واچ ‌لیست هفتگی؛۵ ارز دیجیتال که باید در این هفته مدنظر قرار داد

واچ ‌لیست هفتگی؛۵ ارز دیجیتال که باید این هفته مدنظر قرار داد

حتی در بازار خرسی هم برخی ارزها وضعیت بهتری نسبت به دیگر ارزها داشته و رشد قیمت مناسبی را تجربه می‌کنند. امروز قصد داریم تا به معرفی۵ مورد از این رمز ارزها بپردازیم. با ما در مقاله‌ی «واچ ‌لیست هفتگی؛ در هفته‌ی اول مرداد چه ارزی بخریم» همراه باشید.

گاوها در تلاش برای بستن کندل هفتگی بیت کوین در بالاترین سطح قیمت ممکن هستند. از سوی دیگر خرس‌ها نیز در تلاش هستند تا BTC را به زیر حمایت 22 هزار دلار بکشانند. میانگین متحرک 200 هفته‌ای قیمت بیت کوین در سطح 22705 دلار قرار داشته و بسته شدن کندل هفتگی بالا یا پایین این سطح قیمت، نقش تعیین‌کننده‌ای در روند بازار دارد.

واچ لیست
نمای کلی از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

در همین حال، داده‌های موسسه‌ی CryptoQuant حاکی از افزایش جریان خروجی اتر از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال است. به‌طور معمول افزایش جریان خروجی از صرافی‌ها نشان‌دهنده‌ی احساسات صعودی سرمایه‌گذاران در بلندمدت است. پس از بررسی وضعیت کلی بازار به معرفی 5 ارز دیجیتال می‌پردازیم.

BTC/USDT

در 23 جولای خرس‌ها تلاش کردند تا بیت کوین را به خاک‌وخون کشانده و الگوی مثلث نزولی را در نمودار آن تشکیل بدهند. با این حال گاوها به‌خوبی از سطوح حمایتی دفاع کردند و مانع این کار شدند.

واچ لیست
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

افزایش تدریجی میانگین‌ متحرک 20 روزه (سطح قیمت 21865 دلار) و پیشروی شاخص RSI در قلمرو مثبت نشان‌دهنده‌ی برتری خریداران است.

اگر گاوها بتوانند بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه (سطح قیمت 22384 دلار) نگه دارند، دو تارگت ابتدایی آنها سطوح 23363 و 24276 دلار خواهد بود. عبور از این مقاومت‌ها، راه صعود بیت کوین و رسیدن به مقاومت‌های 28171 و 30 هزار دلار را باز خواهد کرد.

از سوی دیگر اگر قیمت به زیر میانگین متحرک 20 روزه سقوط کند، احتمالا شاهد سقوط قیمت BTC خواهیم بود. اولین تارگت خرس‌ها در سطح قیمت 20500 دلار قرار دارد. بهترین قیمت خرید بیت کوین در میان صرافی‌های ایرانی را در توکن باز بیابید.

ETH/USDT

گاوهای اتریوم در سطح قیمت 1700 دلار با مقاومت سنگینی مواجه شدند و روند رشد آنها متوقف شد. با این حال آنها زمین نبرد را ترک نکردند و در حال تثبیت قیمت اتریوم هستند. همین موضوع احتمال شکست مقاومت 1700 دلار را افزایش می‌دهد.

واچ لیست
نمودار اتریوم در تایم فریم روزانه

حضور قیمت در بالای میانگین متحرک 20 روزه (سطح قیمت 1384 دلار) و پیشروی RSI در منطقه‌ی مثبت، نشان از برتری خریداران دارد.

اگر خریداران قادر به عبور از مقاومت 1700 دلار باشند، اولین تارگت‌ آنها سطح قیمت 2000 و پس از آن 2200 دلار است.

از سوی دیگر، درصورت کاهش قیمت و عبور از میانگین متحرک 20 روزه (1341 دلار)، اولین تارگت خرس‌ها سطح قیمت 1280 دلار خواهد بود.

