فیات در بایننس چیست؟

فیات در بایننس چیست؟

فیات در بایننس چیست؟ بایننس چیست؟ آیا می خواهید با بایننس و فیات در بایننس آشنا شوید؟

کسانی که به صورت مستقیم و یا به شکل غیر مستقیم با بازار ارز دیجیتال و خرید و فروش و معامله در این بازار سر و کار دارند، باید با مفهوم فیات و بایننس آشنا باشند و علاوه بر آن اصطلاحات دیگری را نیز در این زمینه بدانند تا فعالیت مناسبی را داشته باشند.

به این منظور و برای آشنایی شما هموطنان عزیز با رایج ترین اصطلاحات در بازار ارز دیجیتال، همکاران ما در وب سایت توکن باز این مطالب را برای شما اماده کرده اند تا با واژه های مختلف در این زمینه آشنا شوید و به خوبی بتوانید فعالیت خود را در این بازار انجام دهید.

بایننس چیست؟

بایننس به بزرگ ترین صرافی ارز رمز نگاری شده در جهان گفته می شود که بیشترین حجم معاملاتی را دارد. صرافی بایننس فعالیت خود را در سال 2017 در حوزه رمز ارز ها و آلت کوین ها آغاز کرد و امروزه بیش از 500 رمز ارز را تحت پشتیبانی خود قرار می دهد و یکی از محبوب ترین صرافی های فعال در زمینه رمز ارز است.

به عبارت دیگر باید گفت که صرافی بایننس تحول بزرگی در رمز ارز و ارز دیجیتال ایجاد کرده است. این صرافی باعث شده تا امکان واریز و برداشت ارز فیات در بازار ارز دیجیتال برای کاربران آن فراهم شود و انواع ارز فیات مانند: روبل، یورو هریونیا و … در این شبکه عرضه شوند.

در نتیجه امروزه کاربران می توانند 4 نوع ارز فیات را با استفاده از کارت های بانکی خود و یا کارت های اعتباری به کیف پول بایننس انتقال دهند و از کیف پول advchash برداشت کنند.

لازم به ذکر است که صرافی بایننس برای راحتی حال کاربران در خصوص کار کردن با advcash هیچ کارمزدی را در نظر نگرفته است و با این وجود کاربران می توانند علاوه بر بیت کوین در این صرافی به خرید اتر و xrp نیز بپردازند و به صورت مستقیم با ارز های فیات خود این رمز ارز ها را خریداری کنند.

فیات در بایننس چیست؟

حال که با واژه بایننس و صرافی بایننس آشنا شدید باید در خصوص فیات در بایننس با شما صحبت کنیم. در این خصوص باید بگوییم که به صورت کلی فیات در بایننس به معنای پول سنتی است و پول سنتی که امکان وارد شدن به بایننس را پیدا کرده است و به کاربران اجازه می دهد که از طریق پول سنتی و بدون نیاز به تبدیل پولی خرید و فروش خود را در بازار ارز دیجیتال انجام دهند، فیات نام دارد.

به عبارت دیگر باید گفت که منظور از فیات در بایننس پولی است که ماهیت فیزیکی دارد و در بانک ها نگهداری می شود. به عنوان مثال: دلار یک فیات است که مربوط به دولت آمریکا است و توسط دولت آمریکا تحت نظارت قرار می گیرد.

وضعیت فیات در بایننس چگونه است؟

پیش از اینکه صرافی بایننس وارد عمل شود، کاربران بازار ارز دیجیتالی باید پول سنتی و یا فیات خود را به پول مجازی تبدیل می کردند و تبادلات خود را در این بازار انجام می دادند. اما با وارد کار شدن این صرافی شرایط بسیار راحت تر شد و کاربران این امکان را پیدا کردند که فیات خود را مستقیما در بایننس وارد کنند و آن را مورد معامله قرار دهند.

کاربرانی که در صرافی بایننس عضو هستند و از انواع فیات یورو، روبل، هریونیا و تنگه برخوردارند، می توانند بیت کوین، اتریوم و xrp را در هر زمانی به صورت on-click تحت خرید و فروش قرار دهند.

کلام پایانی:

فیات در بایننس را برای شما عزیزان در این مقاله شرح دادیم و صرافی بایننس را به شما معرفی کردیم. چنانچه قصد دارید که در صرافی بایننس عضو شوید و خرید و فروش ارز با این صرافی انجام دهید باید در ابتدا در صرافی بایننس ثبت نام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات درج شده دروب سایت توکن باز را مطالعه کنید و به یاد داشته باشید که این وب سایت لیستی از صرافی های فعال در داخل کشور را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با شناخت آنها و بررسی کردن لیست رمز ارز هایشان بتوانید به خوبی معاملات خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.