آیا وقت خرید ریپل (XRP) است؟

نهنگ ریپل

قیمت ریپل (XRP) روز پنج‌شنبه ۴ درصد افزایش یافت. این در حالی است که داده‌های آنچین همچنان سیگنال‌ صعودی صادر می کنند. اطلاعات نشان می دهد تراکنش های ریپل (XRP) نیز شاهد رشد چشم گیر بود و بیش از 1 میلیون دلار تا 400 درصد افزایش یافته است.

اگر قصد خرید ریپل را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که به دلیل کارمزد صفر در بازار تومانی یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید بیت کوین را ارائه می‌دهد.

خرید ریپل از اتر اکس

قیمت ریپل (XRP) پس از کاهش 12 درصدی در هفت روز گذشته، از پنجشنبه شروع به بهبود کرد و 4 درصد رشد کرد. داده‌های آنچین نشان می‌دهد که فعالیت‌های معاملاتی شدید توسط نهنگ های ریپل ممکن است احتمالا در رشد اخیر دخیل بوده است. اما آیا این پیش بینی صعودی قیمت ریپل را قوت می بخشد؟

قیمت XRP در هفته گذشته در کنار سایر ارزهای دیجیتال بزرگ بازار افت قابل توجهی را تجربه کرد. اما فعالیت شدید نهنگ ها و وضعیت کم فروش ریپل سرمایه گذاران خوش بین تر کرد.

نهنگ های XRP فعالیت خود را در هفت روز قبل افزایش داده اند. نمودار زیر نشان می دهد که چگونه تعداد تراکنش های بالای1 میلیون دلار در تاریخ تا ۱۲ می (شنبه تا جمعه) از 15 به 45 افزایش یافته است.

آیا وقت خرید ریپل (XRP) است؟

در تأیید بیشتر پیش‌بینی صعودی قیمت XRP، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که روند نزولی اخیر قیمت عمدتا به دلیل عوامل کلان و معماله گران بوده است.

معیار نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش (NVT) نشان می‌دهد که وضعیت ریپل در بحبوحه شرایط نزولی فعلی بد نشده است.

نسبت نسبت ارزش شبکه به حجم تراکنش ریپل بین 29 آوریل و 12 می از 383.53 به 78.43 یعنی حدود 79 درصد کاهش یافته است.

به طور معمول، سرمایه گذاران استراتژیک از نسبت NVT برای ارزیابی رابطه بین ارزش بازار یک شبکه ارز دیجیتال و میزان تراکنش های مهم استفاده می کنند.

هنگامی که نسبت NVT به طور قابل توجهی کاهش می یابد، دارایی کمتر از حد ارزش گذاری شده است و ممکن است نشانه نزدیک شدن روند صعودی قیمت باشد.

به طور خلاصه، افزایش فعالیت نهنگ ها و نسبت NVT پایین می تواند سرمایه گذارانی را که به دنبال بهترین نقطه ورود به بازار هستند، جذب کند.


قیمت ریپل در صرافی های ایرانی را مقایسه کن


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.