تحلیل تکنیکال؛ شرایط مطلوب برای رشد ارزهای لایه2 اتریوم

لایه 2 اتریوم

یک استراتژیست ارز دیجیتال که اوج بازار صعودی بیت کوین (BTC) در سال 2021 را به درستی پیش‌بینی کرده بود، معتقد است که یک راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم (ETH) که در حال حاضر کمتر مورد توجه قرار گرفته، شاهد افزایش قابل توجهی خواهد بود.

احتمال بالای رشد آربیتروم

کارشناس ارز دیجیتال، با نام مستعار Pentoshi به 727,200 دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X اعلام کرده است که نسبت به Arbitrum (ARB) خوش‌بین است.



طبق گفته این تحلیلگر، ARB احتمالاً شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود اگر بتواند مقاومت کوتاه مدت خود در 1.70 دلار را بشکند.

فکر می‌کنم برای اینکه واقعاً هر کسی را هیجان‌زده کند، باید از 1.70 دلار عبور کند. شانس بزرگی دارد که در کوتاه‌مدت به آنجا برسد.

نمودار روزانه قیمت ARB/USD
نمودار روزانه قیمت ARB/USD

در زمان نگارش این متن، ARB با قیمت 1.38 دلار معامله می‌شود.

مسیر هموار رشد Injective

این تحلیلگر همچنین به Injective (INJ)، یک صرافی غیرمتمرکز که هدف آن ارائه طیف متنوعی از محصولات مالی از جمله معاملات اسپات و فیوچرز است، توجه دارد. طبق گفته Pentoshi، برای INJ آسمان روشن است چرا که دیگر هیچ مقاومتی باقی نمانده است تا از کشف قیمت این آلت‌کوین جلوگیری کند.

این یکی از دیوانه‌کننده‌ترین نمودارها در تمام این فضا است، و در حال حاضر در حال کشف قیمت. پس در حال حاضر آسمان صاف است. نمی‌دانم آیا متوجه می‌شوید، اما فکر می‌کنم زیر 30 دلار خرید خوبی است اگر فرصتی داده شود.

نمودار روزانه قیمت INJ/USD
نمودار روزانه قیمت INJ/USD

در زمان نگارش، INJ با قیمت 42.14 دلار معامله می‌شود.

شرایط بسیار خوب OP

این تحلیلگر همچنین به Optimism (OP)، یکی دیگر از آلت‌کوین‌های لایه-2، اشاره می‌کند. طبق گفته Pentoshi، اپتیمیزم نیز پس از شکستن رکورد قیمت اخیر خود حدود 3.29 دلار، دیگر مقاومت شناخته‌شده‌ای باقی ندارد.

در حال آغاز کشف قیمت… اغلب اوقات در حین کشف، زمان خوبی برای خرید است چرا که احتمالاً پس از برخی تثبیت‌ها، ادامه خواهد داشت.

نمودار روزانه قیمت OP/USD
نمودار روزانه قیمت OP/USD

در زمان نگارش، OP با قیمت 3.42 دلار معامله می‌شود.

منبع: TheBitTimes

1 دیدگاه روشن تحلیل تکنیکال؛ شرایط مطلوب برای رشد ارزهای لایه2 اتریوم

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.