واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401؛ آخر سال چه ارزی بخریم؟

واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401؛ آخر سال چه ارزی بخریم؟

همزمان با رشد قیمت 10 درصدی بیت کوین و یک دلاری شدن USDC، بازار ارزهای دیجیتال نفس راحتی کشیده و ارزش کل آن از یک تریلیارد دلار عبور کرده است. اگرچه تمامی رمز ارزها سبزپوش هستند اما احتمال رشد چند رمز ارز بیشتر از دیگر ارزهای دیجیتال است و امروز قصد داریم این ارزها را معرفی کنیم. با ما در واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401 همراه باشید.

نمایی از وضعیت کلی بازار در 22 اسفند 1401
نمایی از وضعیت کلی بازار در 22 اسفند 1401

سلب مسئولیت: همراهان عزیز توکن باز لطفا توجه داشته باشید که نظرات بیان‌شده در این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا بیان دیدگاه نویسنده است. سرمایه‌گذاری ذاتا با ریسک همراه است؛ بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

1- بیت کوین

بیت کوین به سطح میانگین متحرک ساده 200 روزه (20389 دلار) برگشته بود و همانطور که انتظار می‌رفت، خریداران با تمام قدرت از این سطح دفاع کردند چرا که شکست این حمایت، روند نزولی را تشدید می‌کرد.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

در مسیر صعود، بیت کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (22042 دلار) عبور کرد و احتمالا روند صعودی شتاب بیشتری به خود بگیرد. هدف بعدی خریداران عبور از مقاومت 25250 دلار است.

شناسایی بهترین قیمت خرید بیت کوین در ایران

در آن سوی میدان، خرس‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت بیت کوین باید ابتدا قیمت را به میانگین متحرک ساده 200 روزه برسانند و درصورت موفقیت، راه برای رسیدن به 18400 و 16300 دلار باز می‌شود.

تحلیل امروز قیمت بیت کوین را می‌توانید در لینک زیر دنبال کنید:


علت افزایش قیمت بیت کوین تا کانال ۲۲ هزار دلار چیست؟


2- اتریوم

اتریوم در 10 مارس به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه (1421 دلار) رسید و گاوها شروع به خرید در کف قیمت کردند.

نمودار اتریوم در نمای روزانه
نمودار اتریوم در نمای روزانه

در راه صعود گاوها باید از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1548 دلار) عبور می‌کردند و با انجام این کار، حالا راه برای رسیدن به 1743 دلار هموار شده است. احتمالا خرس‌ها در این سطح مقاومت خوبی از خود نشان بدهند چرا که شکستِ آن منجر به 2 هزار دلاری شدنِ اتریوم می‌گردد.

فرصت آربیتراژ اتریوم و کسب سود بی‌نظیر

خرس‌ها برای بهبود وضعیت خود ابتدا باید قیمت را از سطح فعلی پایین آورده و به 1461 دلار برسند؛ سپس مسیر ریزش هموار شده و سطوح 1352 و 1100 دلار از مهم‌ترین اهداف آنها هستند.

3- ماتیک

سومین ارز از واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401، پالیگان است. MATIC در 18 فوریه اصلاح قیمت سنگینی را تجربه کرده و این روند تا 10 مارس که به میانگین متحرک ساده 200 روزه (0.94 دلار) رسید ادامه داشت. با این حال گاوها از این سطح به‌خوبی دفاع کردند و امروز افزایش قیمت ماتیک رقم خورد.

چارت ماتیک در تایم فریم روزانه
چارت ماتیک در تایم فریم روزانه

گاوها قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.15 دلار) رساندند و در همین صحنه شاهد نبرد خریداران و فروشندگان هستیم. درصورت موفقیت خرس‌ها یعنی احساسات منفی حول محور ماتیک باقی مانده و موجبات سقوط MATIC و رسیدن به 0.69 دلار فراهم می‌شود.

شکار فرصت‌ها با آربیتراژ ماتیک

در برعکس و درصورت موفقیت خریداران، گاوها قدرت را در دست گرفته و هدف بعدی آنها در سطح 1.30 دلار قرار دارد.

4- تون کوین

چند روز قبل و در زمان ریزش بازار، بسیاری از ارزها به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه سقوط کردند اما تون کوین به زیبایی‌ مقاومت کرد و قدرت خود را به رخ دیگر ارزها کشید.

نمودار تون کوین در نمای روزانه
نمودار تون کوین در نمای روزانه

حالا جفت ارز TON/USDT یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده و حالا قیمت نوسان فراوانی را تجربه می‌کند.

شناسایی بهترین قیمت خرید تون کوین در ایران

به‌طور معمول، مثلث به‌عنوان یک الگوی ادامه‌دهنده شناخته شده و این بدان معناست که روند صعودی قبلی ادامه پیدا می‌کند. اگر خریداران قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث برسانند، سفر تون برای رسیدن به 2.90 دلار آغاز می‌شود.

در برعکس اگر قیمت کاهش یافته و به زیر مثلث و میانگین متحرک ساده 200 روزه (1.9 دلار) برسد، خرس‌ها کنترل معاملات را در دست گرفته و روزهای بدی در انتظار تون خواهند بود.

5- OKB

رمز ارز OKB در فاز اصلاح قرار گرفته اما نکته مثبت این است که OKB فاصله بسیاری با میانگین متحرک ساده 200 روزه (26 دلار) دارد.

نمودار OKB در تایم فریم روزانه
نمودار OKB در تایم فریم روزانه

درصورت افزایش قیمت، اولین مقاومت در سطح میانگین متحرک 20 روزه (45.48 دلار) قرار داشته و این سطح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شکستِ مقاومت 45/48 دلار به پایان رسیدن فاز اصلاح را تایید می‌کند.

فرصت آربیتراژ OKB و کسب سود مطمئن

از سوی دیگر اگر قیمت به زیر 30.76 دلار سقوط کند، خریداران جبهه‌ی نبرد را خالی کرده و راه برای سقوط بیشتر هموار می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که دنبال می‌کنید، بازار در وضعیت مناسبی قرار داشته و احتمال رشد بسیاری از رمز ارزها وجود دارد. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی از وضعیت کلی بازار و واچ لیست امروز دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401 همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinTelegraph

1 دیدگاه روشن واچ لیست هفتگی 22 اسفند 1401؛ آخر سال چه ارزی بخریم؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.