اسپل توکن چیست؟ معرفی ارزی جذاب برای سبدهای سرمایه‌گذاری

اسپل توکن چیست؟ معرفی ارزی جذاب برای سبدهای سرمایه‌گذاری

راز یک سبد سرمایه‌گذاری فوق‌العاده توجه به رمز ارزهای کوچک اما آینده‌دار و پرپتانسیل است. رمز ارزهایی که علاوه‌بر تیم توسعه‌دهنده قدرتمند، کاربرد و مزایای مناسبی دارند. یکی از این ارزهای مناسب برایی سرمایه‌گذاری Spell Token نام دارد. اما اسپل توکن چیست و چه مزایایی دارد؟ امروز قصد داریم تا در کمتر از 5 دقیقه با یک ارز جذاب آشنا شویم، با ما همراه باشید.

اسپل توکن چیست؟

اسپل توکن رمز ارز بومی پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز Abracadabra.money است. این رمز ارز در شبکه اتریوم و روی استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده و در اکوسیستم Abracadabra استفاده می‌شود. حداکثر عرضه‌ی این توکن 420 میلیارد واحد SPELL است که در زمان نگارش این مقاله 70 میلیارد از آنها در گردش است و هر واحد از آن در محدوده قیمت 0.000525 دلار معامله می‌شود. در پلتفرم آبراکادابرا کاربران به‌سادگی می‌توانند در ازای بهره پول قرض گرفته و قرض بدهند. آبراکادابرا از اسپل توکن به‌عنوان وثیقه برای وام‌ها استفاده کرده اما کاربردهای این رمز ارز فراتر از این مورد است.

اسپل توکن
اسپل توکن حداکثر عرضه‌ی 420 میلیارد واحدی دارد

Spell Token چه کاربردی دارد؟

پس از پاسخ به سوال اسپل توکن چیست، به بررسی کاربردهای آن می‌پردازیم. اسپل یک رمز ارز انقلابی برای حل مشکلات دنیای پیرامون ما نیست. همچنین هیچ نقش اساسی برای این رمز ارز در پلتفرم آبراکادابرا تعریف نشده اما به دو روش مختلف در این استفاده می‌شود.

کمک به گسترش وام‌دهی در صنعت ارزهای دیجیتال

در پلتفرم آبراکادابرا، کاربران متقاضی وام از اسپل توکن به‌عنوان وثیقه استفاده کرده و وام‌دهندگان نیز این ارز را پاداش می‌گیرند.

همچنین کاربران قادر هستند تا پول وثیقه‌ی خود را سپرده‌گذاری کرده و استیبل کوین MIM (مجیک اینترنت مانی) را قرض بگیرند تا آن را استیک کرده یا برای ییلد فارمینگ استفاده کنند. در نهایت پاداش همه‌ی این موارد با رمز ارز اسپل پرداخت می‌شود.

پاداش‌های تشویقی

یکی از اهداف Spell Token ارائه پاداش یا مشوق به کاربران پلتفرم Abracadabra است. در واقع این پروژه قصد دارد تا با ارائه مشوق‌های مالی به کاربران، وفاداری و حمایت آنها را تضمین کند. کاربران نیز در ازای آن ثبات و رشد قیمت را برای رمز ارز SPELL و پلتفرم آن به ارمغان می‌آورند.

اسپل توکن چه مزایایی دارد؟

در زمان خلق و راه‌اندازی رمز ارز اسپل، چندین مزیت مختلف برای آن درنظر گرفته شد تا کاربران پلتفرم آبراکادابرا این مزایا را تجربه کرده و میل بیشتری نسبت به استفاده از آن داشته باشند. این مزایا به شرح زیر هستند.

استیکینگ با سود مناسب

استیکینگ به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های دیفای تبدیل شده و تقریبا تمامی پلتفرم‌های دیفای فرصت استیکینگ رمز ارز بومی خود را فراهم کرده‌اند. در این فرایند کاربران توکن خود را ابتدا سپرده‌گذاری کرده سپس آن را قفل می‌کنند و در ازای اینکار پاداش می‌گیرند. استیکینگ نه‌تنها ریسک و استرس ترید را نداشته بلکه سودی تضمین‌شده به کاربر ارائه می‌کند.

اسپل توکن
آبراکادابرا نرخ سود 20 درصدی برای استیکینگ اسپل توکن در نظر گرفته است

استیکینگ به یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های تریدرهای بلندمدت تبدیل شده و تا پیش از آن رمز ارز خود را صرفا در کیف پول نگهداری می‌کردند. حالا هولدرها می‌توانند در عین حفظ اصل پول، پاداش گرفته و رمز ارز بیشتری داشته باشند.  پلتفرم آبراکادابرا برای رمز ارز SPELL نیز نرخ سود سالانه 20 درصدی را در ازای استیک کردن این رمز ارز درنظر گرفته است.

