ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟

هوش مصنوعی جدیدترین ترند فناوری جهان و ارزهای دیجیتال است. با معرفی ربات همه‌کاره و جذاب ChatGPT، رمز ارزهای هوش مصنوعی یا AI ترند شدند و بهترین روزهای خود را سپری می‌کنند. تاکنون بسیاری از این رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی لیست شده و می‌توانید آنها را خریدوفروش کنید. در ادامه به سوال مهم «ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی در کدام صرافی‌های ایرانی معامله می‌شوند؟» پاسخ می‌دهیم.

1- سینگولاریتی نت (AGIX)

رمز ارز سینگولاریتی نت ترندترین و پرسروصداترین ارز دیجیتال روزهای اخیر است. این رمز ارز که 5 سال قبل بالاترین قیمت خود را در سطح 1.86 دلار ثبت کرده، حالا در هفت روز گذشته تا سطح 0.55 دلار نیز رشد کرده است. برای خرید سینگولاریتی نت می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کنید:

صفحه اختصاصی سینگولاریتی نت در توکن باز
صفحه اختصاصی سینگولاریتی نت در توکن باز

2- گراف (GRT)

گراف یکی از شناخته‌شده‌ترین ارزهای هوش مصنوعی است. این محصول دوست‌داشتنی، در جایگاه چهل‌ویکمین ارز برتر بازار قرار گرفته و در سطح قیمت 0.14 دلار معامله می‌شود. گراف نیز اوج قیمت خود را حدودا دو سال قبل و در سطح 2.88 دلار ثبت کرده است. برای سرمایه‌گذاری روی GRT می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کنید:

صفحه اختصاصی GRT در توکن باز
صفحه اختصاصی GRT در توکن باز

3- فت (FET)

فت یکی از پیشروترین ارزهای هوش مصنوعی در سرتاسر جهان است. در واقع فت یکی از قدیمی‌ترین رمز ارزهای هوش مصنوعی است و بنا به آمار، 95 درصد از هولدرهای این رمز ارز در سود هستند. صرافی‌های زیر رمز ارز FET را لیست کرده‌اند:

صفحه اختصاصی فت در توکن باز
صفحه اختصاصی فت در توکن باز

4- Numeraire (NMR)

ارز دیجیتال Numeraire طی روزهای اخیر رشد قیمت مناسبی را تجربه کرده و حالا با اندکی ریزش در محدوده قیمت 19.45 دلار معامله می‌شود. برای خرید NMR می‌توانید از صرافی‌های زیر اقدام کنید:

صفحه اختصاصی نومریر در توکن باز
صفحه اختصاصی نومریر در توکن باز

5- اوشن پروتکل (OCEAN)

اوشن پروتکل یک اکوسیستم بر مبنای بلاکچین است که به مشاغل و افراد مختلف این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از توکن‌های ERC-20 داده‌های خود را رصد کرده و آنها را ارزش‌گذاری کنند. این پروتکل بلند پرواز امکانات زیادی برای کاربران به ارمغان آورده و در سطح 0.38 دلار معامله می‌گردد. OCEAN در صرافی‌های زیر یافت می‌شود:

صفحه اختصاصی اوشن پروتکل در توکن باز
صفحه اختصاصی اوشن پروتکل در توکن باز

6- iExec RLC (RLC)

RLC سیستمی بلاکچینی و در راستای بهبود قدرت پردازشی دیتابیس‌ها و افراد مختلف است. این پلتفرم در تمامی مشاغل مورداستفاده واقع شده و از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. برای خریدوفروش RLC می‌توانید از این صرافی‌ها استفاده کنید:

صفحه اختصاصی RLC در توکن باز
صفحه اختصاصی RLC در توکن باز

7- فالا نتورک (PHA)

فالا نتورک پروژه‌ای بلندپروازانه است که بر مبنای بلاکچین TEE ایجاد شده است. توکن بومی این پروژه یعنی PHA کاربرد فراوانی داشته و کاربران می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی میزان مشخصی از این رمز ارز به سهام‌دار پروژه تبدیل شوند. برای اینکار می‌توانید فالا را از صرافی‌های زیر خریداری کنید.

صفحه اختصاصی فالا نتورک در توکن باز
صفحه اختصاصی فالا نتورک در توکن باز

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به رمز ارزهای هوش مصنوعی چیست؟ آیا آنها جایگزین انسان خواهند شد؟ از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.