تحلیل تکنیکال قیمت ریپل؛ آیا صعود در پیش است؟

تحلیل تکنیکال ریپل

قیمت ریپل (XRP) در چند هفته گذشته روند نزولی داشته و در کانالی نزولی حرکت می‌کند. با این حال، این دارایی به سطح حمایت اصلی خود رسیده است که می‌تواند حرکت بعدی آن را تعیین کند. اگر XRP از این سطح حمایت عبور کند، ممکن است سقوط بیشتری را تجربه کند. از سوی دیگر، اگر دارایی از این سطح بازگردد، می‌تواند به سمت مرز بالای کانال حرکت کند.

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت ریپل در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

تحلیل تکنیکال قیمت رپیل امروز

یکی از شاخص های کلیدی برای عملکرد XRP، حجم معاملات آن است. حجم معاملات دارایی نشان می‌دهد روند نزولی XRP احتمالا به زودی به پایان می‌رسد. این می‌تواند نشانه‌ای از آماده بودن دارایی برای جهش به سمت مرز بالایی کانال نزولی و رشد تا ۰.۳۸ دلار باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز عدد ۳۱ و اشباع فروش را تایید می‌کند.

در تایم فریم هفتگی ریپل حمایت اصلی قیمت در ۰.۴۶ دلار است و در صورت آغاز روند صعودی احتمال رشد تا این سطح وجود دارد.


قیمت ریپل (XRP) در کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی بهتر است؟


با این حال، افزایش حجم معاملات در روز دوشنبه ممکن است منجر به تسریع روند نزولی شود. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند باعث شود که XRP سطح حمایت خود را از دست بدهد و روند نزولی خود را ادامه دهد.

پیش بینی ریپل امروز

علیرغم تمام چالش‌ها، برخی از تحلیلگران بر این باورند که ریپل (XRP) همچنان می‌تواند در بلندمدت چشم انداز صعودی داشته باشد. این دارایی طرفداران زیادی دارد و استفاده زیادی در صنعت مالی دارد. اگر ریپل برنده دادگاه علیه SEC باشد، افزایش تقاضا برای ریپل و افزایش قابل توجه قیمت آن دور از انتظار نیست.

در زمان انتشار، XRP با قیمت ۰.۳۵۹۰ دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۰.۶۱٪ کاهش داشته است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.