پاداش نقدینگی

کاربران با فارم کردن رمز ارز اسپل، همین ارز را پاداش می‌گیرند. در واقع در این فرایند کاربران به تامین نقدینگی آبراکادابرا کمک کرده و روند آن نیز شبیه به دیگر پلتفرم‌های دیفای است و پیچیدگی خاصی ندارد.

کاربران فقط باید توکن‌های خود را در استخرهای نقدینگی ذخیره کرده تا پروژه به آنها دسترسی داشته باشد و درصورت لزوم تراکنش‌ها را به‌سرعت پردازش کند. پاداش کاربر در ازای این کار با رمز ارز SPELL پرداخت شده که خود نوعی درآمد غیرفعال است.

توکن حاکمیتی و حق رای

پروژه آبراکادابرا غیرمتمرکز است و تصمیمات اتخاذشده برای تغییرات مختلف با نظر جامعه تصویب می‌شوند. کاربران با هولد کردن یا در اختیار داشتن SPELL، حق رای و حق ارائه پیشنهاد برای اعمال تغییرات در این پلتفرم را به‌دست می‌آورند.

اسپل توکن چگونه کار می‌کند؟

اسپل یک توکن پاداش است که از سوی پلتفرم غیرمتمرکز Abracadabra.money استفاده می‌شود. این پلتفرم از روش توکن‌های bears interest یا ibTKNها استفاده می‌کند. به بیان دیگر با این روش می‌توان از اسپل برای قرض گرفتن استیبل کوین MIM استفاده کرد.

با این حال کاربران قادر هستند تا از این توکن برای استیکینگ، ییلد فارمینگ و تامین نقدینگی استفاده کرده و به پروژه کمک کند و در ازای این کار پاداش بگیرند.

با کمک اسپل، کاربران حق رای و مشارکت در پروژه را به‌دست آورده تا نقشی در پیشرفت آن داشته باشند.

همچنین جالب است بدانید Abracadabra.money از فناوری وام‌دهی Kashi (حق اختراع برای صرافی سوشی سواپ) استفاده کرده تا فرایند وام‌دهی را با فناوری‌های مختلف به غیرمتمرکزترین حالت ممکن اجرا کند.

پیش‌بینی قیمت Spell Token

وب‌سایت‌های معتبر با بررسی عوامل مختلفی مثل تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، شرایط بازار و … پیش‌بینی خود از آینده قیمت رمز ارز SPELL را ارائه کرده‌اند که به شرح زیر است:

  • وب‌سایت bitcoinwisdom برای سال 2023 حداقل قیمت 0.000663 و برای سال 2025 حداقل قیمت 0.001056 دلار را در نظر گرفته است.
  • Traders Union قیمت 0.008335 دلار برای پایان سال 2023 و محدوده قیمت 0.0015718 دلار را برای اسپل در پایان سال 2025 درنظر دارد.
  • تحلیل‌گران صرافی Changelly باور دارند که اسپل سال 2023 را در سطح 0.00069 و سال 2025 را با قیمت 0.000999 دلار به پایان می‌رساند.
  • متخصصان وب‌سایت AMBcrypto در انتظار قیمت متوسط 0.0015 دلاری برای 2023 و میانگین قیمت 0.0013 برای SPELL در سال 2025 هستند.

اسپل توکن را از کجا بخریم؟

برای خرید رمز ارز اسپل و رهایی از دردسرهای و پیچیدگی‌‌های دور زدن تحریم، احرازهویت و تغییر IP می‌توانید از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید. هم‌اکنون SPELL در صرافی‌های توایکس، اتراکس، تترلند، کوین کده، ایرانیکارت، تبدیل، هلواکس، بیت 24 و ارزینجا لیست شده و می‌توانید آن را خریدوفروش کنید.

صفحه اسپل توکن در توکن باز
صفحه اختصاصی اسپل توکن در توکن باز

سخن پایانی

اسپل توکنی برای تغییر دنیا نیست اما کاربران را به استفاده از پلتفرم آبراکادابرا تشویق کرده و کاربرد مناسبی در این پلتفرم دارد. اسپل هدفی جز افزایش استفاده از پلتفرم‌های وام‌دهی در صنعت کریپتو نداشته و با توجه به تیم توسعه‌دهنده‌ی قدرتمند شانس بالایی برای موفقیت و افزایش قیمت در آینده دارد. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به این ارز دارید؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ از اینکه تا پایان مقاله‌ی «اسپل توکن چیست» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Benzinga

سوالات متداول

  • اسپل توکن چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین مزایای اسپل توکن فرصت استیکینگ با سود مناسب، پاداش نقدینگی و کسب حق رای برای مشارکت در تصمیم‌ها هستند.

  • اسپل توکن در کدام صرافی‌های ایرانی لیست شده است؟

این رمز ارز در صرافی‌های توایکس، اتراکس، تترلند، کوین کده، ایرانیکارت، تبدیل، هلواکس، بیت 24 و ارزینجا لیست شده است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.