رشد ۱۰ درصدی دوج کوین در میان بازار نزولی؛ علت چیست؟

تحلیل آینده‌ قیمت دوج کوین؛ خرس‌ها به‌زیبایی ترمز DOGE را کشیدند

۲۴ ساعت گذشته بازار کریپتو قرمز پوش بود و اکثر کوین‌های بازار افت قیمت زیادی را تجربه کردند. با این حال و در این شرایط افزایش قیمت دوج کوین (Doge coin) ۱۰ درصد رشد داشته است. این رشد قیمت پس از آن اتفاق افتاد که فاش شد ایلان ماسک به‌دنبال افزودن ارزهای دیجیتال به سیستم پرداخت توییتر است.

به گزارش‌ فایننشال تایمز، توییتر در حال تلاش برای طراحی سیستم مورد نیاز برای پذیرش پرداخت‌ها در این پلتفرم است. طبق این گزارش، پرداخت‌ها در ابتدا از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کنند، اما به‌گونه‌ای ساخته خواهد شد که امکان پذیرش ارزهای دیجیتال در آینده وجود داشته باشد.

پیش‌بینی می‍شود روند صدور مجوزها در ایالات متحده ظرف یک سال آینده به پایان برسد.

انتشار این خبر باعث شد با وجود اصلاح قیمت‌ها در بازار کریپتو، دوج کوین رشد ۱۰ درصدی را تجربه کند و بار دیگر به یکی از ترندهای بازار کریپتو تبدیل شود. بارها ثابت کرده است تاثیرپذیری بسیار زیادی از اخبار دارد به خصوص اخباری که با ایلان ماسک ارتباط داشته باشند.

بهترین قیمت خرید دوج کوین در صرافی‌های داخلی را از اینجا ببینید.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال با استفاده از تحلیل تکنیکال نسبت به سایر بازارهای مالی اما و اگرهای بیشتری دارد. چرا که تاثیرپذیری این بازار از اخبار و افراد و نهنگ‌ها بیشتر است. این موضوع در مورد میم کوین‌ها جدی‌تر است. با این حال در تایم فریم روزانه دوج کوین در سطح قیمتی ۰.۰۹۶ مقاومت مهمی به چشم می‌خورد.

نمودار قیمت دوج کوین (Doge) در تایم فریم ۴ ساعته
نمودار قیمت دوج کوین (Doge) در تایم فریم ۴ ساعته

پس از انتشار خبر توییتر، دوج رشد کرد و تا ۰.۰۹۵۵۸ دلار بالا رفت. با این حال به مقاومت مهم خود در تایم فریم روزانه (۰.۰۹۶ دلار) برخورد کرد و شروع به کاهش کرد. در حال حاضر Doge با قیمت ۰.۰۹۱۲۲ دلار معامله می‌شود.

اگر دوج کوین به رشد خود ادامه دهد احتمالا مقاومت بعدی در ۰.۰۹۷۲۲ دلار باشد. در صورت کاهش قیمت انتظار می‌رود گاوها در حمایت روانی ۰.۰۹ وارد عمل شوند تا جلوی کاهش بیشتر قیمت را بگیرند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.