واچ لیست هفتگی 8 اسفند 1401؛ معرفی 5 ارز برای رشد در کوتاه‌مدت

واچ لیست هفتگی 8 اسفند 1401؛ معرفی 5 ارز برای رشد در کوتاه‌مدت

نرخ جدید بهره‌ی بانکی در ایالات‌متحده اعلام شد و ارزهای دیجیتال هفته‌ی نسبتا بدی را پشت‌ سر گذاشتند. بیت کوین 4 درصد از ارزش خود را از دست داد تا گمانه‌زنی‌ها نسبت به آینده‌ ارزهای دیجیتال اوج بگیرد. در چنین مواقعی، برخی ارزها وارد اصلاح قیمت عمیق شده و برخی روند روبه‌رشد خود را ادامه می‌دهند. امروز قصد داریم به معرفی این رمز ارزها بپردازیم. با ما در واچ لیست هفتگی 8 اسفند 1401 همراه باشید.

واچ لیست جدید توکن باز: واچ لیست هفتگی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱؛ این ۵ ارز را زیرنظر داشته باشید

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در 8 اسفند 1401
وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در 8 اسفند 1401

سلب مسئولیت: همراهان عزیز توکن باز لطفا توجه داشته باشید که نظرات بیان‌شده در این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا بیان دیدگاه نویسنده است. سرمایه‌گذاری ذاتا با ریسک همراه است؛ بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

1- بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین (BTC) در 24 فوریه به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (23391 دلار) سقوط کرد اما گاوها به‌خوبی از حمایت مهم 22800 دلار دفاع کردند.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

قیمت در 25 فوریه به 22800 دلار رسید و گاوها در تلاش هستند تا بیت کوین را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. درصورت موفقیت آنها در انجام این کار، احتمالا شاهد تثبیت قیمت BTC در بازه 22800 الی 25250 دلار خواهیم بود.

شناسایی بهترین قیمت خرید بیت کوین در ایران

صاف شدن میانگین متحرک نمایی 20 روزه و حضور RSI در نزدیکی نقطه میانی نشان‌دهنده حرکت رِنج در کوتاه‌مدت است.

از سوی دیگر و درصورت سقوط قیمت به زیر 22700 دلار، روند ریزشی تقویت شده و احتمالا شاهد ریزش بیت کوین تا سطح 21480 دلار خواهیم بود.


ما تو توکن باز بیت کوین رو خیلی ساده و جذاب توضیح دادیم که از خوندنش قطعا لذت می‌برین؛
بیت کوین چیست؟ به زبان ساده و خودمونی ولی حرفه‌ای


2- لیدو دائو (LDO)

قیمت لیدو دائو (LDO) در طی اصلاح اخیر، مقاومت خوبی از خود نشان داد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.75 دلار) سقوط نکرد که خود یک اتفاق مثبت است. نشانه‌ صعودی دیگر، تشکیل الگوی پرچم در نمودار این رمز ارز است.

چارت LDO در تایم فریم روزانه
چارت LDO در تایم فریم روزانه

بدین صورت گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط مقاومت رسانده و درصورت موفقیت آنها در اینکار، روند صعودی جدید Lido DAO آغاز خواهد شد. درصورت آغاز شدن روند صعودی، سطوح 3.9 و 4.24 دلار مهم‌ترین اهداف خریداران هستند.

رصد قیمت لحظه‌ای LDO

برعکس و درصورت کاهش قیمت از خط مقاومت، خرس‌ها کنترل معاملات را در دست خواهند گرفت و برای تغییر روند در کوتاه‌مدت باید قیمت را به زیر الگوی پرچم برسانند.

3- الروند (EGLD)

سومین ارز از واچ لیست هفتگی 8 اسفند 1401، ارز EGLD است. رمز ارز  MultiversX به زیر خط مقاومت سقوط کرد اما گاوها در تلاش برای دفاع از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (47 دلار) هستند.

نمودار EGLD در نمای 24 ساعته
نمودار EGLD در نمای 24 ساعته

هر دو میانگین متحرک شیب‌دار هستند و  RSI در بالای 54 قرار دارد. همین موضوع نشان‌ از برتری جزئی خریداران بوده و گاوها در تلاش هستند تا قیمت را برای بار دیگر به سمت خط مقاومت سوق دهند. در این سطح فروش سنگینی از خرس‌ها انجام خواهد گرفت و همه‌چیز به تلاش خریداران بستگی دارد.

فرصت آربیتراژ EGLD و کسب سود مطمئن

درصورت کاهش قیمت و سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، این چشم‌انداز صعودی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود. با سقوط بیشتر، سطوح 44 و 40 دلار اهداف قیمت فروشندگان هستند.

4- تتا (THETA)

خریداران به‌سختی در تلاش هستند تا ریزش قیمت تتا و سقوط آن به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.15 دلار) را متوقف کنند. هر دو میانگین متحرک شیب‌دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که خود حاکی از دست بالاتر خریداران در معاملات این رمز ارز است.

چارت تتا در تایم فریم روزانه
چارت تتا در تایم فریم روزانه

درصورت موفقیت خریداران به عبور قیمت از خط روند نزولی، جفت ارز THETA/USDT به مقاومت سربار 1.34 دلار صعود خواهد کرد. این مقاومت بار روانی چشمگیری داشته و شکست آن راه برای رسیدن به سطح 1.7 دلار را باز خواهد کرد.

فرصت سرمایه‌گذاری روی تتا با بهترین قیمت

از سوی دیگر درصورت کاهش قیمت و سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، گاوها کنترل خود در کوتاه‌مدت را از دست داده و حتی آنها نیز دست به فروش خواهند زد. چنین اتفاقی اصلاح قیمت عمیق‌تری را برای تتا رقم خواهد زد و احتمالا شاهد سقوط این رمز ارز به حمایت 1.05 و 1 دلار خواهیم بود.

5- کلایتن (KLAY)

رمز ارز KLAY در تلاش است تا از یک الگوی کف قیمت خارج شود. قیمت این ارز دیجیتال در 25 فوریه به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.26 دلار) رسید که خود نشان‌دهنده‌ فشار خرید در کف قیمت است.

نمودار KLAY در نمای روزانه
نمودار KLAY در نمای روزانه

خریداران تلاش خواهند کرد تا مقاومت سربار 0.34 دلار شکسته شود و درصورت موفقیت آنها، روند صعودی KLAY شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت. بدین صورت هدف بعدی خریداران در سطح 0.5 دلار قرار دارد. با رسیدن به این سطح، روند KLAY به‌کلی تغییر خواهد کرد.

خرید KLAY با بهترین قیمت در ایران

برعکس و درصورت کاهش قیمت از سطح 0.34 دلار، خرس‌ها مجددا تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. شکست قیمت زیر این سطح، مسیرِ ریزش بیشتر را هموار خواهد کرد.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، شرایط بازار چندان مناسب نبوده اما احتمال رشد چند رمز ارز وجود دارد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به واچ لیست امروز چیست؟ لطفا ششمین ارز را شما به ما و دیگر کاربران معرفی کنید. از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 8 اسفند 1401 همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.