جهش از این سطح می‌تواند منجر به جابه‌جایی قیمت اتریوم از 1280 الی 1700 دلار شود. درصورتی که به دنبال خرید این ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی هستید، بهترین قیمت اتریوم را در سرویس مقایسه قیمت اتریوم در ایران بیابید.

BCH/USDT

پس از مدت‌ها سقوط و حضور در روند نزولی، حالا گاوهای بیت کوین کش در تلاش هستند تا به این روند پایان بدهند. متاسفانه حمایت 135 دلار از دست رفت اما خریداران به‌خوبی از سطح میانگین متحرک 20 روزه (117 دلار) دفاع کردند.

واچ لیست
نمودار بیت کوین کش در تایم فریم روزانه

بیت کوین کش در حال تشکیل الگوی نزولی rounding bottom است و شکست مقاومت 135 دلار این الگو را تکمیل خواهد کرد. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی، ابتدا BCH به سطح قیمت 95 دلار خواهد رسید و سپس روند صعودی آن آغاز خواهد شد. درصورت رخ دادن چنین سناریوی جذابی، گاوها تلاش خواهند کرد تا دو سطح قیمت 175 و 200 دلار را فتح کنند.

از سوی دیگر شکست قیمت بیت کوین کش زیر میانگین متحرک 20 روزه و تثبیت قیمت زیر این سطح، دست خرس‌ها برای کاهش قیمت بیش‌تر را باز خواهد کرد.

بهترین قیمت خرید بیت کوین کش در ایران

احتمالا طی روزهای آتی شاهد تثبیت قیمت و جابه‌جایی بین سطوح میانگین متحرک 20 روزه و مقاومت 135 دلار خواهیم بود. پس از معرفی 3 رمز ارز در این واچ لیست هفتگی، به سراغ 2 ارز دیگر می‌رویم.

AXS/USDT

رمز ارز اکسی اینفینیتی در حال تثبیت قیمت در یک روند نزولی قرار دارد. چنین موضوعی بیان‌گر تلاش گاوها برای تشکیل کف قیمت این رمز ارز است.

واچ لیست
نمودار اکسی اینفینیتی در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 15.55 دلار) کاهش یافته و RSI نیز در منطقه مثبت قرار دارد. همین موضوع بیان‌گر تعادل بین عرضه و تقاضای این رمز ارز است.

درصورت شکست مقاومت 18.53 دلار، احتمالا شاهد رالی افزایش قیمت AXS خواهیم بود و تارگت گاوها در سطوح 25.21 و 28.20 دلار قرار دارد.

بهترین قیمت خرید ارز اکسی در ایران

از سوی دیگر اگر قیمت اکسی همچنان کاهش یافته و حمایت‌های مختلف شکسته شوند، احتمالا شاهد کاهش قیمت بیش‌تر AXS و رسیدن آن به سطح 11.85 دلار خواهیم بود.

EOS/USDT

رمز ارز  EOS در 18 جولای بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه‌ (1.05 دلار) قرار گرفت و در 21 جولای مجددا آنرا تست کرد.

واچ لیست
نمودار EOS در تایم فریم روزانه

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کردند و  RSI نیز نزدیک به منطقه‌ی خرید بیش‌ازحد قرار گرفت. همین دو معیار نشان از برتری گاوها داشته و آنها می‌توانند قیمت EOS را تا 1.46 دلار افزایش دهند.

احتمالا در سطح قیمت 1.46 دلار شاهد نبردی سنگین بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود و درصورت شکست این مقاومت، راه صعود برای رمز ارز EOS باز خواهد شد. چنین حرکتی بیان‌گر تغییر روند EOS خواهد بود.

با این حال با کاهش یافتن قیمت ارز ایاس و از دست رفتن حمایت میانگین‌های متحرک این چشم‌انداز مثبت باطل خواهد شد.

بهترین قیمت ارز ایاس در ایران

تحلیل شما نسبت همراهان توکن باز نسبت به این واچ لیست چیست؟ لطفا تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک گذاشته و ارز ششم را شما به ما معرفی کنید. ممنون از اینکه تا پایان مقاله‌ی «واچ ‌لیست هفتگی؛ در هفته‌ی اول مرداد چه ارزی بخریم» همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.