واچ لیست 29 فروردین 1402؛ این هفته چه ارزی بخریم؟

واچ لیست توکن باز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

اگرچه طی شبانه‌روز گذشته 2.4 درصد از ارزش کل بازار کاهش یافته و بازار رنگ خون به خود گرفته است اما احتمال رشد برخی از ارزها در هفته‌ی جاری وجود داشته و بهتر است آنها را زیرنظر بگیرید. برای شناسایی و بررسی این ارزها با ما در واچ لیست هفتگی 29 فروردین 1402 همراه باشید.

1- WOO Network

وو نتورک در هفته گذشته 53 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و یکی از پرسودترین ارزهای هفته‌ی گذشته بود. این افزایش دلیلی جز رشد تعداد کاربران فعال این صرافی ندارد. تیم توسعه‌دهنده وو نتورک در هفته گذشته خبر از افزایش تعداد کاربران این پروتکل داد. این اتفاق احتمالا به‌دنبال فروپاشی صرافی FTX و پخش شدن کاربران این صرافی و جذب آنها از سوی WOO Network رخ داده است.

نمودار ارز WOO
نمودار ارز WOO

وو نتورک یک پلتفرم خریدوفروش ارز دیجیتال است که از زمان راه‌اندازی خود، امکانات جالبی را برای معامله‌گران فراهم کرده است. رمز ارز بومی این پروژه یعنی WOO در سطح 0.32 دلار معامله می‌شود. این ارز در هفته گذشته قیمتی در حدود 21 سنت داشت.

شناسایی بهترین قیمت خرید ارز WOO Network در ایران

2- Render Token

رندر توکن با افزایش 47 درصدی یکی‌دیگر از پرسودترین ارزهای هفته گذشته بود. افزایش قیمت این ارز به‌دنبال خبر مهاجرت آن به شبکه سولانا رخ داد. رندر توکن در طول سال 2022 پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کرد و مهاجرت به اکوسیستم سولانا در سه‌ماهه‌ دوم 2023 نیز به رشد مداوم آن کمک می‌کند.

چارت ارز RNDR
چارت ارز RNDR

رندر توکن یک سیستم رندر کارت گرافیک غیرمتمرکز را ارائه داده که امکان دسترسی گسترده به فرآیند رندرهای پیچیده را برای کاربران فراهم می‌کند. این پروژه در صنایعی همچون پزشکی، طراحی، گیمینگ، واقعیت مجازی و … کاربرد دارد.

فرصت آربیتراژ رندر توکن و کسب سود مطمئن

در زمان نگارش این واچ لیست رمز ارز RNDR در سطح قیمت 1.99 دلار معامله می‌شود. این ارز در هفته گذشته قیمتی معادل 1.3 دلار داشت.

3- Arbitrum

سومین ارز از واچ لیست امروز پروژه‌ی جذاب آربیتروم است. Arbitrum یکی از بهترین پلتفرم‌های لایه 2 و از بهترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم است. به‌نظر نهنگ‌ها علاقه خاصی به خرید این ارز داشته و به‌دنبال خریدهای گسترده‌ی آنها، آربیتروم تا 38 درصد افزایش قیمت را در هفته گذشته تجربه کرده است. همچنین به‌دنبال ایردراپ گسترده‌ی این پروژه، تعداد کاربران فعال آن افزایش یافته است.

نمودار آربیتروم
نمودار آربیتروم

آربیتروم از زمان راه‌اندازی خط‌ونشانی جدی برای رقبای خود همچون Optimism کشیده و بخشی از بازار آنها را تصاحب کرده است.


در ایران صرافی‌های کمی توکن ARB را لیست کرده‌اند؛ صرافی آبان‌تتر با لیست کردن توکن آربیتروم امکان خرید و فروش این توکن را در ایران فراهم کرده است.


پلتفرم‌های لایه 2 در بالای لایه اول شبکه قرار گرفته و تراکنش‌هایی ارزان‌تر و سریع‌تر را برای کاربران فراهم می‎کنند. هم‌اکنون ARB در سطح قیمت 1.63 دلار معامله و بیش از 37 درصد رشد قیمت طی هفت روز گذشته را تجربه کرده است.

4- Rocket Pool

راکت پول یا RPL یکی از راه‌حل‌های استیکینگ اتریوم است و طی هفت روز گذشته 32 درصد افزایش قیمت داشته است. این افزایش قیمت احتمالا دلیلی جز به‌روزرسانی جدید اتریوم یعنی شاپلا ندارد.

نمودار ارز راکت پول
نمودار ارز راکت پول

اتریوم طی روزهای اخیر به‌روزرسانی جدید خود یعنی Shapella را راه‌اندازی کرده و لایه‌ Capella و Engine API را ترکیب کرده است.

شناسایی بهترین قیمت راکت پول در ایران

راکت پول سرویسی برای استیک اتریوم است و محبوبیت آن در سال گذشته افزایش یافته است. این پلتفرم محدودیت 32 واحد اتریومی برای شرکت در فرآیند استیک اتریوم را دور زده و در دسترس عموم قرار دارد. هم‌اکنون RPL در سطح قیمت 55.37 دلار معامله شده و بیش از 23 درصد رشد قیمت در هفت روز گذشته داشته است.

5- Solana

پس از اعلام تاریخ راه‌اندازی عرضه تلفن همراه اندرویدی سولانا، رمز ارز بومی این پروژه یعنی SOL بیش از 25 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این گوشی‌ها ابتدا در اواسط سال 2022 معرفی شدند.

نمودار سولانا
نمودار سولانا

تلفن‌های همراه سولانا Saga نام داشته و قیمتی در حدود 1000 دلار دارند. ثبت سفارش این موبایل‌ها از 8 می آغاز شد و پیش‌خریدها از 20 آپریل ارسال می‌شوند. SOL در هفته گذشته در سطح 20.30 دلار معامله می‌شد و حالا در سطح 24.73 دلار قرار دارد.

کسب درآمد مطمئن و بدون ریسک از آربیتراژ سولانا

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، بازار در وضعیتی نه چندان پایدار قرار داشته اما در هر حالتی احتمال رشد چند ارز وجود دارد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به ارزهای معرفی شده‌ی واچ لیست هفتگی 29 فروردین 1402 چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این واچ لیست همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Investopedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.