کدام صرافی ایرانی از شبکه بلاکچین بایننس (Bep-20) پشتیبانی می‌‌کند؟

کدام صرافی شبکه بایننس اسمارت چین را پشتیبانی میکند؟

حتما شما هم از کارمزدهای سرسام‌آور و سرعت پایین انجام تراکنش‌ها در شبکه اتریوم خسته شده‌اید. خوشبختانه شبکه‌های جایگزین مناسبی از جمله بایننس اسمارت چین (BSC) وجود داشته و می‌توان از شر دردسرهای اتریوم راحت شد. برای استفاده از توکن‌های Bep-20 باید ابتدا بررسی کنید که آیا صرافی موردنظر شما از این شبکه پشتیبانی می‌کند یا خیر. امروز اینجا هستیم تا به شما در این زمینه کمک کنیم. با ما همراه باشید.

شبکه بایننس اسمارت چین در صرافی

نام صرافیپشتیبانی از شبکه بایننس اسمارت چین
رمزینکسدارد
آبان تتردارد
بیت‌پیندارد
رابین کشدارد
هلو اکسدارد
والکسدارد
نوبیتکسدارد
اوام‌پی‌فینکسدارد
تترلندندارد
تریتکسدارد
ایرانیکارتدارد
پینگیدارد
اکسبیتودارد
توایکسدارد
فرهاد اکسچنجندارد
اکسیردارد
کوین کدهنامشخص
بیت 24دارد
اکس اکسدارد
ورسلندندارد

سایت توکن باز امکان مقایسه صرافی‌های داخلی از ابعاد مختلف مثل کارمزد، شبکه‌های قابل پشتیبانی، داشتن اپلیکیشن اختصاصی و … را فراهم کرده است. تصویر زیر از صفحه مقایسه ویژگی‌های صرافی‌ها گرفته شده است:

صفحه مقایسه ویژگی‌های صرافی‌ها.
صفحه مقایسه ویژگی‌های صرافی‌ها. منبع: توکن باز

چرا باید از بایننس اسمارت چین استفاده کنیم؟

بایننس اسمارت چین یکی از فورک‌های موفق اتریوم است. این شبکه ایرادات اتریوم را رفع کرده و مزایای بسیار جذابی دارد. بایننس اسمارت چین یا BSC نه‌تنها گستردگی بالایی داشته و در بسیاری از صرافی‌ها پشتیبانی می‌شود بلکه امنیت بالایی دارد. از همه مهم‌تر، بایننس اسمارت چین کارمزد تراکنش اندکی داشته و تراکنش‌های آن در کسری از ثانیه انجام می‌شوند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این شبکه چیست؟ آیا از آن در معاملات خود استفاده می‌کنید؟ از اینکه تا پایان «کدام صرافی‌های ایرانی از بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کنند؟» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

2 دیدگاه روشن کدام صرافی ایرانی از شبکه بلاکچین بایننس (Bep-20) پشتیبانی می‌‌کند؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.