسیدن به سطح 2.1 دلار باز خواهد شد. نبرد سنگینی بین خرس‌ها و گاوها در این منطقه رخ خواهد داد و درصورت پیروزی گاوها، راه برای رسیدن به سطح 2.6 دلار باز خواهد شد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ رمز ارز THETA

برای بی‌اعتبار کردن این چشم‌انداز مثبت، خرس‌ها باید قیمت را به زیر سطح 1.55 دلار کشانده و آنرا حفظ کنند. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی، احتمال در تله افتادن گاوها وجود دارد.

QNT/USDT

رمز ارز کوانت پس از ثبت کف قیمت خود در سطح 40 دلار، رشد قیمت مناسبی را تجربه کرده است. در سطح 115 دلار نبرد سهم‌گینی بین خریداران و فروشندگان در بر گرفت و خریداران در این نبرد پیروز شدند.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمودار ارز دیجیتال QNT در تایم فریم روزانه

گاوها با حفظ حرکت خود از مقاومت سنگین 115 دلار عبور کردند. چنین موضوع نشان‌دهنده‌ی آغاز روند صعودی در بازار است. حالا راه برای صعود جفت ارز QNT/USDT به سطوح قیمت 154 و 162 دلار باز شده و احتمالا مجددا شاهد نبرد خرس‌ها و گاوها در این سطوح خواهیم بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش QNT در ایران

از سوی دیگر، اولین هدف خرس‌ها حمایت بسیار مهم 115 دلار است. مجددا درصورت دفاع گاوها از این سطح، احتمالا باز هم شاهد آغاز روند صعودی جدید QNT خواهیم بود. خرس‌ها برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه بکشانند.

MKR/USDT

روند ریکاوری قیمت ارز دیجیتال MKR با برخورد به مقاومت سنگین 1100 متوقف شد. با این حال گاوها از سقوط بیش‌تر این رمز ارز و رسیدن به سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 1044 دلار) جلوگیری کردند.

واچ لیست هفتگی 19 مرداد
نمودار ارز دیجیتال MKR در تایم فریم روزانه

میانگین‌های متحرک در شیب مثبت قرار گرفته و  RSI نیز در منطقه‌ی مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی برتری خریداران است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت MKR

درصورت عبور از مقاومت‌های 1100 و 1188 دلار، راه برای صعود بیش‌تر جفت ارز MKR/USDT باز خواهد شد. بدین صورت اهداف گاوها دو سطح 1400 و 1570 دلار هستند.

از سوی دیگر، درصورت پیشروی خرس‌ها و کاهش قیمت بیش‌تر، احتمال سقوط بیش‌تر این رمز ارز و رسیدن به سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه وجود دارد. بدین صورت رمز ارز MKR به سمت خط روند سقوط کرده و بسته شدن کندل روزانه زیر این سطح، کاهش قیمت بیش‌تر را برای MKR رقم خواهد زد و تمامی دیدگاه‌های صعودی باطل خواهند شد.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این واچ لیست هفتگی 19 مرداد چیست؟ لطفا ششمین ارز را شما به ما و سایر کاربران معرفی کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم. ممنون از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 19 مرداد همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.